Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään yhtäkään positiivista kokemusta lääkärikäynnistä? Itselläni ei.

blaablaa
09.03.2016 |

Otsikossa on kysymys.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viimeistä kertaa minut on tuomittu hulluksi, ja on ollut 3 toisistaan riippumatonta juttua, josta yksi oli erittäin vakava, 2 muuta olisi voinut johtaa johonkin tosi vakavaan jos en olisi polkenut jalkaani (ja "hullu" laitettiin eteenpäin.

2 kertaa olen ollut"hullu" muuten mehiläisessä... että se siitä yksityisestä. Tosin ei parissa julkisen puolen jutussakaan hirveesti oo ollu kehumista, mutta joskus menee kyllä enemmän kuin mallikkaasti

Vierailija
42/49 |
12.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon hyviä kokemuksia ja muutama suorastaan törkeän luokaton.

Molemmilta; yksityiseltä ja julkiselta.

Kerron hyvän kokemuksen julkiselta; olin satuttanut selän ja ensin olin ollut päivystyksessä josta menin röntgeniin. Sitten vielä lääkärissä terveyskeskuksessa. Vastaanotolla teki tutkimukset ja kuvien lausuntokin oli jo. Sain sitten särkylääkereseptin ja sairaslomaa. Mitään vakavaa ei todettu. Lääkäri kuitenkin vielä soitti minulle parin päivän päästä ja kyseli vointia. Oli kyllä nuori lääkäri että varmaan oli alkuinnokkuutta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin

Vierailija
44/49 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kayttanyt laakaripalveluita USAssa 40+ vuotta ja niihin mahtuu kaksi (2)  vahemman miellyttavaa tapausta joista kummastakin kerroin omalaakarille.

Vierailija
45/49 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule yhtään negatiivista kokemusta mieleeni.

Hyvää hoitoa olen saanut itselleni ja lapsilleni ihan terveyskeskuksessa.

Lapsuudessani oli tosin kunnanlääkärinä tyly ukko.

Vierailija
46/49 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies,harrastan aktiivisesti liikuntaa,elintavat hyvät,ei ylipainoa..

Saan aina hyvää kohtelua, oli se sitten lääkäri tai joku muu . Ja joka ikinen kerta on kuunneltu ja kyselty asianmukaisesti .

Vierailija
47/49 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen terkkari on hyvä, ja HUS on loistava. Yksityisestä ei ainakaan parempia kokemuksia.

Myös perheen mt on saanut asiallista kohtelua.

Vierailija
48/49 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista saaneni koskaan huonoa kohtelua lääkärissä. Aina on ollut vähintään asiallisia, ellei jopa todella mukavaa käytöstä niin lääkäreillä, kuin hoitajillakin.

Vierailija
49/49 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin lääkärikäynti oli todella positiivinen, ensinnäkin lääkäri oli nainen, ei mies kuten yleensä. Kuunteli ja otti tosissaan, teki tarvittavat tutkimukset ja määräsi lääkkeet. Samalla jutteli koko ajan mitä tekee ja kertoi syy-seuraussuhteista. Oikein miellyttävä ja pätevä nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän