Olenko aseksuaali?
Oon 20v mies ja minä ihastun kyllä ja minusta on ihanaa olla sen ihastuksen lähellä niin, että hän osuu minuun. Ja suutelukin on ihanaa.
Samalla usein kiihotunkin. Mutta en silti oikein sillä hetkellä halua mitää yhdyntää tai mitään muuta kuin läheisyyttä.
Minulla on voimakas fetissi juoksutrikoisiin, mutta siitäkin haluan mielummin masturboida yksin.
En oikein koskaan koe halua keksiin toisen kanssa ja itsetyydytys tuo minulle riittävästi.
Kommentit (13)
Olet kiintynyt huomattavan paljon itseesi, eli olet siinä mielessä itse itsellesi rakkain!
Miten niin 2? Masturboinnin aikana olevat fantasiat eivät liity itseeni mitenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Homo?
En ole .
Ap
Eikös aseksuaali ole sellainen, että ei tunne millaistakaan vetoa kumpaankaan sukupuoleen? Suutelu yms on kyllä seksuaalista vetoa siihen toiseen ihmiseen
Mua ällöttää kaikkien muiden ihmisten fyysinen läheisyys paitsi omien lasteni.
Minä olen kolmekymppinen nainen. Pidän ihastumisen tunteestä, suutelemisesta (tosin siinäkin tulee välillä raja vastaan) ja toisen seurassa olemisesta. En kuitenkaan halua harrastaa yhdyntää, koska se ei vain kiinnosta tarpeeksi ja koen sen myös hieman kuvottavana. Olen sitä kokeillut (ei mitään traumaattisia kokemuksia), mutta silti se ei ole minun juttuni. Kiihotun enemmän omasta kehostani ja masturbointi riittää minulle (se on helpompaa, nopeampaa, vaivattomampaa, nautinnollisempaa ja yksityisempää). Voisin elää helposti koko loppuelämäni ilman minkäänlaista seksiä, saan enemmän iloa muista asioista. En varmaankaan ole aseksuaali (koska tunnen seksuaalista vetoa miehiin, tosin vain harvoihin ja valittuihin), mutten kai ihan "normaalikaan".
Minua ei kiinnosta yhdyntä ollenkaan, mutta suuseksin antaminen naiselle on aivan mahtavaa. Samoin kaikinpuolinen hyväily, varpailla puuhastelu ja muu oheistoiminta.
Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan. Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido). Hän voi kokea muunlaista vetovoimaa, esimerkiksi sensuaalista tai romanttista vetovoimaa, toisia henkilöitä kohtaan. Vaikka aseksuaalilla ei välttämättä olisi seksuaalista kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen, hän voi olla silti kykenevä lisääntymään.
Aseksuaalisuuden muotoja voivat olla esimerkiksi
-täydellinen seksuaalisen ja läheisyyden halun puuttuminen
-seksuaalisen halun puuttuminen, mutta läheisyyden halu
-olemassa oleva seksuaalinen halu, joka ei kuitenkaan koskaan kohdistu kehenkään
T: Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Eikös aseksuaali ole sellainen, että ei tunne millaistakaan vetoa kumpaankaan sukupuoleen? Suutelu yms on kyllä seksuaalista vetoa siihen toiseen ihmiseen
Eli minun isoäitini tunsi seksuaalista vetoa minuun muiskauttaessaan suukon otsalleni ollessani nuori? Venäläiset poskisuudelmineen taitavat ilmeisesti olla homoa kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon 20v mies ja minä ihastun kyllä ja minusta on ihanaa olla sen ihastuksen lähellä niin, että hän osuu minuun. Ja suutelukin on ihanaa.
Samalla usein kiihotunkin. Mutta en silti oikein sillä hetkellä halua mitää yhdyntää tai mitään muuta kuin läheisyyttä.
Minulla on voimakas fetissi juoksutrikoisiin, mutta siitäkin haluan mielummin masturboida yksin.
En oikein koskaan koe halua keksiin toisen kanssa ja itsetyydytys tuo minulle riittävästi.
Saatat olla aseksuaali, mutta voi olla että oletkin autoseksuaali. Moni autoseksuaali päättää kuitenkin identifioitua aseksuaalina, eikä siinä mitään väärää ole.
Eihän seksi tarkoita pelkästään suu seksiä, anaaliseksiä tai yhdyntää.
Vaan seksiä on suutelu ja yhdessä makoilu.
Se, ettet pidä kaikista seksin muodoista ei tarkoita että olisit aseseksuaali.