Kun mies "ei tiedä haluaako naimisiin"...??
Karkauspäivänä kosin miestä niin hän sanoi että "en tiedä vielä haluanko naimisiin".
Keksikää syitä miksi ei tiedä.
Väitän että kyllä sen sisimmässään TIETÄÄ haluaako kihlautua ja myöhemmin mennä naimisiin.
Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta. Molemmilla yksi lapsi. Asumme yhdessä.
Kommentit (142)
Minäkin kosin karkauspäivänä ja miehen reaktio oli hieman odottamaton.
Ensin oli parin minuutin hiljaisuus ja sitten vastaus taisi olla "vau". Olin kuulemma säikäyttänyt tosissani. Hetkin puhuttiin siitä, kuinka häntä pelottaa, kuinka sydän hakkaa ja jännittää. Yritin rauhoitella ja sanoin, ettei naimisiin tarvitse mennä huomenna/ensi viikolla/vuoden päästä vaan vasta sitten kun tuntuu hyvältä. "En mä koskaan ajatellut meneväni naimisiin, mutta en mä kyllä voisi kuvitella vaimokseni muuta kuin sut".
Sormukset tilattiin eilen ja hääpäiväksi sovimme vuoden 2020.
Ehkä ap:n mies panikoi?
Jos et ole 3-4 vuoden päästä varma että tässä on elämäsi mies/nainen, niin sitten vastaus on yksinkertaisesti että hän EI ole elämäsi mies/nainen. Muuten kyllä tietäisit sen varmaksi - sama kuin jos joudut miettimään rakastatko vai et, niin silloin et rakasta. Ei tuollaisia asioita joudu miettimään, jos tunne on todellinen.
Ja sellaisessa tilanteessa ei ole mitään järkeä enää jatkaa seurustelua, jos jompikumpi kuitenkin haluaisi vakavan suhteen, eikä tuollaista väliaikaista "hengaillaan epävakavasti kunnes se oikea tulee vastaan" seurustelua.