Nyt keksin miten ehkä saan mieheni kohtelemaan minua paremmin
En enää halua hänen koskevan itseeni millään tavalla sellaisena päivänä, kin hän on millään tavalla puhunut minulle tylysti tai epähuomaavaisesti. En millään tavalla. Enkä tietenkään itsekään koske häneen. Tyly käytös siis saman tien eliminoikoon kaiken fyysisen läheisyyden mahdollisuudenkin siksi päiväksi.
Ja jos tämä ei ala toimia, ero seuraa varmasti koska jos läheisyys loppuu kokonaan, se on idioottivarma seuraus. Ja johtuu sitten suoraan miehen epäkunnioittavasta käytöksestä.
Nerokasta!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se niinkään ole, että mies saa olla ilkeä ja nälviä vaimoaan . Illan tullen vaimon pitaisi olla hehkeänä ja onnesta auliina suomassa miehelle nautintoa. Nainen syttyyy huomiosta ja hyvästä kohtelusta , katsokoon mies peikiin.
Totta kyllä, mutta minusta tuossa tilanteessa pitäisi pystyä puhumaan ongelmista. Monet miehet eivät todellakaan tajua muuttaa käytöstään tuollaisen perusteella. Ja sitten vain valitetaan vaimon haluttomuudesta ja lopulta ero tulee ihan puskan takaa.
Tietysti ollaan puhuttu, mutta se ei ole riittänyt. Mies tietää että olen oikeasti tosi halukas, joten ei voi haluttomuudesta epäillä. Ap
Miten kauan sitten olet valmis pitämään etäisyyttä? Jos aiot tällaiseen peliin lähteä, sinun pitää varautua siihen, että mies ei muuta käytöstään pitkään aikaan tai ehkä ollenkaan.
Ihan sama, miehen on tajuttava olla edes päivä tylyttämättä. Tai mitenkään en koske. Ikinä. Ap
Niin, sinulla on tietysti oikeus tehdä noin, mutta valitettavasti tuo ei taida toimia ihan niin kuin kuvittelet.
No mitä itse tekisit? Ap
Puhuisin, puhuisin ja puhuisin. Jos se ei auta, niin en tiedä, ei minulla ole mitään taikakeinoa tuohon. Kunhan vain varoitan, että tuo suunnitelmasi ei todennäköisesti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se niinkään ole, että mies saa olla ilkeä ja nälviä vaimoaan . Illan tullen vaimon pitaisi olla hehkeänä ja onnesta auliina suomassa miehelle nautintoa. Nainen syttyyy huomiosta ja hyvästä kohtelusta , katsokoon mies peikiin.
Totta kyllä, mutta minusta tuossa tilanteessa pitäisi pystyä puhumaan ongelmista. Monet miehet eivät todellakaan tajua muuttaa käytöstään tuollaisen perusteella. Ja sitten vain valitetaan vaimon haluttomuudesta ja lopulta ero tulee ihan puskan takaa.
Tietysti ollaan puhuttu, mutta se ei ole riittänyt. Mies tietää että olen oikeasti tosi halukas, joten ei voi haluttomuudesta epäillä. Ap
Miten kauan sitten olet valmis pitämään etäisyyttä? Jos aiot tällaiseen peliin lähteä, sinun pitää varautua siihen, että mies ei muuta käytöstään pitkään aikaan tai ehkä ollenkaan.
Ihan sama, miehen on tajuttava olla edes päivä tylyttämättä. Tai mitenkään en koske. Ikinä. Ap
Niin, sinulla on tietysti oikeus tehdä noin, mutta valitettavasti tuo ei taida toimia ihan niin kuin kuvittelet.
No mitä itse tekisit? Ap
Puhuisin, puhuisin ja puhuisin. Jos se ei auta, niin en tiedä, ei minulla ole mitään taikakeinoa tuohon. Kunhan vain varoitan, että tuo suunnitelmasi ei todennäköisesti toimi.
Eli koskisit mieheen joka kohtelee paskasti? Minä en enää. Palautan omanarvontuntoni siten. Ap
Päivittäistä siis. Mitä lapset on mieltä teidän tavasta viettää perhe-elämää? Ootkos kiintynyt siihen taloon vai mieheen?
Kynnysmatto. Se sä olet. Onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä itse tekisit? Ap
Eli koskisit mieheen joka kohtelee paskasti? Minä en enää. Palautan omanarvontuntoni siten. Ap
Missä sanoin, että koskisin? Sanoin vain, että tuo koskemattomuus ei todennäköisesti muuta miehen käytöstä. Siihen täytyy etsiä muut keinot. Jos oletat, että olet pari päivää koskematta mieheen ja hän muuttaa sen ansiosta käytöksensä loppuiäksi, olet väärässä.
Kantsii vaan muistaa aina torjuessasi todeta, että jotenkin jäi sulle niin paha fiilis siitä miten päivällähän sua kohteli, että katotaan vaikka huomenna jos olis parempi fiilis. Näin mies tajuaa yhdistää torjuntasi omaan käytökseensä (koirakoulua).
Jollei esim. viikossa tule ns. onnistunutta päivää, niin silloin kannattaa palkita jo onnistuneesta kommentista ja eleestä, eli huomioida todella selkeästi ja näkyvästi ja tuntuvasti se, että pidät jostain tietystä hänen suhun kohdistamastaan eleestä tai asiasta. Eli pitää saada lyhyempi palauteväli ja ehkä jopa siis välitön palaute.
Ei nyt heti jalat levällään pienestä voirasian ojennuksesta, mutta jos mies on sulle kiva, niin samantien ohimenne vähän hipaiset, ehkä pussaat. Eli vahvistat näin positiivista käytöstä, jolloin se toivon mukaan lisääntyy. Näin miehellä on myös jotain menetettävää jos kohtelee huonosti. Jos nimittäin menee viikko-pasi etäisesti, eikä mies osaa ja tajua kohteluaan muuttaa, niin kokonaistilanne voi mennä aika solmuun miehen turhautuessa ja todetessa että "ihan sam akun ei mikään kumminkaan kelpaa, pidä tunkkis". Siinä ne välit sitten viilenee kertahietolla, eli siihen ei kannata mennä välttis.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii vaan muistaa aina torjuessasi todeta, että jotenkin jäi sulle niin paha fiilis siitä miten päivällähän sua kohteli, että katotaan vaikka huomenna jos olis parempi fiilis. Näin mies tajuaa yhdistää torjuntasi omaan käytökseensä (koirakoulua).
Jollei esim. viikossa tule ns. onnistunutta päivää, niin silloin kannattaa palkita jo onnistuneesta kommentista ja eleestä, eli huomioida todella selkeästi ja näkyvästi ja tuntuvasti se, että pidät jostain tietystä hänen suhun kohdistamastaan eleestä tai asiasta. Eli pitää saada lyhyempi palauteväli ja ehkä jopa siis välitön palaute.
Ei nyt heti jalat levällään pienestä voirasian ojennuksesta, mutta jos mies on sulle kiva, niin samantien ohimenne vähän hipaiset, ehkä pussaat. Eli vahvistat näin positiivista käytöstä, jolloin se toivon mukaan lisääntyy. Näin miehellä on myös jotain menetettävää jos kohtelee huonosti. Jos nimittäin menee viikko-pasi etäisesti, eikä mies osaa ja tajua kohteluaan muuttaa, niin kokonaistilanne voi mennä aika solmuun miehen turhautuessa ja todetessa että "ihan sam akun ei mikään kumminkaan kelpaa, pidä tunkkis". Siinä ne välit sitten viilenee kertahietolla, eli siihen ei kannata mennä välttis.
Tämä on varsin hyvä ja punnittu vastaus, onko kokemusta tylystä miehestä? Ongelma on valitettavasti myös se, ettei mies halua säännöllisesti seksiä eikä mitään läheisyyttäkään, minä olen halunnut ja edellinen seksikerta oli 11pv sitten minun suoranaisesta painostuksesta ja mies sanoi että haisen (mutta pani silti). Läheisyyttä osoittaa joskus harvoin lähinnä härnäämällä. Mutta kyllä se saa sen ennen pitkää huomata, että minä en enää halua sitä. Ja suhtaudun kuin kaveriin. Ap
Illalla se muuten käyttäytyi ihan mukavasti (ei koskenut silti mitenkään) ja tarjosi jopa karkkia, mikä sille on isokin mukava ele.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä en tiedä miten saisin pojan koskemaan itseeni, vaikka ollaan vasta parikymppisiä ja suht tuore suhde, joten toi ei meillä toimisi :D
Ei pojat koske. Ne on lapsia
Hahaa, mies pitää sinua ap ihan pilkkanaan ja naureskelee sinulle mennen tullen. Sinä taas olet surkea ovimatto, joka on varpaisillaan miehen edessä ja joka ei pysty tekemään itsenäisesti yhtään mitään ratkaisuja ilman miestä. Seuraat miehen eleitä, ilmeitä ja sanomisia oikein korostetusti, pelkäät tulevaa ja pelkäät nykyistä miettien koko ajan mitä mies teki ja jätti tekemättä. Onko sinulla enää edes muita elämää? Varsinkaan silloin kun mies on paikalla? Miehesi tietää valtansa sinuun, hän ei arvosta sinua pätkääkään ja suhteenne on hyvin kieroon mennyt.
Jos puhuminen ei auta, niin eipä auta tuo sinun konstisikaan, sillä et ole miehelle kuin riesa. Pahimmassa puutteessa hän voi tyhjentää kassinsa sinuun, mutta tuskinpa se arki senkään jälkeen paremmaksi muuttuu. Haluatko oikeasti edes jatkaa suhdetta vai onko se talo sinulle vain syy pysyä ovimattona? Lapset kyllä pärjäävät, asuitte sitten siellä tai jossakin muualla, tuskinpa hekään ovat aidosti onnellisia kun tilanteenne kotona on tuollaista valtapeliä.
Homma menee niin että kun nainen antaa ( useimmat kokevat näin) ja hän huomaa että mies nauttii tästä ja suhteesta niin naisen päähän tulee ajatus että mitäs minä saan tästä ja sen takia nainen alkaa tarkkailla miestään vieläkin tarkemmin että käyttäytyykö kiltisti. Kyse on naisen halusta kiristää miestä seksillä , ei mistään muusta, ja mies toki tajuaa tämän ja suhde viilenee.
Vierailija kirjoitti:
Homma menee niin että kun nainen antaa ( useimmat kokevat näin) ja hän huomaa että mies nauttii tästä ja suhteesta niin naisen päähän tulee ajatus että mitäs minä saan tästä ja sen takia nainen alkaa tarkkailla miestään vieläkin tarkemmin että käyttäytyykö kiltisti. Kyse on naisen halusta kiristää miestä seksillä , ei mistään muusta, ja mies toki tajuaa tämän ja suhde viilenee.
Entä jos mies ei edes halua seksiä, ainakaan säännöllisesti? Mitenkä homma sitten etenee? Ap
Niin ja tosiaan en halua jatkaa suhdetta (edes kaveriavioliittoa), jos mies jatkaa paskaa kohtelua edes viikottain. Ei se nyt päivittäistä ole sentään ollut. Ongelmana vain on se, että olen itsekin käyttäytynyt usein huonosti, joten ennen mahdollista eroa on pakko katsoa, vaikuttaako se mitenkään miehen käytökseen, että itse hillitsen itseni täydellisesti. Se taas onnistuu vain totaalisen fyysisen etäisyyden päästä, koska fyysinen läheisyys saattaisi murtaa henkiset suojamuurit ja saattaisin vaikka alkaa itkeä (ja saattaa itseni naurunalaiseksi). Ap
En usko että toimii. Mä oon alkanu inhoo miehen kosketusta tollasina päivinä enkä oo antanu sen koskee. Oon myös sanonu suoraa sille tän asian et miks ei oo läheisyyttä. Ei oo toiminu. Toivottavasti sun miehes on fiksumpi. Good luck!
Miten jotkut jaksaa pelata tommosta ihmissuhdepeliä?
Tässä tuntee olevansa taas ihan helvetin onnekas, kun on mies joka kohtelee kunnioittavasti ja hellästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies ei edes halua seksiä, ainakaan säännöllisesti? Mitenkä homma sitten etenee? Ap
Luulen, että miehen haluttomuus johtuu juuri näistä muista ongelmista mitä teillä tuntuu olevan.
Parisuhteen pitäisi olla molemminpuolista välittämistä, molemmilla pitäisi olla hyvä olo myös itsensä kanssa riippumatta siitä onko seksiä vai ei.
Ja seksiä yleensä on jos asiat on hyvin.
Tuollainen pelien pelaaminen ei mielestäni aikuisten väliseen suhteeseen kuulu, jos ei puhuminen auta ei varmaan paljoa ole tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että toimii. Mä oon alkanu inhoo miehen kosketusta tollasina päivinä enkä oo antanu sen koskee. Oon myös sanonu suoraa sille tän asian et miks ei oo läheisyyttä. Ei oo toiminu. Toivottavasti sun miehes on fiksumpi. Good luck!
Mies on itse käyttänyt tätä argumenttia, jos on ollut riitaa ja minä olen yrittänyt sovitella halaamalla tms. Eli luulisi ymmärtävän omat sääntönsä. Juuri nyt olen kyllä niin loukkaantunut että kaduttaa koko vitun paska avioliitto. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo tulee tietsikalla olessani viereen trollaamaan pari kolme kertaa niin se kolmas on sitten se viimeinen ja ..melaa mekkoon....
Jotenkin vaikutat samanlaiselta kuin vaimoni ja lääkekin varmaan olisi sama.
No mitä itse tekisit? Ap