Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riita poikaystävän kanssa - kumpi teki väärin?

Vierailija
08.03.2016 |

Tuli riitaa poikaystävän kanssa ja hän sanoi minua huoraksi. Näytin hänelle keskisormea, mutta hän väänsikin sormesta kovakouraisesti. Nyt väittää, että kaikki on mun syytä ja hän saa väännellä mua sormesta kerta näytän keskaria. En ole ikinä näyttänyt kenellekään muulle keskaria (kun joku tulee kumminkin wt:ksi haukkumaan), mutta eipä mua ole kyllä kukaan aiemmin huoritellutkaan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset etsikö syyllisiä. Tosi tuhoavaa, sanon erittäin valitettavasti kokemuksesta :( Keskustelkaa asia läpi, molemmat teki väärin

Vierailija
2/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pettänyt, niin huorittelu oli kohtuutonta. Juoksisin karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa sanoi sua huoraksi?

Vierailija
4/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Luepa tekstisi uudelleen ja koeta päätellä, kumpi teistä on rikkonut lakia, kahdesti. Tuu sit kertoo päätelmäsi.

Vierailija
5/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin vääntäessään sormeesi.

Sinä et kerro, mitä väärää itse teit verbaalisesti ennen sitä.

Vierailija
6/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli?

Vierailija
7/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipuoli ukko sulla

Vierailija
8/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat teitte väärin. Väkivalta on tietysti vielä vääremmmin, eikä sitä mikään oikeuta, mutta silti sun kannattaa miettiä omaakin köytöstäsi. Ei niin, että se tätä tilannetta muuksi muuttaisi, mutta käyttäytymällä itse hyvin sä ehkä houkutat ympärillesikin paremmin käyttäytyviä ihmisiä kuin nyt.

Vierailija
9/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat itseäsi haukkua huoraksi? Missä on itsekunnioituksesi?

Vierailija
10/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin olette väärässä, mutta käsiksi käyminen on selvästi pahempi juttu kuin suun soittaminen. Lievä pahoinpitely.

11/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaaran merkkiä näkyvillä: Mies huorittelee ja alkaa käyttää väkivaltaa. Keskisormen näyttäminen ei välttämättä ole fiksua mutta sormen vääntäminen menee pahoinpitelyn puolelle. Ja jos kertoo että aikoo tehdä sen jatkossakin niin sinulla on nyt lupaus itseesi tulevaisuudessakin kohdistuvasta väkivallasta.

Nyt pysähdyt ja mietit että ihanko oikeasti haluat jatkaa tuollaisen "sankarin" kanssa. Tuosta se nimittäin pahenee. Jatkossa joudut aina miettimään mikä muu aiheuttaa miehessä huorittelureaktion ja mistä muusta se saattaisi käydä käsiksi ja rajoittamaan omaa elämääsi sen mukaan.

Vakava keskustelu asiasta tyyliin "Oli sitten viimeinen huorittelu ja tasan viimeinen käsiksikäyminen, seuraavasta kerrasta suhde on kerrasta poikki ja seuraavasta käsiksikäymisestä teen rikosilmoituksen pahoinpitelystä. Tästä ei neuvotella eli ota tai jätä."

Vierailija
12/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut verbaalisesti mitään pahaa poikaystävälle ennen huorittelua, kiitos epäilyistä. Ihan normaali riita oli ruoasta.

Miten itse sitten reagoisitte, kun teitä yhtäkkiä huoriteltaisiin? Pitäisikö olla vain hiljaa, ettei vajoa samalle tasolle? Mun mielestä keskisormen näyttö oli aika luonnollinen reaktio tuollaiseen halventavaan nimitykseen.

Ap

Vierailija
13/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ollut tässä muutenkin. Poikaystävä on ollut ennen tätä sairaalloisen mustasukkainen kaikesta, joten tämä käytös vain vahvistaa, mihin tässä ollaan menossa. Ei ole lainkaan pahoillaan, vaan syyttelee pelkästään mua ja uhkaa katkaista mun sormen, jos vielä näytän hänelle keskaria. Adios :D

Ap

Vierailija
14/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen ja ainoa oikea ratkaisu: JSSAP.

Vierailija
15/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se keskarin näyttäminen kovin kypsää ole, mutta sanoisin, että tuossa tilanteessa ihan luonnollinen reaktio ja siinä mielessä ok.

Sun miehes sen sijaan sikaili oikein kunnolla, kun ensin solvasi verbaalisesti ja sitten vielä kävi käsiksi satuttamistarkoituksessa, puhumattakaan että uhkasi toistaa saman jatkossakin! Että jos johonkin tilanteeseen sopii, niin: Jätä se sika!

Ite en tommosta kattelisi, tosin olisin kyllä erittäin hämmentynyt edes päätymisestä tuohon pisteeseen. Eikö miehessäsi ole ennen näitä merkkejä (fyysistä ja henkistä väkivaltaa) näkynyt?

16/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ollut tässä muutenkin. Poikaystävä on ollut ennen tätä sairaalloisen mustasukkainen kaikesta, joten tämä käytös vain vahvistaa, mihin tässä ollaan menossa. Ei ole lainkaan pahoillaan, vaan syyttelee pelkästään mua ja uhkaa katkaista mun sormen, jos vielä näytän hänelle keskaria. Adios :D

Ap

Jos mies on erittäin mustasukkainen, huorittelee, käy käsiksi ja uhkailee väkivallalla niin ei jatkoon.

Vierailija
17/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit väärin ja ilmeisesti käytöstapojesi perusteella huorittelu oli poikaystävältäsi täysin oikeutettua. Olet tyypillinen narsisti, joka kuvittelee olevansa aina ja joka asiassa oikeassa ja haet egollesi nostetta tulemalla uhriutumaan vauvapalstalle! Kannattaisi vähän miettiä omaa käytöstäsi ja hävetä edes vähän. Suosittelen hoitoon hakeutumista.

Mäkin tykkään välillä täällä trollata ja esittää tyhmempää kuin olen, mutta joku roti.

Vierailija
18/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkutin väliä kuka teki väärin ja ensin väärin. Joka tapauksessa väkivaltaisessa suhteessa ei pidä olla, joten sormenvääntelystä seuraa ero, ja sillä siisti.

Mahdollisimman nopeasti leikaten ja turhia keskustelematta. Toivottavasti se sun hullu poikaystäväsi ei jää sua vainoamaan, vaikuttaa aika psykopaatilta.

Vierailija
19/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti ero hullusta pahoinpitelijästä! Tekisin lisäksi tuostakin ilmoituksen poliisille, ehkä se herättäisi miehen tajuamaan mitä tekee, jottei väkivalta pahene seuraavissa parisuhteissaan.

Vierailija
20/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla kummatkin yhtä keskenkasvuisia.