VAROITUS! KIERUKKA+KUUKAUTISKUPPI=RASKAUS!
Näin sitä sitten kävi josta olen vuoden päivät täälläkin ounastellut. Raskaana ollaan, kiitos kuukautiskupin, joka veti kierukan pois paikoiltaan! Saankohan elatusmaksuja valmistajalta?
Kommentit (55)
ihmiset on niin kovin pettyneitä, kun ihan kaikesta ei voikaan päättää itse.
Ja kyllä, naimisissa olevatkin voivat käyttää kondomia, jopa 35 vuotta naimisissa olevat, säännöllisesti seksiä harrastavat. 100% ehkäisykeino sekään ei tosin ole.
Tämän aloittaja on todella naurettava huutaessaan maailmalle että on raskaana kuukupin takia. Tiesitkö, että todella moni tulee raskaaksi vaikka kuinka käyttäisi kierukkaa, varsinki kuparikierukkaa. Kupissa ei todellakaan ole sellaista imua että se vetäisi kierukan irti paikoiltaan. Eikä seksiä voisi harrastaa kierukan kanssa jos jonkun ulkopuolisen objektin kosketus lankoihin olisi vaarallista. Ja jos sinulla langat 2,5 cm alussa niin eipä se kuppi niihin ole koskenutkaan.
Voisitko ystävällisesti tulla kuukuppikuntaan vastaamaan kysymyksiin joita sinulle on esitetty aloittamassasi threadissa. Vai etkö uskalla?
ps. Vähän epäilyttää että olet vain provo, jos tosiaan jouduit TARKISTAMAAN kuppisi merkin vuoden käytön jälkeen...
Tämän aloittaja on todella naurettava huutaessaan maailmalle että on raskaana kuukupin takia. Tiesitkö, että todella moni tulee raskaaksi vaikka kuinka käyttäisi kierukkaa, varsinki kuparikierukkaa. Kupissa ei todellakaan ole sellaista imua että se vetäisi kierukan irti paikoiltaan. Eikä seksiä voisi harrastaa kierukan kanssa jos jonkun ulkopuolisen objektin kosketus lankoihin olisi vaarallista. Ja jos sinulla langat 2,5 cm alussa niin eipä se kuppi niihin ole koskenutkaan.
Voisitko ystävällisesti tulla kuukuppikuntaan vastaamaan kysymyksiin joita sinulle on esitetty aloittamassasi threadissa. Vai etkö uskalla?
ps. Vähän epäilyttää että olet vain provo, jos tosiaan jouduit TARKISTAMAAN kuppisi merkin vuoden käytön jälkeen...
Vierailija:
Ja toisekseen, kuka naimisissa ollessaan käyttää kondomia vakituiseen?
minä
kyllähän ne ehkä satunnaisessa seksissä ajaa asiansa, mutta kallista on kun seksiä tulee usemman kerran viikossa harrastettua.
Kerrotko vielä mistä löydän viestini sieltä? Antaa niitä ihan epämääräisessä järjestyksessä tai sitten olen väärässä kohtaa, on niin sekavat sivut?
t:ap
ps. ihan tosissani olen asiasta
On ihan hyvä muiden kuukuppien käyttäjien tietää, että kohonnut riski ehkäisyn pettämisessä on. Kiitos siitä :)
Mutta, kyllä vastuu raskaudesta on aina henkilöllä itsellään. Aina on raskauden mahdollisuus, käyttipä mitä ehkäisyä hyvänsä. Itse en käytä tamponia tai kuukuppia siitä syystä, että en halua ottaa sitä (pientäkään) riskiä, että kierukka siirtyisi pois paikoiltaan.
Minulla on kaksi lasta ja molemmat ovat vahinkolapsia..juu. Toinen tuli pillereistä huolimatta, toinen sai alkunsa kuparikierukan aikana. Ei elämää voi liikaa suunnitella. Yrittää voi, mutta mitä eteen tulee, se sitten vastaan otetaan :D
Vierailija:
Kerrotko vielä mistä löydän viestini sieltä? Antaa niitä ihan epämääräisessä järjestyksessä tai sitten olen väärässä kohtaa, on niin sekavat sivut?t:ap
ps. ihan tosissani olen asiasta
lopetin seksin mieheni kanssa kokonaan. Eipähän tule lisää lapsia! Oletteko nyt tyytyväisiä???
Hyvä AP, että kerroit asiasta. Ja kyllä yllätys raskaus on aina yllätys, eikä kaikille välttämättä positiivinen. Syitä siihen voi olla monia.
ajankohta ei olekaan suunniteltu. Meidänkin neljäs tuli yllärinä, kuten viideskin. Aivan ihania ja toivottuja lapsia kaikki.
Tottakai tämä on " toivottu" ja yhtä rakas kuin muutkin, ajankohta vain todella surkea, mutta asia oli nyt isommissa käsissä...
eli oli alunpitäen asennettu liian alas. Huomattiin kun kohtua ultrattiin muuten. Lääkäri sanoi, että oli vain ajan kysymys kun olisin ollut raskaana. Edellisessa kuussa oli kuukautiset pari viikoa myöhässä ja sen jälkeen runsas vuoto (keskenmeno?)
Vierailija:
ja eikös se kuukuppikunta sano että saa kuppia käyttää kierukan kanssa. Ko. vielä hormonikierukka, se eilen sit poistettiin. t:ap
Vierailija:
Näin sitä sitten kävi josta olen vuoden päivät täälläkin ounastellut. Raskaana ollaan, kiitos kuukautiskupin, joka veti kierukan pois paikoiltaan! Saankohan elatusmaksuja valmistajalta?
EIKÖ SIIHEN MIESTÄ TARVITTU OLLENKAAN????
Vierailija:
Kuukuppikunta ei ole...
Enivei, kävin sinnekin jo laittamassa varoituksen!
Vierailija:
EIKÖ SIIHEN MIESTÄ TARVITTU OLLENKAAN????
Vierailija:
Vierailija:Kuukuppikunta ei ole...
Enivei, kävin sinnekin jo laittamassa varoituksen!
Vierailija:
Itse pystyn valkaan jopa sukupuolen...