Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko olla allergiaa??

Vierailija
18.02.2006 |

Meidän pojalla ollut ns hengenahdistuksia nyt flunssan yhteydessä 3 kertaa. Nyt olemme menossa ihopistokokeisiin, mutta olen huomannut, että jos käymme vanhemmillani tai yhdellä kaverilla joilla koiria, niin pojalla alkaa hengitys vinkua. Mitään kohtausta ei tule, siis että menisi ihan tukkoon.

Eihän noissa testeissä välttämättä näy allergia, mutta saattahan reagoida. Vanhemmiltani koira saapi lähteä ja emme tule vierailemaan tämän kaverin luona, ainakaan niin usein kuin nyt olemme käyneet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. allergikko

Vierailija
2/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäänhän ei pois sulje sitä on kuitenkin herkistynyt. Ja eikö jos on jollekkin eläimelle allerginen herkistyy helpommin muillekkin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö päätät, että vanhempiesi koira saa lähteä? Ei suostunut ainakaan minun äitini koirastaan luopumaan, päinvastoin, otti vielä toisen. Me emme voi siellä enää käydä =o(.

Vierailija
4/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki voisi mennä sanomaan ,että piikille, se on heidän oma valinta.

Mutta äidilleni tärkeämpi poika kuin koira. Ei voisi ottaa poikaa yöksi.

AP

Vierailija
5/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turhaa ei kannata altistaa lasta, pahenee vaan.

Vierailija
6/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa äidillesi, että tuollainen ele ei todellakaan ole itsestäänselvyys. Olen kateellinen sinulle, mutta samalla onnellinen sinun ja lapsesi puolesta. Kieltämättä tekee hiukan katkeraksi, että oman äitini elämässä tärkeysjärjestys on mikä on...

Vierailija
7/7 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikävää se on, kun koira ollut jo kauan. Montaa vuotta ei enään eläisi, mutta ne vuodet on liikaa meidän äidille, jos ei saa poikaa välillä luokseen.

Ja altistaa en todella halua ettei tule pahemmaksi.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan