Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ihmettele yhtään Susan lähtöä siitä ekasta perheestä. Jäikö teillä se kohta välistä, missä Susa kertoi perheen isän säilyttävän asekaappia hänen huoneessaan ja että isä oli uhannut ampua muslimipoikaystävän, jos hän jalallaankaan taloon astuu? Kuulostaako muka kivalta ja normaalilta perheeltä?
Jäikö sulla se kohta välistä, jossa kerrottiin muslimien uhkailusta kristittyjä kohtaan asuinalueella? Aikoivat tappaa kristityt ja huudattivat rukouskutsuja. Susa myös itse pelkäsi tapahtuneita juttuja. En ihmettele yhtään perheen käytöstä, etteivät halua vierasta muslimipoikaa kotiinsa.
En ihmettele yhtään, että Susa ei halunnut jäädä noihin piireihin ja alueelle. En ymmärrä miksi perhekään asui siellä.
Susa asui Granvillessa... Ei se nyt mikään mahdottoman paska alue ole. Toki sieltä köyhemmästä päästä juu, ja iltaisin vähän levoton, muttei sentään mikään no go zone. Ne rukouskutsut kuuluivat lähellä olevasta isosta moskeijasta. Täällä paikalliset ollu kuullukaan mistään "muslimit lahtaa kristityt " uhkailuista.. kunhan ei perheellä ois vähän värikynää lipsahtanut tarinaansa, kun selkeän muslimivastaisia olivat
Se isähän tuntui oikein toivovan konfliktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ihmettele yhtään Susan lähtöä siitä ekasta perheestä. Jäikö teillä se kohta välistä, missä Susa kertoi perheen isän säilyttävän asekaappia hänen huoneessaan ja että isä oli uhannut ampua muslimipoikaystävän, jos hän jalallaankaan taloon astuu? Kuulostaako muka kivalta ja normaalilta perheeltä?
Jäikö sulla se kohta välistä, jossa kerrottiin muslimien uhkailusta kristittyjä kohtaan asuinalueella? Aikoivat tappaa kristityt ja huudattivat rukouskutsuja. Susa myös itse pelkäsi tapahtuneita juttuja. En ihmettele yhtään perheen käytöstä, etteivät halua vierasta muslimipoikaa kotiinsa.
Ai sinusta jokaikinen muslimi on noiden uhkausten takana? En pidä itseäni minään suvakkina, mutta osaan kyllä ajatella omilla aivoillani. Ehkä se poika on kuitenkin ihan syytön niihin uhkauksiin.
Ja ei siis jäänyt tuo kohta välistä, mutta otinkin kantaa siihen miksi minusta oli ymmärrettävää, että Susa ei halunnut jatkaa siellä.
Ja perhe varmaan asui siellä, koska Sydney on aivan vitun (pardon my french) kallis kaupunki. Meillä kämpästä vuokra 500/vko. Ja ollaan lapsettomia. Nelihenkisellä perheellä ei paljoa hampaita naurata täällä. Kahdella perusduunarilla ja neljällä lapsella ei vaan ole varaa muuhun.
Kamala tyyppi toi Susa - ihan reppana toisaalta mutta ihan kauhea.
Hirveä isku: Juho ei halua olla tekemisissä noitten muiden kanssa ohjelman jälkeen.
Henrietalta vilkkuu nännipiha tuon tiukan valkean topin kaula-aukosta O___O
Vierailija kirjoitti:
Henrietalta vilkkuu nännipiha tuon tiukan valkean topin kaula-aukosta O___O
Ja Susalla näkyi persposket siellä silent discossa seisoessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän takia Susa poisti Instagramistaan uusimman kuvan, jossa oli kaikki au pairit?
Viimeisin poistettu kuva oli hänen kannaltaan ainakin tosi epäimarteleva, vatsa oli kuin rantapallo piukoissa shortseissa. Ihmettelin, että kyseinen kuva oli edes läpäissyt täydellisyysseulan.
Rantapallo? Susahan on tosi hoikka. Enkä nyt muutenkaan ymmärrä kuvan kritisointia sulta kun mun mielestä tosi hyvä kuva kaikista.
Tuo viimeinen jakso rannalla, Isabella: IHIHIHI! IHIHIHI! IHIHIHI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän takia Susa poisti Instagramistaan uusimman kuvan, jossa oli kaikki au pairit?
Viimeisin poistettu kuva oli hänen kannaltaan ainakin tosi epäimarteleva, vatsa oli kuin rantapallo piukoissa shortseissa. Ihmettelin, että kyseinen kuva oli edes läpäissyt täydellisyysseulan.
Rantapallo? Susahan on tosi hoikka. Enkä nyt muutenkaan ymmärrä kuvan kritisointia sulta kun mun mielestä tosi hyvä kuva kaikista.
Hyvä kuva ihmisestä joka toteaa olevansa kaikkien yläpuolella? Ei taida sulla olla kaikki murot kulhossa honey
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinusta jokaikinen muslimi on noiden uhkausten takana? En pidä itseäni minään suvakkina, mutta osaan kyllä ajatella omilla aivoillani. Ehkä se poika on kuitenkin ihan syytön niihin uhkauksiin.
Ja ei siis jäänyt tuo kohta välistä, mutta otinkin kantaa siihen miksi minusta oli ymmärrettävää, että Susa ei halunnut jatkaa siellä.
En väittänyt, että kaikki muslimit ovat uhkailujen takana. Oletettavasti on ollut rauhatonta aluetta, joten vanhemmilla oli tietyt oletukset, eivätkä siksi halua outoja vaihtuvia muslimipoikaystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuva ihmisestä joka toteaa olevansa kaikkien yläpuolella? Ei taida sulla olla kaikki murot kulhossa honey
Miten luonne muka vaikuttaa ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks? Sanoin ettei kyseisessä kuvassa Susa ole mielestäni minkään pallon näköinen, vaan hoikka tyttö mielestäni. Ja kuva on onnistunut ja mielestäni KAIKISTA. Hänen luonteestaan en sanonut sanaakaan joten mitä ihmettä sä vauhkoat?
Olen se kuka kommentoi Susan mahan näyttävän rantapallolta _liian piukoissa shortseissa_. Muuten hän on kyllä hyvin hoikka, mutta kyllä nyt liian tiukoissa vaatteissa kuka tahansa näyttää isommalta kuin onkaan. Luulen, että tuon takia Susa poistikin kuvan instagramista. Jos ei siis ollut tyytyväinen itseensä, kun muuten tuntuu päästävän läpi vain täydelliseksi hiottuja kuvia.
http://is.mediadelivery.io/img/978/df3c807545cc449ab54bfbe42544facc.jpg
Kyllähän ne shortsit melko napakasti istuu
Vierailija kirjoitti:
Olen se kuka kommentoi Susan mahan näyttävän rantapallolta _liian piukoissa shortseissa_. Muuten hän on kyllä hyvin hoikka, mutta kyllä nyt liian tiukoissa vaatteissa kuka tahansa näyttää isommalta kuin onkaan. Luulen, että tuon takia Susa poistikin kuvan instagramista. Jos ei siis ollut tyytyväinen itseensä, kun muuten tuntuu päästävän läpi vain täydelliseksi hiottuja kuvia.
Se laitto äsken snapchattii videon missä sano et poisti kuvan koska ei sopinut feediin 'no big deal' eli taitaa neiti käydä täällä ilta lukusilla. Näittekö te muuten instagram bion?
Vierailija kirjoitti:
Paksumman näköinen kuin henrietta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se laitto äsken snapchattii videon missä sano et poisti kuvan koska ei sopinut feediin 'no big deal' eli taitaa neiti käydä täällä ilta lukusilla. Näittekö te muuten instagram bion?
Siihen kuvaan oli keretty kommentoida ym = eli teinikielellä ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksumman näköinen kuin henrietta
Susa ja Isabella ovat lähempänä kameraa. Näkee lainelaudoista.
Henrietta on aika rajaton ihminen odotuksissaan toisia kohtaan.