Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Kaikki kiinnittää vaan huomiota Susan ylimielisyyteen ja Juho on muka niin kypsä. Oli silläkin kyllä aika ylimielinen asenne silent discossa, toi tanssiminen ei sovi sen "henkiseen ikään", hohhoijaa mikä tyyppi. Ja kun kommentoi muiden perheiden vaihtoa niin sen mielestä kaikki oli vaan asenteesta kiinni. Olisinpa halunnut nähdä miten se olisi selvinnyt sen Isabellan ekan perheen äidin kanssa...
Isabellaa en jaksais tosielämässä sekuntiakaan.
Ja Juho puhuu paskaa selän takana muista ja sitten Susa aiheuttaa draamaa kun sanoo muille mitä se on sanonut. Vittu mikä tyyppi.
Täytyy sanoa, että nykyinen nuorten muoti on kyllä aivan kauhea. Nämäkin kaikki olivat todella hoikkia tyttöjä, mutta noissa vyötärökorkuisissa shortseissa ja napapaidoissa näyttivät paljon tukevimmilta. Vähän myös ihmettelin, että miten nuo kehtaa pukeutua noin lapsia hoitaessaan? Toki ulos mennessä kavereiden kanssa voi pukeutua seksikkäämmin, mutta kyllä minä ainakin vähän peittävämpää laittaisin päälleni, kun host-perheen kanssa aikaa viettäisin.
Vierailija kirjoitti:
http://is.mediadelivery.io/img/978/df3c807545cc449ab54bfbe42544facc.jpg
Kyllähän ne shortsit melko napakasti istuu
Voisko Juho olla napittamatta tota paitaa ihan ylimpään nappiin saakka?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että nykyinen nuorten muoti on kyllä aivan kauhea. Nämäkin kaikki olivat todella hoikkia tyttöjä, mutta noissa vyötärökorkuisissa shortseissa ja napapaidoissa näyttivät paljon tukevimmilta. Vähän myös ihmettelin, että miten nuo kehtaa pukeutua noin lapsia hoitaessaan? Toki ulos mennessä kavereiden kanssa voi pukeutua seksikkäämmin, mutta kyllä minä ainakin vähän peittävämpää laittaisin päälleni, kun host-perheen kanssa aikaa viettäisin.
Jep. Ja luulisi muutenkin olevan mukavampi touhuta lasten kanssa, kun ei koko ajan tarvitse miettiä, että näkyykö joku kriittinen kohta tai tippuvatko vaatteet päältä.
" Mulla on ehkä vähän ylimielinen maine täällä, mutta se on semmonen juttu et siihen mie oon pyrkinykkin aina"
"Kaikki tavallaan tuntemattomat on miulle ku ilmaa"
"Kyl mie uskon et se menee samallai ku täälläki et.. "et sie juoksutat niitä perässäs" "nii. 8/10 kenen kans mulla on ollu jotain pikku juttuakin, itkee vielki mun perää"
"En halua olla mitenkään typerän kuulonen, mutta siis kaikki sanoo, ja mie tiiän sen itekkin, et mie oon niinkun lappeenrannan "suosituin", tai siis en nyt ehkä hyvällä tavalla, mut siis et kaikki,ihan jokaikinen, tietää. Jos mennään esim johonki baariin tai johonki nii katon tyylii nokka pitkällä kaikkia. Jos en tuntis teitä nii mie oisin just sellanen"
TÄSSÄ EI OLE EDES LÄHESKÄÄN KAIKKI, en ymmärrä millainen ihminen puhuu näin itsestään?olen järkyttynyt....
Scott kyllä käytti Henriettaa suruttomasti hyväkseen. Vaikka Henrietta suorastaan heittäytyi Scottin kimppuun, oli naurettavan hyväuskoinen ja odotti aivan liikoja niin huh huh. Ikävää. Kävin vilkaisemassa miehen facebookkia ja nyt kun Susasta oli täällä muutamia kommentteja että olisi narsistinen, niin tässä ah-niin-ihanassa Scottissa kyllä näen narsistia ihan toden teolla.
Vierailija kirjoitti:
Scott kyllä käytti Henriettaa suruttomasti hyväkseen. Vaikka Henrietta suorastaan heittäytyi Scottin kimppuun, oli naurettavan hyväuskoinen ja odotti aivan liikoja niin huh huh. Ikävää. Kävin vilkaisemassa miehen facebookkia ja nyt kun Susasta oli täällä muutamia kommentteja että olisi narsistinen, niin tässä ah-niin-ihanassa Scottissa kyllä näen narsistia ihan toden teolla.
Siis mitä te näette scottin profiilissa? Mä en näe muuta kun pari kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko sen seinän kommentteineen, kuvat, kaverit, tiedot. Sinun pitää olla kirjautuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko sen seinän kommentteineen, kuvat, kaverit, tiedot. Sinun pitää olla kirjautuneena.
En mä näe vaikka olen kirjautunut. Oonkohan oikeassa profiilissa. Onko se poikiensa kanssa profiilikuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä näe vaikka olen kirjautunut. Oonkohan oikeassa profiilissa. Onko se poikiensa kanssa profiilikuvassa?
Ei sillä ole poikia. Tytöt on isänsä kanssa siinä kansikuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Henriettako hoikka?? Salli mun nauraa. Tasapaksu pökkelö.
Mä kiinnitin myös huomiota tyttöjen pukeutumiseen. Vai olivatkohan pukeutuneet juuri kuvauspäivinä "hienommin"? Ei itselläni tulisi kyllä mieleenkään laittautua johonkin pieneen tissitoppiin lapsia hoitaessa :D Olen itse ollut au pairina ja nämä ohjelmat antavat kyllä koko hommasta niin väärän kuvan, mutta olisihan se katsojille tylsää tarkastella vaipanvaihtoa päivästä toiseen (tosin vauvapalstalla siitäkin saisi arvosteluketjun aikaiseksi). Että parempi näin, viihdearvo on ainakin taattu!
Ei mitään sittenkään, löysin oikean profiilin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, vieläpä Scottin lasten äiti kommentoinut parisuhdeuutista "what an upgrade" tms 😂
On kyllä Scottin sisko tuo, joka noin kommentoi.
Ja saattoi tarkoittaa sitä äitiä. Tosin kaikki asuanosaiset on kauniita.
No aivan varmasti viittasi kommentilla lasten äitiin. Ei kai kukaan ajatellut että olisi tarkoittanut Henriettaa? En usko että heidän tapailunsa oli edes lähipiirin tiedossa.
Scottin ja Henriettan tapailu oli lähipiirin tiedossa. Viettivät aikaa myös Scottin ystävien kanssa. Yhdessä. Pariskuntana. Scottin sisko tiesi tilanteesta myös ja oli tavannut Henriettan.
Mihin tämä tieto perustuu?
Mitä jos katsoisit ohjelman josta on kyse niin et kyselisi selviä asioita?
Miten minultakin on sitten mennyt tämä Henriettan ja siskon tapaaminen ohi? Sitä paitsi sisko asuu Englannissa, josta Scottkin on alunperin kotoisin. Se että Scott vei Henrietan joihinkin juhliin on kuitenkin eri asia kuin esitellä perheelle, tai edes niille kavereille, uutena tyttöystävänään.
Henrietta tuo monessa kohtaa esille odotuksiaan eri ihmisiltä. Hän odottaa, että Susa pyytää anteeksi myöhästymistään ja suuttuu kun tämä ei tee niin. Sitten Henrietta odottaa Susan haukkumisensa jälkeen että Susa myöntää virheensä ja katuu, kun niin ei tapahdu, niin Henrietta loukkaantuu entisestään. Sitten kun Henrietta taas puhuu Susan kanssa ja myöntää omat virheensä, hän tuntuisi odottavan että Susa kertoisi sen haukkumisen vaivanneen yms. ja taas Henrietta pettyy kun niin ei käy. Hän ilmaisee odottaneensa isäntäperheeltä enemmän kiitollisuutta ja ei koe että häntä arvostetaan, siksi lähtee (oikea syy oli tietysti Scott). Hän on järkyttynyt kun kuulee ettei Juho rakasta heitä eikä näe todennäköisenä että tapaisi heitä tuon ohjelman jälkeen, on odottanut paljon enemmän Juholtakin. SItten hän odottaa Scottilta vakavaa suhdetta ja on hajalla kun mies ulkoistaa hänet elämästään. Ihan kuin kaikki olisivat velvollisia vastaamaan niihin tarpeisiin joita hän kehittää omien tunteidensa ja reaktoidensa pohjalta. Tuolla asenteella varmasti pettymyksiä tulee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni kyllä vähän maku Juhoon sen jälkeen, kun oli vieläkin kiinnostunut Susasta, vaikka Susa sanoi itse katsovansa muita nenän vartta pitkin jne. Kertoi vain siitä, että Juhoa ei kiinnostanut, miten kamala luonne toisella on, jos vain on nätin näköinen. Ja se kertoo mielestäni tarpeeksi Juhankin luonteesta.
Luulen, että siinä oli sekin, että Lappeenranta-puheistaan (joihin Juhokin viittasi jossain ennen piknikkiä, mutta ei ehkä ottanut siinä kohden niin vakavasti) huolimatta Susa oli muihin verrattuna rauhallinen ja sulkeutuneisuudessaan vähän mysteeri.
Mun mielestä se Juho selitti ihan asiallisesti kantansa siihen, että eivät ole mitään ikuisia ystäviä. Veikkaan että oli Susan puolelta pelkkää provosointia laittaa sanoja Juhon suuhun. Hölmömpikin tajuaa miten Henrietan saa kilahtamaan, joten saattoi olla ihan laskelmoitu veto Susalta vähän värittää Juhon sanomisia...
Susaa käy sääliksi. On niin kovin epävarma, että on rakentanut tuollaisen kovan ja ylimielisen kuoren itselleen jotta olisi ns. arvostelun yläpuolella, ainakin omassa päässään. Taustalla varmasti juurikin lapsuuden traumoja tms. ikäviä kokemuksia. Toivon hänelle kaikkea hyvää, ja että joskus saisi sellaisen itseluottamuksen, että pystyisi hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, eikä hänen enää tarvitsisi työntää itseään muiden yläpuolelle kokeakseen itsensä hyväksytyksi. Ja ennen kaikkea oppia nauramaan itselleen. Pohjimmiltaan on varmasti herttainen tyttö :)
Kuva ei ole mitenkään erityisen hyvä kenenkään kohdalla. Kaikki siristää silmiä auringon takia ja kuvakulmakin vähän tönkkö. Kuvaajalla olisi ollut paljon parempaankin mahdollisuudet noin hienoissa maisemissa.