Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään yhtäkään positiivista kokemusta lääkärikäynnistä? Itselläni ei.

blaablaa
09.03.2016 |

Otsikossa on kysymys.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, tapahtuiko tämä kenties ulkomailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin, miksi ei olisi...

Vierailija
4/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Useita.

Vierailija
5/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin. Sekä Suomessa että ulkomailla. Huonoja kokemuksia on tosi vähän ja ne voi laskea yhden käden sormilla.

Vierailija
6/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lääkärissäkäynnit terveyskeskuksiin on olleet positiivisia. 

Vierailija
7/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin positiivisia kertoja. Yhdellä kertaa lääkäri paransi lapsen lääkäripelon, ja kirjotti vielä reseptin korvatulehdukseen :D

Vierailija
8/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta hyvää kokemusta, ei julkiselta vaan yksityiseltä lääkäriasemalta.

Vierailija
9/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta: olen mennyt valittamaan vaivaa jos jonkinmoista ja lääkäri on sen parantanut tavalla tai toisella.

Viimeisin oli keuhkoveritulppa.

Vierailija
10/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lääkärissäkäynnit terveyskeskuksiin on olleet positiivisia. 

Jotain rajaa provoilulle. Korvaa sana terveyskeskuksiin yksityisellä lääkäriasemalla, niin olet uskottava.

Vierailija
11/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljonkin positiivisia kertoja. Yhdellä kertaa lääkäri paransi lapsen lääkäripelon, ja kirjotti vielä reseptin korvatulehdukseen :D

Kirjoitti vielä reseptin OMG, tooosii hyväää palvelua, vähään tyydyt.

Vierailija
12/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monta: olen mennyt valittamaan vaivaa jos jonkinmoista ja lääkäri on sen parantanut tavalla tai toisella.

Kuinka sinua hoidettiin, mitä tutkimuksia tehtiin ja missä?

Vierailija
13/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin menen siistin näköisenä, saan selkeästi parempaa palvelua. Lääkäri siis ottaa tosissaan. En jännitä lääkäriä vaan puhun asiallisesti ja kyselen, jos en ymmärrä. Lääkärikäynnit ovat olleet järjestään asiallisia ja olen ollut käynteihini tyytyväinen sekä julkisella että yksityisellä puolella.

Vierailija
14/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi, eka 90-luvun alussa, toinen vuosi-pari sitten. Muut käynnit eivät ole olleet ok.

Vierailija
15/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki huonoja. Mitä vanhempi lääkäri, sitä parempia. Nuoret ovat todella huonoja.

Vierailija
16/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä en ole koskaan käynyt ja terveyskeskuksessa olen saanut aivan hyvää palvelua.

Vierailija
17/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuskäynneistä valtaosa on ollut negatiivisia, mutta erikoislääkärien kohtaamisista positiivisia. Erikoislääkärit eivät nillitä painoindeksistä tai oivariinin käytöstä, vaan suhtautuvat melkein innostuneesti, että tuossapa mielenkiintoinen sydänlihassairaus.

Vierailija
18/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sinua hoidettiin, mitä tutkimuksia tehtiin ja missä?

Yliopistolliseen keskussairaalaan passitettiin jossa sain erittäin tehokasta ja ystävällistä hoitoa.

Tutkimuksia...hmm... paljon ottivat verikokeita ja keuhkokuvan jossa asia selvisi.

Vierailija
19/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon hyviä. Tosin mt-ongelmien puhjettua... No, sanotaanko että ihmisarvoni on laskenut.

Vierailija
20/49 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole huonoja lääkärikokemuksia. Oikeasti. Ja olen siis jo 49-vuotias, rampannut pienen ikäni omien ja sittemmin lasten vaivojen kanssa lääkärissä, enimmäkseen terveyskeskuksessa, mutta myös yksityisellä.

Selkeitä virheitä ei ole yhtäkään, joskus tosin sellaisia, että on täytynyt vaivan takia käydä useamman kerran - mutta se on luonnollista, että diagnoosia pitää välillä hakea, kun yleisemmät syyt pitää ensin sulkea pois.

Terveyskeskuksessa olen saanut oikeastaan aina oivaa palvelua. Isoin ongelma eivät ole lääkärit ja heidän ammattitaitonsa, vaan se, että heitä ei ole tarpeeksi ja aikoja ei saa. 

Jos jollain on pelkästään huonoja kokemuksia lääkäreistä, panee miettimään, onko vika enemmänkin potilaassa ja hänen kyvyttömyydessään tehdä selvää vaivoistaan ja kysyä hoito-ohjeita tarpeeksi selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän