Prkeleen juustomainos, en ikinä enää osta juustoa!
Taas on ollut joku vauvalehden toimituspäällikön lapsi TET-harjoittelussa ja päässyt tekemään mainoksen. Vai onko tämä taas uusi keksintö, jolla vieroitetaan vähemmän fanaattiset av-mammat palstalta, kun pistetään kolmeen kertaan sama mainos, eikä siitä pääse edes yhdellä sulkemisella eroon.
Kommentit (9)
Jaa että perusav-mamma nauttii siitä, kun mainokset peittävät tekstiä ja tämmöiset siitä tuohtuvat joutavatkin pois iloisesta joukostanne?
Vapaaehtoistahan se on, vähän vaan nykyään palstoja joilla ei ole mainoksia, eikä aina viitsisi joka koneella etsiä sitä poistokeinoa, joka ei aina edes toimi.
Miksei ihmiset laita Adblockia selaimeeseensa.. o_O? lähtisi mainokset pois, ei tarttisi niitä kattella, kun haluaa olla netissä.. laittaa vain googleen tuon ja selaimen nimen, niin pitäisi löytyä
En ole nähnyt mainoksia enää vuosikausiin. Eikö ihmiset vieläkään tajua, että niitä EI OLE PAKKO katsella?
Vierailija kirjoitti:
Jaa että perusav-mamma nauttii siitä, kun mainokset peittävät tekstiä ja tämmöiset siitä tuohtuvat joutavatkin pois iloisesta joukostanne?
Vapaaehtoistahan se on, vähän vaan nykyään palstoja joilla ei ole mainoksia, eikä aina viitsisi joka koneella etsiä sitä poistokeinoa, joka ei aina edes toimi.
Parin minuutin homma. Jos sitä ei jaksa tehdä, niin sitten pitää vaan nauttia niistä mainoksista.
Jostakin syystä adblock ei poista kaikkia mainoksia yhdessäkään tämän talon koneessa. Osa varsinkin silmille hyppivistä katoaa, mutta aina pitäisi se erikseen laittaa.
Olkoon, eihän tämä palsta sentään mulle mikään pakkomielle ole.
Ei varsinkaan nykyään kun aivan asiallisia keskusteluja poistuu. Vissiin pyritään aktiivisesti pitämään palstan taso siellä posliinipimpulin kohdalla. Eipä näitä moni muukaan kaipaa, kun tässäkin ketjussa niin moni osoittaa minun olevan se turhaan mieltänsä pahoittava spede,kun en ymmärrä mainoksia poistaa - mutta kun se perhanan juustomainos hyökkäsi ensimmäisen kerran tähän tänä aamuna! Ei mulla ole aiemmin ollut mitään syytä sitä estää kun ei sitä ollut vielä olemassa.
Adblock ei toimi puhelimella. Laitan aina aaveen kiinni kun alkaa mainoksia hyppiä, yhtään mainosta en klikkaile.
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä adblock ei poista kaikkia mainoksia yhdessäkään tämän talon koneessa. Osa varsinkin silmille hyppivistä katoaa, mutta aina pitäisi se erikseen laittaa.
Olkoon, eihän tämä palsta sentään mulle mikään pakkomielle ole.
Ei varsinkaan nykyään kun aivan asiallisia keskusteluja poistuu. Vissiin pyritään aktiivisesti pitämään palstan taso siellä posliinipimpulin kohdalla. Eipä näitä moni muukaan kaipaa, kun tässäkin ketjussa niin moni osoittaa minun olevan se turhaan mieltänsä pahoittava spede,kun en ymmärrä mainoksia poistaa - mutta kun se perhanan juustomainos hyökkäsi ensimmäisen kerran tähän tänä aamuna! Ei mulla ole aiemmin ollut mitään syytä sitä estää kun ei sitä ollut vielä olemassa.
Adblock Plus on tehokkaampi.
Olet selkeästi tuohtunut, melkein intouduit kiroilemaan. Niiden mainosten näkeminen nettisivuilla on muuten aivan vapaaehtoista.