Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Henrietta haukkui Susan tosi törkeän ylilyövästi. Oksettava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scottin siskollani hyvin vähän puhumista. Henrietta on tosi kaunis ja kaunistuu vielä kasvaessaan (oli super kaunis niissä ekan jakson valokuvissa joissa oli hoikempi). Suhdejuttu oli väärä muista syistä.
Päinvastoin. Parikymppisenä alkaa tytöt viimeistään leviämään jos ei elämätavoissa ole mitään järkeä. Röökinpoltto jo itsessään vanhentaa mutta siiderivalaaksi on tämä tyttö tulossa tuolla juomistahdilla.
Miksi niin paljon alapeukkuja? Sattuuko totuus?
Itse en parikymppisenä paljoa ryypännyt mutta ruokatavat oli pielessä. Kun kasvu loppui 16v ja söin entiseen malliin lihoin aika nopeaan.
Laihtuminen ja tupakoinnin lopetaminen on mahdollista. Monet heräävät kukkaan vasta parinkympin loppupäässä, kun elämään tulee muutakin kuin biletys.
Tuli Susasta vähän ohiksena mieleen... Että tän takia nimenomaan kouluKIUSAAJAT pitäis pistää vaihtamaan koulua... kun se oma klikki ympäriltä puuttuu, eikä ole mitään millä omaa asemaa pönkittää, niin yllättävän heikkoja ja herkkiä ihmisiä sieltä kuoren alta paljastuu.
En voi käsittää miten tuo ukko valitsi Henrietan ennemmin kuin Teaganin, vai mikä tuon Juhon perheen äidin nimi on. No, ehkä se oli huono vällyjen välissä.
Vierailija kirjoitti:
En voi käsittää miten tuo ukko valitsi Henrietan ennemmin kuin Teaganin, vai mikä tuon Juhon perheen äidin nimi on. No, ehkä se oli huono vällyjen välissä.
Ja se on vanhempi ja sillä on lapsi ja mies ei etsinyt mitään vakavaa kummastakaan.
En ymmärrä, mitä ihmeellistä kukaan näki Scottissa. Lyhyenläntä takkutukka risuparta, tuolla naapuripubissa istuu tusina vastaavia, yök.
On joo. Hieman myötähäpeää kun vanhempia ajattelee. Au pairit tais Juhoa lukuunottamatta olla vain etsimässä näitä seikkailuja. Sitten oltiin ulalla, kun ihan olisi pitänyt töitäkin tehdä. Ja ilmiselvää sekin, että mitäpä se aikuinen mies tällaisista teinitytöistä haluaa. Mutta ihan tv:ssa kaikelle kansalle nää seikkailut näytetään, voi voi.
Au pairit yleensä hakevat ennen kaikkea kokemuksia uudesta maasta. Se on vaan helpoimpia tapoja lähteä, kun asunto ja jonkunlainen turva tulee mukana. Mutta aika naiivia ajatella, että au pairit olisivat ennen kaikkea kiinnostuneita lapsista ja kotihommista. Kyllä he ennen kaikkea haluavat vapaa-aikaa ja biletystä.
Jos haluaa koulutetun lastenhoitajan joka antautuu duunilleen, kannattaa hankkia nanny. Halvalla ei saa varaäitiä vaan auttavan isosiskon lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ihmettele yhtään Susan lähtöä siitä ekasta perheestä. Jäikö teillä se kohta välistä, missä Susa kertoi perheen isän säilyttävän asekaappia hänen huoneessaan ja että isä oli uhannut ampua muslimipoikaystävän, jos hän jalallaankaan taloon astuu? Kuulostaako muka kivalta ja normaalilta perheeltä?
Jäikö sulla se kohta välistä, jossa kerrottiin muslimien uhkailusta kristittyjä kohtaan asuinalueella? Aikoivat tappaa kristityt ja huudattivat rukouskutsuja. Susa myös itse pelkäsi tapahtuneita juttuja. En ihmettele yhtään perheen käytöstä, etteivät halua vierasta muslimipoikaa kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ihmettele yhtään Susan lähtöä siitä ekasta perheestä. Jäikö teillä se kohta välistä, missä Susa kertoi perheen isän säilyttävän asekaappia hänen huoneessaan ja että isä oli uhannut ampua muslimipoikaystävän, jos hän jalallaankaan taloon astuu? Kuulostaako muka kivalta ja normaalilta perheeltä?
Jäikö sulla se kohta välistä, jossa kerrottiin muslimien uhkailusta kristittyjä kohtaan asuinalueella? Aikoivat tappaa kristityt ja huudattivat rukouskutsuja. Susa myös itse pelkäsi tapahtuneita juttuja. En ihmettele yhtään perheen käytöstä, etteivät halua vierasta muslimipoikaa kotiinsa.
En ihmettele yhtään, että Susa ei halunnut jäädä noihin piireihin ja alueelle. En ymmärrä miksi perhekään asui siellä.
Isabella toivoo että lapsenomainen piipitys ja kikattelu suojaa hänet ikäviltä asioilta. Raskasta kuunneltavaa, vaikka muuten mukava tyttö.
Mä petyin tähän kauteen kyllä, oli tosi paljon edeltäviä kausia huonompi. Valitetaan, lomaillaan ja biletetään Australiassa enemmän kuin aupaireista kertova ohjelma...
Vierailija kirjoitti:
Mä petyin tähän kauteen kyllä, oli tosi paljon edeltäviä kausia huonompi. Valitetaan, lomaillaan ja biletetään Australiassa enemmän kuin aupaireista kertova ohjelma...
Mä en taas jaksaisi katsoa kautta jossa vaan hoidetaan lapsia ja tehdään kotihommia. Draama ja nopeat käänteet kuuluvat viihdesarjaan. Tosi kiva kausi ja toivottavasti näitä tulee lisää.
Minkäköhän takia Susa poisti Instagramistaan uusimman kuvan, jossa oli kaikki au pairit?
Tuli siitä Isabellan ekan perheen äidistä (se homssuinen hairdresser :D ) mieleen se yksi edellisen kauden au pair -perheen äiti (olikohan sen yolo-tyypin host-äiti?). Mikä siinä onkin, että nuo ilkeät ja tympeimmät hostäidit on tuollaisia...noh, ylipainoisia+homssuisia matameja? Kai siinä alkaakin ärsyttää kun tulee nuori ja hoikka likka saman katon alle. Vaikka luulis että ois jo Skype-puheluissa jne. tiennyt että kuka sieltä on tulossa.
Onhan tuo Isabella aivan weird! Kikattaa, hihittää ja kimittää jatkuvasti. Luulee, että elämässä täytyy vain hymyillä ja olla positiivinen eikä negatiivisa tunteita tai edes neutraaleja saa näyttää.
Eniten hirvittää tuo äänenkäyttö - oh kimikimikimi ooooh kimikimikimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas jaksaisi katsoa kautta jossa vaan hoidetaan lapsia ja tehdään kotihommia. Draama ja nopeat käänteet kuuluvat viihdesarjaan. Tosi kiva kausi ja toivottavasti näitä tulee lisää.
No en tarkoittanut että pelkästään sitä tarvitsisi olla. Tästä kaudesta nyt vaan puuttui lähes kaikki muut kuin biletys, valitus ja räkäposkella itkeminen tupakan kanssa.
Olisin kaivannut edes vähän perheiden kantoja asioihin, on myös typerää ottaa sarjaan perhe jonka lapsia ei saakaan kuvata, mikä pointti? Olisi varmaan löytynyt niitäkin jotka olisivat luvan antaneet. Lisäksi päivärytmeistä olisi kiva ollut tietää mitä tekevät jne, mutta nyt sai kuvan että lähinnä hengailtiin ja puhuttiin kameralle tai puhelimelle.
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän takia Susa poisti Instagramistaan uusimman kuvan, jossa oli kaikki au pairit?
Viimeisin poistettu kuva oli hänen kannaltaan ainakin tosi epäimarteleva, vatsa oli kuin rantapallo piukoissa shortseissa. Ihmettelin, että kyseinen kuva oli edes läpäissyt täydellisyysseulan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, että Susa ei halunnut jäädä noihin piireihin ja alueelle. En ymmärrä miksi perhekään asui siellä.
Susa asui Granvillessa... Ei se nyt mikään mahdottoman paska alue ole. Toki sieltä köyhemmästä päästä juu, ja iltaisin vähän levoton, muttei sentään mikään no go zone. Ne rukouskutsut kuuluivat lähellä olevasta isosta moskeijasta. Täällä paikalliset ollu kuullukaan mistään "muslimit lahtaa kristityt " uhkailuista.. kunhan ei perheellä ois vähän värikynää lipsahtanut tarinaansa, kun selkeän muslimivastaisia olivat
Kauhea niljake tuo Scott!