Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimus: Naiset tykkää jännämiehistä

Vierailija
08.03.2016 |

"Naisten ihannemies on tutkimuksen mukaan aggressiivinen ja epärehellinen narsisti

Tutkimuksessa otettiin selvää naisten miesmausta ja tulokset kääntyivät rehellisiä, kilttejä ja kunnioittavia herroja vastaan."

http://www.voice.fi/daami/suhteet/naisten-ihannemies-on-tutkimuksen-muk…

Näinhän sitä on täälläkin monesti sanottu, mutta naiset yrittää inttää vastaan. Nyt se on tutkittu ja todeksi todettu. Mitäs tähän sanotte?

Kommentit (327)

Vierailija
301/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sdfsdfsdfsdf kirjoitti:

Olisiko pikemminkin niin, että komeat miehet nyt vain yksinkertaisesti viehättävät naisia. Komeus tai kauneus taas monesti nousee ihmisellä päähän, kun huomaa elämän varrella että tällä pärställähän hoituu homma kuin homma. On valinnanvaraa tarjokkaista, eikä ole niin tarkkaa miten ihmisiä kohtelee. Yksi nainen kun lähtee, niin jonosta tulee seuraava syliin. Näistä naisista jokainen kuvittelee olevansa jotain erityistä, eikä oikein hahmota sitä, että sen komean miehen ympärillä pörrää jatkuva mahdollisuuksien kehä. Se kun kelpaisi monelle muullekin.

Toisin sanoen, mulkkuus tuskin aiheuttaa komeutta, mutta komeus helposti aiheuttaa mulkkuutta. Myös naisia kiehtova itsevarmuus johtuu yleensä tästä. On helppoa olla itsevarma, kun tietää kelpaavansa eikä tarvitse ajatella paskaakaan kenenkään muun tunteita. Voi tehdä mitä huvittaa, yksin ei tarvitse olla vaikka on miten mulkku jollekin yksittäiselle naiselle.

Mitäpä tälle mahtaa? Hyvännäköinen on hyvännäköinen ja itse ei voi päättää, keneen tuntee vetovoimaa.

Ei mulkun näköinen ole yhtä kuin hyvän näköinen.

Olen mies eikä minulla ole mitään kateutta komeita miehiä kohtaan. Jotkut miehet näyttävät mulkuilta ja niillä näyttää olevan myös paljon naisia. Komeilla mutta ei-mulkun näköisillä miehillä ei niinkään.

Naiset pitävät erityisesti ylimielisen näköisistä miehistä.

Minäkin haluaisin nähdä mulkun näköisen miehen. :) Ovatko ne pääsääntöisesti kaljuja ja isoilla silmäpusseilla varustettuja, vai...?

???

Tyypillistä niille näyttää olevan vaalea tukka, usein pystyssä enempi tai vähempi. Suhteellisen lyhyitä (alle 180 cm). Mandariinit kainaloissa. Käyttävät usein tyylittömiä massamuotiliikkeiden viimeisimpiä retkuja.

Hyvin harvoin itse asiassa törmää mulkun näköisiin tummahiuksisiin miehiin.

Hahhaa, on tainnut joku tuonnäköinen pikkumulkero vokotella Vierailijan ihastuksen. :D

Tuota katkeruuden määrää!

Vierailija
302/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sdfsdfsdfsdf kirjoitti:

Olisiko pikemminkin niin, että komeat miehet nyt vain yksinkertaisesti viehättävät naisia. Komeus tai kauneus taas monesti nousee ihmisellä päähän, kun huomaa elämän varrella että tällä pärställähän hoituu homma kuin homma. On valinnanvaraa tarjokkaista, eikä ole niin tarkkaa miten ihmisiä kohtelee. Yksi nainen kun lähtee, niin jonosta tulee seuraava syliin. Näistä naisista jokainen kuvittelee olevansa jotain erityistä, eikä oikein hahmota sitä, että sen komean miehen ympärillä pörrää jatkuva mahdollisuuksien kehä. Se kun kelpaisi monelle muullekin.

Toisin sanoen, mulkkuus tuskin aiheuttaa komeutta, mutta komeus helposti aiheuttaa mulkkuutta. Myös naisia kiehtova itsevarmuus johtuu yleensä tästä. On helppoa olla itsevarma, kun tietää kelpaavansa eikä tarvitse ajatella paskaakaan kenenkään muun tunteita. Voi tehdä mitä huvittaa, yksin ei tarvitse olla vaikka on miten mulkku jollekin yksittäiselle naiselle.

Mitäpä tälle mahtaa? Hyvännäköinen on hyvännäköinen ja itse ei voi päättää, keneen tuntee vetovoimaa.

Ei mulkun näköinen ole yhtä kuin hyvän näköinen.

Olen mies eikä minulla ole mitään kateutta komeita miehiä kohtaan. Jotkut miehet näyttävät mulkuilta ja niillä näyttää olevan myös paljon naisia. Komeilla mutta ei-mulkun näköisillä miehillä ei niinkään.

Naiset pitävät erityisesti ylimielisen näköisistä miehistä.

Minäkin haluaisin nähdä mulkun näköisen miehen. :) Ovatko ne pääsääntöisesti kaljuja ja isoilla silmäpusseilla varustettuja, vai...?

???

Tyypillistä niille näyttää olevan vaalea tukka, usein pystyssä enempi tai vähempi. Suhteellisen lyhyitä (alle 180 cm). Mandariinit kainaloissa. Käyttävät usein tyylittömiä massamuotiliikkeiden viimeisimpiä retkuja.

Hyvin harvoin itse asiassa törmää mulkun näköisiin tummahiuksisiin miehiin.

Hahhaa, on tainnut joku tuonnäköinen pikkumulkero vokotella Vierailijan ihastuksen. :D

Tuota katkeruuden määrää!

Lol, ei mulla ole naisia mitä vokotella eikä edes ihastuksia.

Sanonpa vain, että mulkun näköisiä miehiä todellakin on olemassa. Sellaisia joista näkee jo päältä, ettei ole pää kunnossa. Ja niillä on aina paljon naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten tuo väitteesi "välimuotopersoonallisuushäiriöistä" sopii yhteen tuon on/off-mallisi kanssa? Persoonallisuushäiriöiden kesken voi olla jatkumo, mutta terveen ja persoonallisuushäiriöisen välillä ei?

Kysyit täsmälleen oikean kysymyksen, mihin halusin vastata. Vastaus on se, että persoonallisuushäiriössä minuus ei ole kehittynyt itsenäiseksi, henkilö ei ole persoonatasolla eriytynyt äidistään. Jos persoonallisuus on terve, se on rakenteeltaan erilainen.

Katsos... persoonallisuushäiriöissä persoonallisuuden rakenne on sellainen, että henkilön persoonallisuuteen sisältyy vauvaminä ja äitiminä. Persoonallisuushäiriöinen ei myöskään näe itseään toisista ihmisistä erillisenä, vaan hän kokee, että kaikki ihmiset ovat hänen persoonallisuuteensa sisältyviä vauvaminiä, tai äitiminiä.

Sitten taas, kun persoonallisuus on neuroottinen, niin persoonallisuus on eriytynyt itsenäiseksi ja äiti on irrallisena superegona, eli yliminänä.

Terveessä persoonallisuudessa taas yliminän vaikutus on pienentynyt suhteessa neuroottiseen persoonallisuuteen.

Näissä häiriöissä, siis narsistisessa, psykopaattisessa, sosiopaattisessa, epävakaassa ja huomionhakuisessa on tilana tuo, että kaikki ihmiset nähdään itseen sisältyvinä vauvamininä, tai äitimininä.

Löytyykö tälle teoriallesi tukea tutkimuksesta? 

Tyylikkäästi muuten leikkasit viestistä olennaisimman osan pois ja takerruit vain tuohon viimeiseen heittoon. Eikö löytynyt vasta-argumentteja?

Vierailija
304/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkäästi muuten leikkasit viestistä olennaisimman osan pois ja takerruit vain tuohon viimeiseen heittoon. Eikö löytynyt vasta-argumentteja?

Ei löytynyt aikaa. Koko jutun kommentoiminen olisi helposti tunnin homma. Kommentoin mahdollisimman ytimekkäästi.

Vierailija
306/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Yksi psykopaattiäijä jutteli mulle naisista, kun oltiin bileissä. Hän liikkui siellä, kuin kala vedessä... kävi hieromassa useammankin naisen pillua samoissa pirskeissä, kun minun kanssa ei yksikään nainen halunnut edes puhua. Siellä ne kissat kehräsivät tälle juopolle...

Juopolla oli silmäpeliä ihan mukavan näköisen, lievästi ylipainoisen naisen kanssa ja tuli mulle sanomaan, että "kai mä tuotakin vosua panen ihan läpällä tänään". Viittasi tuolla "läpällä"-panemisella naisen ulkonäköön, joka ei herraa miellyttänyt.

Tässä teille naisille taas mietittävää sen suhteen, miksi en tykkää naisten käyttäytymisestä.

Kummasti kaikki naistutut, psykopaattimiehet ja juopporetkut käyvät sinulle avautumassa nais- ja miesmieltymyksistään, panoaikeistaan ja muista varsin oudoista asioista. Eikö tämä hämmennä sinua itseäsi? Minua kyllä hämmentäisi ja kovasti.

Oleko koskaan kysynyt joltakulta ulkopuoliselta, näkeekö hän näitä sinun kavereitasi tai kuuleeko heidän ääniään?

Samaa olen ihmetellyt. Todella outoa, jos puolitutut tuosta vaan alkavat tilittää intiimiasioitaan. Jos taas Käyttäjä 1545 itse keskustelun avaukseksi alkaa udella tuollaisia asioita, en ihmettele ollenkaan että ei naista löydy.

Kaiken kaikkiaan niin oudot keskustelunaiheet tuntuu hänellä olevan tuttujensa kanssa, että pistää epäilemään juttujen todenperäisyyttä.

:D

Lähetä sinä tänne webcam kuvaa itsestäsi todistaaksesi, että olet ihminen, tai muuten uskon, että olet simpanssi. :D

Vierailija
307/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt aikaa. Koko jutun kommentoiminen olisi helposti tunnin homma. Kommentoin mahdollisimman ytimekkäästi.

Vierailija
308/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Yksi psykopaattiäijä jutteli mulle naisista, kun oltiin bileissä. Hän liikkui siellä, kuin kala vedessä... kävi hieromassa useammankin naisen pillua samoissa pirskeissä, kun minun kanssa ei yksikään nainen halunnut edes puhua. Siellä ne kissat kehräsivät tälle juopolle...

Juopolla oli silmäpeliä ihan mukavan näköisen, lievästi ylipainoisen naisen kanssa ja tuli mulle sanomaan, että "kai mä tuotakin vosua panen ihan läpällä tänään". Viittasi tuolla "läpällä"-panemisella naisen ulkonäköön, joka ei herraa miellyttänyt.

Tässä teille naisille taas mietittävää sen suhteen, miksi en tykkää naisten käyttäytymisestä.

Kummasti kaikki naistutut, psykopaattimiehet ja juopporetkut käyvät sinulle avautumassa nais- ja miesmieltymyksistään, panoaikeistaan ja muista varsin oudoista asioista. Eikö tämä hämmennä sinua itseäsi? Minua kyllä hämmentäisi ja kovasti.

Oleko koskaan kysynyt joltakulta ulkopuoliselta, näkeekö hän näitä sinun kavereitasi tai kuuleeko heidän ääniään?

Samaa olen ihmetellyt. Todella outoa, jos puolitutut tuosta vaan alkavat tilittää intiimiasioitaan. Jos taas Käyttäjä 1545 itse keskustelun avaukseksi alkaa udella tuollaisia asioita, en ihmettele ollenkaan että ei naista löydy.

Kaiken kaikkiaan niin oudot keskustelunaiheet tuntuu hänellä olevan tuttujensa kanssa, että pistää epäilemään juttujen todenperäisyyttä.

Lähetä sinä tänne webcam kuvaa itsestäsi todistaaksesi, että olet ihminen, tai muuten uskon, että olet simpanssi. :D

Ottaen huomioon juttujesi sisällön ja mielikuvitusystäviesi ominaislaadun en kyllä hetkeäkään epäile, ettetkö näin kykenisi kuvittelemaan.

Seuraavassa viestissä sitten pohjaat biologiaperusteiset päätelmäsi sille havainnolle, että kerran eräs tuntemasi simpanssi eräällä keskustelupalstalla väitti -- ... :D

Vierailija
309/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä näköjään löytynyt mitää tukea tuolle teoriallesi. Melkoiseksi asiantuntijaksihan sinä alat tässä paljastua, olivatkohan ne mainostamasi muutkin asiantuntijat, jotka perehtyneisyyttäsi ihailivat, samaa kaliiperia? Vai ihan puhdasta mielikuvituksen tuotetta?

Vierailija
310/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä näköjään löytynyt mitää tukea tuolle teoriallesi. Melkoiseksi asiantuntijaksihan sinä alat tässä paljastua, olivatkohan ne mainostamasi muutkin asiantuntijat, jotka perehtyneisyyttäsi ihailivat, samaa kaliiperia? Vai ihan puhdasta mielikuvituksen tuotetta?

Varmaan niitä simpansseja he... 🙊🙈🙉

Vierailija
311/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1545 kirjoitti:

Tais nämä bileet olla jossain mielisairaalassa ja kaikki pahasti huume/pillerihuuruissa:D Ei normaalit ihmiset toimi noin. Hieroi naisten pilluja......mitä houreita joku höpisee.:DD   Aina vaan menee hupaisammaksi tämän tyypin puheet. Luuletko todella,että joku uskoo näitä sinun juttuja. Melkein sääliksi käy. Ja mitäpä meitä kiinnostaaa jos et sinä tykkää naisten käyttäytymisestä. Sinunko mieliksi niiden pitäisi käyttäytyä niin sitten olisit tyytyväinen. 

Vierailija
312/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taisi kysyä minkä näköisiä ne narsistit, psykopaatit ja machiavellistit ovat, niin tässä teille kuvia persoonallisuushäiriöisistä

http://psychopathsandlove.com/face-the-truth-what-can-you-tell-just-by-…

http://nickholtzman.com/Holtzman%202011%20Facing%20a%20psychopath.pdf

Vierailija
313/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat itsevarman alfan joka on luonteeltaan kiltti ja kunnollinen sekä isomunainen ja kova panemaan. Tällaista miestä naiset kutsuvat tavalliseksi kunnon mieheksi ja halveksuvat muita miehiä lassukoina/uliulimiehinä... Todellisuudessa yo. kriteerit täyttää ehkä 8-10% miehistä.

Jos nainen ei saa tällaista 'kunnon miestä' niin seuraavaksi parhaana vaihtoehtona tulevat jännämiehet kyseeseen. Elämä jänniksen kanssa ei ehkä ole aina onnea ja auvoa mutta parempi sekin kuin laasaslainen kilttimies.

Vierailija
314/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin asiassa ole kyse jostain primitiivisestä biologiasta, naiset haluavat "vahvan" ja itsevarman miehen, joka kykenee heitä puolustamaan ja jolla on korkea testosteronitaso, eli hyvät geenit.

Vierailija
315/327 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
316/327 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän oli taas varsinainen valopilkku. Huffington Post on jälleen kerran "vahingossa" raportoinut jonkun tutkimuksen väärin, Voicekin siihen tarttunut ja joukko oman elämänsä epäonnistujia ottaa nyt siitä ilon irti ja löytää jälleen kerran omalle ankealle olemassaololleen syntipukin jota syyttää.

Vierailija
317/327 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysikö joku kuvat mitä kokeessa käytettiin? En jaksanut selata koko ketjua läpi.

Epäilen, että kuva-asetelma on nopean googletustulokseni tyylinen, eli:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/50/45/19/504519686cbf6f82e3b3…

Vai

http://www.moviepilot.de/files/images/0955/0010/KevinSussman_76645_3.jpg

,kumman ottaisit ulkonäön perusteella puolisoksesi. Ahaa, jos toinen miehistä on narsisti ja/tai (henkisesti)väkivaltainen, niin kumman luulet näistä todennäköisesti olevan?

(Ihan helvetin vaikeaa muuten löytää miesmallin kuvaa, jossa hymyilee mutta olisi paita päällä! :D Ja ei-viehättävän näköistä 'nörttimiestä', kun itseäni kiinnosti paljon enemmän ns. älykkään ja kiltin näköiset kun noi miesmallit joiden läpi kahlasin...)

Tämän saman voisi tehdä miehillä:

Onko

http://thumbs.dreamstime.com/x/smart-looking-crossed-arm-business-woman…

Vai

http://coolspotters.com/files/photos/366779/ashley-benson-profile.jpg

Mielestäsi viehättävämmän näköinen kumppani?

Ahaa, okei. No entä kumman näistä luulet olevan älykkäämpi? Okei, eli nyt voidaan TUTKIMUSTEN PERUSTEELLA olettaa, että miehet tykkäävät vain ryhmistä naisista ja on ihan oma vika kun on vaimon kanssa vaikeuksia kun on niin eri aaltopituudella.

Vierailija
318/327 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
319/327 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus, no saakeli voi tää jännämies -jutut voi jo loppua. Luette tota tutkimusta kuin kkk porukka raamattua. Joo, tutkittiin millaiset ULKOISET piirteet viehättää ja tottakai tumma ja huoliteltu viehättää, mutta ei "jännämiestä" useimmat jaksa kauaa katsoa jos naisella itsellä ei oo itsetunto murskana. Eli joo, yhden illan juttuna voivat olla enemmistönä, mutta kyllä ne muut ovat enemmistössä avioliitoissa.

Että teidän "naiset on niin ilkeitä" nillityksiä, ettekö te tajua et tuo asenne paistaa teidän puheistanne läpi puhuessanne naisille, jos edes uskallatte puhua meille? Tuttava mies justiinsa tuommonen itsesäälissä pyöriskelijä, kuin koira paskakasassa, se löyhkää kilometrien päähän. Ei auta murheiden kuuntelut, tsemppaamiset eikä edes mukaviin naisiin tutustuttamiset, hommat kaatuu siihen, kun ei kuitenkaan se musta tykkäisi rypemiseen.

Aviomieheni ei ollut kauneusihanteeni kaltainen, ei sinne päinkään. Tuli iloisella ja vitsikkään flirttailevalla asenteella juttelemaan ja niin aikanaan pistettiin hynttyyt yhteen. On lirkuttelemassa ollut noita jännämiehiä, jotka on kauniita silmille, mutta raastavaa korville, joten ne ovat saaneet kääntyä kannoillaan. Ja on ollut noita ihan normi miehiä, jotka myös ovat saaneet rukkaset, koska kemiat eivät kohdanneet.

Eli ihan turha nassuttaa miten jännämiehet tai jännänaiset vaan kelpaa, kyse oin joko susta tai yhteisten kemioiden puutteista. Ei aina vaan onnistu, turha jäädä vellomaan.

Vierailija
320/327 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysikö joku kuvat mitä kokeessa käytettiin? En jaksanut selata koko ketjua läpi.

Epäilen, että kuva-asetelma on nopean googletustulokseni tyylinen, eli:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/50/45/19/504519686cbf6f82e3b3…

Vai

http://www.moviepilot.de/files/images/0955/0010/KevinSussman_76645_3.jpg

,kumman ottaisit ulkonäön perusteella puolisoksesi. Ahaa, jos toinen miehistä on narsisti ja/tai (henkisesti)väkivaltainen, niin kumman luulet näistä todennäköisesti olevan?

(Ihan helvetin vaikeaa muuten löytää miesmallin kuvaa, jossa hymyilee mutta olisi paita päällä! :D Ja ei-viehättävän näköistä 'nörttimiestä', kun itseäni kiinnosti paljon enemmän ns. älykkään ja kiltin näköiset kun noi miesmallit joiden läpi kahlasin...)

Tämän saman voisi tehdä miehillä:

Onko

http://thumbs.dreamstime.com/x/smart-looking-crossed-arm-business-woman…

Vai

http://coolspotters.com/files/photos/366779/ashley-benson-profile.jpg

Mielestäsi viehättävämmän näköinen kumppani?

Ahaa, okei. No entä kumman näistä luulet olevan älykkäämpi? Okei, eli nyt voidaan TUTKIMUSTEN PERUSTEELLA olettaa, että miehet tykkäävät vain ryhmistä naisista ja on ihan oma vika kun on vaimon kanssa vaikeuksia kun on niin eri aaltopituudella.

No ei tosiaan käytetty tuollaisia kuvia mitä sinä valikoit, ei nuo tutkijatkaan ihan täysiä idiootteja ole kumminkaan :P

Tietokoneella samoista kasvoista muokattuja kuvapareja, joista toisesta oli vähennetty narsistisia/psykopaattisia/machiavellistisiä piirteitä ja toiseen lisätty.

Käsittääkseni tämän Holtzmanin aineistoa eli samoja tai samantyyppisiä kuvia kuin tässä paperissa:

http://nickholtzman.com/Holtzman%202011%20Facing%20a%20psychopath.pdf

Pelkkiä kasvoja siis, tietysti, kun ei oltu kiinnostuneita siitä pitävätkö naiset rintalihaksista enemmän kuin kravatista vaan päinvastoin koittavat tietysti minimoida kaikki muut tekijät kuin sen mitä tutkitaan.