Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riita poikaystävän kanssa - kumpi teki väärin?

Vierailija
08.03.2016 |

Tuli riitaa poikaystävän kanssa ja hän sanoi minua huoraksi. Näytin hänelle keskisormea, mutta hän väänsikin sormesta kovakouraisesti. Nyt väittää, että kaikki on mun syytä ja hän saa väännellä mua sormesta kerta näytän keskaria. En ole ikinä näyttänyt kenellekään muulle keskaria (kun joku tulee kumminkin wt:ksi haukkumaan), mutta eipä mua ole kyllä kukaan aiemmin huoritellutkaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti lisääntymään voit sitten kysellä kaikenlaisia "yllättäviä" kysymyksiä tällä palstalla kun asiat ei mene niin kuin kuviteltiin!

Vierailija
22/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit väärin ja ilmeisesti käytöstapojesi perusteella huorittelu oli poikaystävältäsi täysin oikeutettua. Olet tyypillinen narsisti, joka kuvittelee olevansa aina ja joka asiassa oikeassa ja haet egollesi nostetta tulemalla uhriutumaan vauvapalstalle! Kannattaisi vähän miettiä omaa käytöstäsi ja hävetä edes vähän. Suosittelen hoitoon hakeutumista.

Mäkin tykkään välillä täällä trollata ja esittää tyhmempää kuin olen, mutta joku roti.

Aloittaja ei edes paljastanut, että mistä tämä riita oli lähtenyt liikkeelle, joten kyse on siitä että hän peittelee omia tekemisiään, jotta saa annettua itsestään marttyyrin vaikutelman täällä. Oman erinomaisuutensa korostamisella ei joidenkin ihmisten kohdalla ole mitään rajoja, vaan he kokevat asian niin, että voivat ärsyttää ja alistaa kanssaihmisiään kuinka paljon hyvänsä ja kokevat silti oikeudekseen heittäytyä uhrin asemaan siinä kohtaa, kun toinen osapuoli yrittää puolustautua tyranniaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut verbaalisesti mitään pahaa poikaystävälle ennen huorittelua, kiitos epäilyistä. Ihan normaali riita oli ruoasta.

Miten itse sitten reagoisitte, kun teitä yhtäkkiä huoriteltaisiin? Pitäisikö olla vain hiljaa, ettei vajoa samalle tasolle? Mun mielestä keskisormen näyttö oli aika luonnollinen reaktio tuollaiseen halventavaan nimitykseen.

Ap

Mä kysyin, missä tilanteessa sanoi sua huoraksi. Ja vastauksesi oli just sitä mitä oletinkin, eli äkkiä eroon tuollaisesta. Tuo vain pahenee. Seuraavalla kerralla taittaa sulta käden sormen sijaan. Normaali riita ruuasta ja sanoo sua huoraksi: juokse hyvä lapsi. Juokse lujaa.

Vierailija
24/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit väärin ja ilmeisesti käytöstapojesi perusteella huorittelu oli poikaystävältäsi täysin oikeutettua. Olet tyypillinen narsisti, joka kuvittelee olevansa aina ja joka asiassa oikeassa ja haet egollesi nostetta tulemalla uhriutumaan vauvapalstalle! Kannattaisi vähän miettiä omaa käytöstäsi ja hävetä edes vähän. Suosittelen hoitoon hakeutumista.

Mäkin tykkään välillä täällä trollata ja esittää tyhmempää kuin olen, mutta joku roti.

Aloittaja ei edes paljastanut, että mistä tämä riita oli lähtenyt liikkeelle, joten kyse on siitä että hän peittelee omia tekemisiään, jotta saa annettua itsestään marttyyrin vaikutelman täällä. Oman erinomaisuutensa korostamisella ei joidenkin ihmisten kohdalla ole mitään rajoja, vaan he kokevat asian niin, että voivat ärsyttää ja alistaa kanssaihmisiään kuinka paljon hyvänsä ja kokevat silti oikeudekseen heittäytyä uhrin asemaan siinä kohtaa, kun toinen osapuoli yrittää puolustautua tyranniaa vastaan.

Mene pois!

Vierailija
25/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois!

Oletko sinä niitä ihmisiä, jotka eivät kestä kuulla mistään asioista muita näkemyksiä kuin omansa?

Vierailija
26/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan mun poikaystävältä tällä hetkellä, sekin käski nimenomaan mun hakeutua hoitoon :)

Ap

Vierailija
27/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan mun poikaystävältä tällä hetkellä, sekin käski nimenomaan mun hakeutua hoitoon :)

Ap

Sen sijaan hakeuduit vauvan keskustelupalstalle. Luuletko täältä saavasi paremman avun kuin ammattilaiselta?

Vierailija
28/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap saa täältä  vertaistukea

Vierailija
29/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Kuulostaa sekopäältä.

Vierailija
30/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap saa täältä  vertaistukea

Tuskin silti mitään konkreettista apua omaan ongelmaansa

Vierailija
31/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko ketjuun provoja kirjoittavalle riidanhaastajalle. Antakaa sen haastaa ihan keskenään.

Vierailija
32/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastailko ketjuun provoja kirjoittavalle riidanhaastajalle. Antakaa sen haastaa ihan keskenään.

Onko heti joku riidanhaastaja jos onkin eri mieltä muiden ketjuun kirjoittaneiden kanssa? Aika omituinen logiikka sikäli, että kuitenkin ap kysyi sitä, että kumpi teki väärin. Eikö tuo kysymyksen asettelu jo kerro siitä, että väärintekijä voi olla kumpi hyvänsä?

Vierailija
33/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jo äläkä ole enää tuon olion kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
34/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulen koskaan niin uusavuttomaksi, että pitää tällaista kysellä netistä, niin pliis ampukaa mut.

Vierailija
35/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kuulostaa ihan mun exältä. Juokse pois ja äkkiä!

Vierailija
36/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa jos tuollaisia kynnysmattonaisia on oikeasti olemassa.

En kestä.

Ei se että on parisuhde ole mikään itseisarvo, että sen takia pitäisi luopua kaikesta henkisestä ja fyysisestä koskemattomuudestaan ja altistua huorittelulle (joka on muuten erittäin erittäin törkeästi sanottu)

Äläkä vaan ala uskotella itsellesi että ne hyvät ja kivat hetket tuon sairaan ihmisen kanssa voisivat jotenkin kompensoida sitä pahenevaa ja voimistuvaa helvettiä mikä tuosta on luvassa jos et heitä pellolle sitä apinaa.

Vierailija
37/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä.

Ei se että on parisuhde ole mikään itseisarvo, että sen takia pitäisi luopua kaikesta henkisestä ja fyysisestä koskemattomuudestaan ja altistua huorittelulle (joka on muuten erittäin erittäin törkeästi sanottu)

Äläkä vaan ala uskotella itsellesi että ne hyvät ja kivat hetket tuon sairaan ihmisen kanssa voisivat jotenkin kompensoida sitä pahenevaa ja voimistuvaa helvettiä mikä tuosta on luvassa jos et heitä pellolle sitä apinaa.

Ap:han lupasi jo häipyä, joten ei hätää.

Vierailija
38/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä.

Ap:han lupasi jo häipyä, joten ei hätää.

Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Helpotuksesta henkäistään vasta, kun hullu on kokonaan poissa elämästä. Tuollaiset niljakkeet luikertaa hämmästyttävän helposti takaisin.

Vierailija
39/39 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli riitaa poikaystävän kanssa ja hän sanoi minua huoraksi. Näytin hänelle keskisormea, mutta hän väänsikin sormesta kovakouraisesti. Nyt väittää, että kaikki on mun syytä ja hän saa väännellä mua sormesta kerta näytän keskaria. En ole ikinä näyttänyt kenellekään muulle keskaria (kun joku tulee kumminkin wt:ksi haukkumaan), mutta eipä mua ole kyllä kukaan aiemmin huoritellutkaan.

Paltan tärkein viesti. Iltani olisi ollut pilalla ilman tätä. Kiitos että lähetit tämän tänne. Nyt on huojentunut olo. Aivan kuin olisin laskenut kunnon jytkyn pönttöön. ah, ihanaa.