Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Mulle ainakin tuli Scottista olo, että oli ihan aidosti kiinnostunut Teganista. Puhui uudelleen näkemisestä ja vähätteli juttuaan Henrietan kanssa, ei maininnut itse muuta kuin että Henrietta oli mennyt yöksi kotiin. Selvästi huomasi, ettei aluksikaan ollut Henrietasta kiinnostunut, vaan tämä pikemminkin tyrkytti itseään, ja Scott miehenä nappasi lopulta teinitytön syöttiin.
Ajatelkaa Susaa asiakaspalveluduunissa kampaajana...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se Juho selitti ihan asiallisesti kantansa siihen, että eivät ole mitään ikuisia ystäviä. Veikkaan että oli Susan puolelta pelkkää provosointia laittaa sanoja Juhon suuhun. Hölmömpikin tajuaa miten Henrietan saa kilahtamaan, joten saattoi olla ihan laskelmoitu veto Susalta vähän värittää Juhon sanomisia...
Mikä kertoisi taas ikäviä asioita Susan luonteesta.
Kuinkakohan paljon noitten on käsketty tuotannon puolesta viettää aikaa yhdessä?
Oisin todennäkösesti suhtaunu koaliin samalla tavalla kuin Susa. Siellähän ne istuskelee ja on ihan söpöjä, mutta ei ne nyt sen suurempaa tunnereaktiota aiheuta.
Isabellan ekan perheen äiti käyttäytyi todella törkeästi. Vaikka kuinka suututtaisi jonkun Au pairin lähtö ihan yks kaks, ei voi käyttäytyä miten vaan. Omalla käytökselläänhän se äiti ajoi Isabellan pihalle. Minäkin pelkäisisin kuollakseni tuollaista ihmistä. Ei siinä paljon opita mitään, jos joutuu pelossa elämään vieraassa perheessä.
Mä haluun myös kuulokkeet päässä tanssimaan rannalle!
Lopettakaa tuon narsistidiagnoosin kylväminen ja ymmärtäkää ettei narsisti ole synonyymi kusipäälle tai muulle ikävälle ihmiselle.
Se, että sanoo jollakin olevan narsistisia luonteenpiirteitä ei tarkoita sitä, että sillä on sen mielestä just narsistin diagnoosi. juu nou..
Helposti tuolla varmaan tulee semmoinen tunne, että kaiken tän jälkeen pysytään ikuisina ystävinä. Totuus kuitenkin on se (niin kuin Juho selittikin), että aika äkkiä Suomessa kaikki kuitenkin unohtuu ja ystävyys jää lähinnä Facebook-kaveruuden tasolle. Etenkin kun kaikki neljä asuvat eri kaupungeissa.
Hengasikohan nuo kenenkaan muiden kuin toistensa ja isantaperheiden kanssa? Susa kahvilasta nappasi poikakaverin ja Henrietta olis ripustautunut ihan kehen tahansa, mutta muuten ei tullut ilmi kontakteja muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hengasikohan nuo kenenkaan muiden kuin toistensa ja isantaperheiden kanssa? Susa kahvilasta nappasi poikakaverin ja Henrietta olis ripustautunut ihan kehen tahansa, mutta muuten ei tullut ilmi kontakteja muihin ihmisiin.
Niinpä. Ekalla kaudella oli kiva nähdä, kun Anna hengasi muidenkin au pairien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan Juho yhdessä jaksossa bilettämässä joidenkin muiden suomalaisten (?) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se Juhon hostäitihän puhui, että Juho ystävystyi kolmen kuukauden aikana ihmisten kanssa paremmin kuin hän kahden vuoden. Että ilmeisesti ainakin Juho sai joitain kavereita hankittua.
Onko Henrietta, Juho ja Susa siis edelleen Australiassa?
Vähän ikävää, että täällä isot ihmiset ovat nöyryyttävin sanankääntein puhumassa jostain lapsesta. Ei empatiaa voi osata, jos empatiaa ei ole kotona opetettu, ja Susa varmasti kärsii itse enemmän kuin mitä viljelee pahaa ympärilleen. Kuka tahansa vähän fiksumpi osaa kyllä nähdä, miten paljon yksin tollanen torjun kaikki etten tule torjutuksi-tyyppinen defensseihinsä kietoutunut ihminen on, ja minusta tämä haukkuminen on suhteettoman julmaa. Pidän Susaa sen verran syyntakeettomana, että tuotannon puolesta ikävä veto ylipäätään päästää noin pihalla oleva tyttö ohjelmaan - toki varmaan draamallisuuden kannalta hyvä ratkaisu, mutta se onko oikea aika ja tapa lähteä eheyttämään tuollaisen ihmisen psyyketä joukkolynkkaaminen tosi-tv -ohjelman jälkeen, on vähän kyseenalaista.
Musta Henrietan paikka ei ollut myöskään kasvattaa Susaa sillä tavalla millä hän sen teki, vaikka kokikin tunteensa loukatuiksi, ja tuollainen aggressiivinen haukkumisryöpytys ei varsinkaan ole oikea tapa yrittää avata toisten ihmisten tunteita sellaiselle, joka ei ole oppinut empaattiseksi - päinvastoin. Toki hankalien tyyppien kanssa menee hermo joskus pahemman kerran, mutta vähän irvokasta huudella, että Susa sai Henrietan käsittelyssä "ansionsa mukaan".
Mitä Isabellaan tulee, niin tuntuu että sen koko identiteetti koostui siitä kuinka kiltti ja myötäilevä se on ja kuinka rakastaa Jeesusta; se, onko tytöllä mitään muuta persoonaa jäi mysteeriksi, ja olisi kiinnostavaa tietää mitä se oikeasti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, vieläpä Scottin lasten äiti kommentoinut parisuhdeuutista "what an upgrade" tms 😂
On kyllä Scottin sisko tuo, joka noin kommentoi.
Ja saattoi tarkoittaa sitä äitiä. Tosin kaikki asuanosaiset on kauniita.
No aivan varmasti viittasi kommentilla lasten äitiin. Ei kai kukaan ajatellut että olisi tarkoittanut Henriettaa? En usko että heidän tapailunsa oli edes lähipiirin tiedossa.
Scottin ja Henriettan tapailu oli lähipiirin tiedossa. Viettivät aikaa myös Scottin ystävien kanssa. Yhdessä. Pariskuntana. Scottin sisko tiesi tilanteesta myös ja oli tavannut Henriettan.
Mihin tämä tieto perustuu?
Mitä jos katsoisit ohjelman josta on kyse niin et kyselisi selviä asioita?
Miten minultakin on sitten mennyt tämä Henriettan ja siskon tapaaminen ohi? Sitä paitsi sisko asuu Englannissa, josta Scottkin on alunperin kotoisin. Se että Scott vei Henrietan joihinkin juhliin on kuitenkin eri asia kuin esitellä perheelle, tai edes niille kavereille, uutena tyttöystävänään.
Sisko asuu Englannissa. Ei tosiaan tavannut Henriettaa, mutta ovat Scottin kanssa läheisiä ja Scott kertoi suhteestaan. Olivat jutelleet Skypessä useaankin otteeseen Henrietta mukana. Sisko viittasi juurikin Henriettaan sillä upgrade-kommentillaan. Sarjassa kun ei ihan kaikkea näytetty ja sisko (samoin kuin ex-vaimo) ei ohjelmaan halunnut. Scott ja Henrietta todellakin viettivät aikaa viikonloppuisin Scottin ystävien kanssa, se on myös totta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Henrietta, Juho ja Susa siis edelleen Australiassa?
Ovat.
Mun mielestä Isabellan ainoa sit oi hetki oli se kun puhui Henrietan kanssa puhelimessa sen jälkeen kun Scott oli ajanut sen pihalle. Siellä ei ollut se hihittelevä iih ihanaa mä oon niin onnellinen- Isabella vaan tosi normaalin teinin kuuloinen vittua viljelevä nainen.
Mä näin Susassa paljon itseäni tuon ikäisenä. Vaikea lapsuus, alkoholistivanhemmat, koulukiusaamista, huostaanotto.. Suljin itseni kovan kuoren sisään, olin ylimielinen, esitin kovempaa kuin oikeasti olin. Vasta muutto toiselle paikkakunnalle opiskelemaan auttoi pääsemään siitä menneisyydestä eroon. Susa on vielä ihan lapsi, hukassa elämänsä kanssa. Hienoa jos tuo kokemus sai niitä tunteita nousemaan pintaan ja ulkokuoren murtumaan.
En siis Susan taustasta tiedä kuin sen mitä ohjelmassa kertoi, mutta vaikea lapsuus ja nuoruus sillä varmasti on taustalla.