Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt keksin miten ehkä saan mieheni kohtelemaan minua paremmin

Vierailija
07.03.2016 |

En enää halua hänen koskevan itseeni millään tavalla sellaisena päivänä, kin hän on millään tavalla puhunut minulle tylysti tai epähuomaavaisesti. En millään tavalla. Enkä tietenkään itsekään koske häneen. Tyly käytös siis saman tien eliminoikoon kaiken fyysisen läheisyyden mahdollisuudenkin siksi päiväksi.

Ja jos tämä ei ala toimia, ero seuraa varmasti koska jos läheisyys loppuu kokonaan, se on idioottivarma seuraus. Ja johtuu sitten suoraan miehen epäkunnioittavasta käytöksestä.

Nerokasta!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma menee niin että kun nainen antaa ( useimmat kokevat näin) ja hän huomaa että mies nauttii tästä ja suhteesta niin naisen päähän tulee ajatus että mitäs minä saan tästä ja sen takia nainen alkaa tarkkailla miestään vieläkin tarkemmin että käyttäytyykö kiltisti. Kyse on naisen halusta kiristää miestä seksillä , ei mistään muusta, ja mies toki tajuaa tämän ja suhde viilenee.

Entä jos mies ei edes halua seksiä, ainakaan säännöllisesti? Mitenkä homma sitten etenee? Ap

Luulen, että miehen haluttomuus johtuu juuri näistä muista ongelmista mitä teillä tuntuu olevan.

Parisuhteen pitäisi olla molemminpuolista välittämistä, molemmilla pitäisi olla hyvä olo myös itsensä kanssa riippumatta siitä onko seksiä vai ei.

Ja seksiä yleensä on jos asiat on hyvin.

Tuollainen pelien pelaaminen ei mielestäni aikuisten väliseen suhteeseen kuulu, jos ei puhuminen auta ei varmaan paljoa ole tehtävissä.

On se niin sanonutkin. Eikä siinä mitään, saisi vain sekin osallistua suhteen parantamiseen. Kyllä eilenkin myönsi käyttäytyneensä huonosti ja että olin oikeassa, kun en suuttunut ja sanoin asiallisesti... Miehellä on myös ssri-lääkitys joka tunnetusti laskee haluja. Ap

Vierailija
42/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tosiaan en halua jatkaa suhdetta (edes kaveriavioliittoa), jos mies jatkaa paskaa kohtelua edes viikottain. Ei se nyt päivittäistä ole sentään ollut. Ongelmana vain on se, että olen itsekin käyttäytynyt usein huonosti, joten ennen mahdollista eroa on pakko katsoa, vaikuttaako se mitenkään miehen käytökseen, että itse hillitsen itseni täydellisesti. Se taas onnistuu vain totaalisen fyysisen etäisyyden päästä, koska fyysinen läheisyys saattaisi murtaa henkiset suojamuurit ja saattaisin vaikka alkaa itkeä (ja saattaa itseni naurunalaiseksi). Ap

Tässä nyt on tämä juttu mitä olen arvellutkin, jos ihan oikeasti suurin pelko sinulla on joutua naurunalaiseksi näyttäessäsi todelliset tunteesi, miten miehesi voisi tietää kuinka pahalta sinusta tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tosiaan en halua jatkaa suhdetta (edes kaveriavioliittoa), jos mies jatkaa paskaa kohtelua edes viikottain. Ei se nyt päivittäistä ole sentään ollut. Ongelmana vain on se, että olen itsekin käyttäytynyt usein huonosti, joten ennen mahdollista eroa on pakko katsoa, vaikuttaako se mitenkään miehen käytökseen, että itse hillitsen itseni täydellisesti. Se taas onnistuu vain totaalisen fyysisen etäisyyden päästä, koska fyysinen läheisyys saattaisi murtaa henkiset suojamuurit ja saattaisin vaikka alkaa itkeä (ja saattaa itseni naurunalaiseksi). Ap

Tässä nyt on tämä juttu mitä olen arvellutkin, jos ihan oikeasti suurin pelko sinulla on joutua naurunalaiseksi näyttäessäsi todelliset tunteesi, miten miehesi voisi tietää kuinka pahalta sinusta tuntuu?

Olen näyttänyt sen niin monta kertaa, että jossain vaiheessa on jo oman jaksamisen takia

kovetettava itsensä. Ap

Vierailija
44/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Tietääkö mies mitä menettää jos tulee avioero? Miten elämänne silloin menisi? Oletteko oikeasti yhdessä asiaa miettineet ja itkeneet? Meillä minä laitoin avioerohakemuksen tylyn miehen eteen ja sanoin, että tämä paperi lähtee eteenpäin jos asiat eivät paremmaksi muutu. Siinä vaiheessa en pelännyt enää naurunalaiseksi joutumista enkä yhtään mitään, tiesin tasan tarkkaan minkälaisilla korteilla kumpikin pelaa. Ensin huusimme toistemme päälle tunnin ajan, sitten itkimme molemmat ja opimme taas toisistamme enemmän. Mies huomasi myös, että en ole itsestäänselvyys ja hänenkin elämänsä muuttuu todella paljon jos ero tulee. Tottakai muutos on hidasta ja sitä pitää vahtia, mutta se on molempien vastuulla tai paluuta ei ole. 18 vuoden liittomme jatkuu ja miehelläkin on helpompi olla kun tietää missä mennään ja hänen ei tarvitse yrittää vetää suojamuurin palasia lähelleen ja meidän väliin. Kunnon riita on parempi kuin pienet rähähdykset. Asiat pitää tehdä selviksi molemmille vaikka itku siinä tulisikin. Itku kertoo, että sinulla on vielä tunteita.

Vierailija
45/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se niinkään ole, että mies saa olla ilkeä ja nälviä vaimoaan . Illan tullen vaimon pitaisi olla hehkeänä ja onnesta auliina suomassa miehelle nautintoa. Nainen syttyyy huomiosta ja hyvästä kohtelusta , katsokoon mies peikiin.

Totta kyllä, mutta minusta tuossa tilanteessa pitäisi pystyä puhumaan ongelmista. Monet miehet eivät todellakaan tajua muuttaa käytöstään tuollaisen perusteella. Ja sitten vain valitetaan vaimon haluttomuudesta ja lopulta ero tulee ihan puskan takaa.

Tietysti ollaan puhuttu, mutta se ei ole riittänyt. Mies tietää että olen oikeasti tosi halukas, joten ei voi haluttomuudesta epäillä. Ap

Miten kauan sitten olet valmis pitämään etäisyyttä? Jos aiot tällaiseen peliin lähteä, sinun pitää varautua siihen, että mies ei muuta käytöstään pitkään aikaan tai ehkä ollenkaan.

Ihan sama, miehen on tajuttava olla edes päivä tylyttämättä. Tai mitenkään en koske. Ikinä. Ap

Niin, sinulla on tietysti oikeus tehdä noin, mutta valitettavasti tuo ei taida toimia ihan niin kuin kuvittelet.

No mitä itse tekisit? Ap

Puhuisin, puhuisin ja puhuisin. Jos se ei auta, niin en tiedä, ei minulla ole mitään taikakeinoa tuohon. Kunhan vain varoitan, että tuo suunnitelmasi ei todennäköisesti toimi.

Eli koskisit mieheen joka kohtelee paskasti? Minä en enää. Palautan omanarvontuntoni siten. Ap

Tahtoisin tietää, mitä se paskasti kohtelu on? Tyly kohtelu? Jotkut ainakin käyttäytyvät tylymmin ihan luontojaan. Onko sitä?

Vierailija
46/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä tajua kuitenkaan

Näin. Miksi hemmetissä naisten pitää keksiä tällaisia omintuisia juonia? Mikä ihme siinä on, ettei voi sanoa suoraa kuinka asia on ja miltä itsestä tuntuu?

Tuo ap:n touhu kuullostaa joltain ala-asteen meiningiltä. "Mä en leiki ton kanssa, kun se ei moikannut aamulla". Ristust sentään, sano sille isännällesi missä mennään.

Vierailija
47/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma menee niin että kun nainen antaa ( useimmat kokevat näin) ja hän huomaa että mies nauttii tästä ja suhteesta niin naisen päähän tulee ajatus että mitäs minä saan tästä ja sen takia nainen alkaa tarkkailla miestään vieläkin tarkemmin että käyttäytyykö kiltisti. Kyse on naisen halusta kiristää miestä seksillä , ei mistään muusta, ja mies toki tajuaa tämän ja suhde viilenee.

Entä jos mies ei edes halua seksiä, ainakaan säännöllisesti? Mitenkä homma sitten etenee? Ap

Luulen, että miehen haluttomuus johtuu juuri näistä muista ongelmista mitä teillä tuntuu olevan.

Parisuhteen pitäisi olla molemminpuolista välittämistä, molemmilla pitäisi olla hyvä olo myös itsensä kanssa riippumatta siitä onko seksiä vai ei.

Ja seksiä yleensä on jos asiat on hyvin.

Tuollainen pelien pelaaminen ei mielestäni aikuisten väliseen suhteeseen kuulu, jos ei puhuminen auta ei varmaan paljoa ole tehtävissä.

On se niin sanonutkin. Eikä siinä mitään, saisi vain sekin osallistua suhteen parantamiseen. Kyllä eilenkin myönsi käyttäytyneensä huonosti ja että olin oikeassa, kun en suuttunut ja sanoin asiallisesti... Miehellä on myös ssri-lääkitys joka tunnetusti laskee haluja. Ap

Jotenkin vaikutat siltä tutulta trollaajalta, joka täällä keskustelee ap:na milloin mistäkin, aina kaikkeen vastaamassa lyhyellä varoitusajalla. olet ehkä palstan palkkalistoilla ja mietit hyviä, kiinnostavia ja todesta meneviä aiheita ja tarinoita.

Vierailija
48/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten vaihtoehtoina ovat:

- testosteronitasojen lasku

- sinä et ole hyvä seksissä ja homma ei enää kiinnosta

- miehellä on toinen nainen tai muuten vaan parempaa tekemistä.

Vierailija
49/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tajuaisi?

Vierailija
50/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Miksi hemmetissä naisten pitää keksiä tällaisia omintuisia juonia? Mikä ihme siinä on, ettei voi sanoa suoraa kuinka asia on ja miltä itsestä tuntuu?

Tuo ap:n touhu kuullostaa joltain ala-asteen meiningiltä. "Mä en leiki ton kanssa, kun se ei moikannut aamulla". Ristust sentään, sano sille isännällesi missä mennään.

Miksi kummassa kenenkään pitäisi sanoa, että ei halua että hänelle puhutaan tylysti tai häntä kohdellaan huonosti? Jos tuolle linjalle lähtee, antaa toiselle luvan sikailla niin paljon kuin ehtii, koska "eihän mies voi mitenkään ymmärtää että tuo oli ikävästi tehty".

Miksi pidät "juonena" sitä, että ei halua läheisyyttä ihmisen kanssa joka kohtelee ikävästi? Maailman luonnollisin asia.

Aloittajaa en kyllä ymmärrä. Miksi pitää erikseen päättää olla koskematta toiseen koko päivänä, jos toinen puhuu tylysti? Eikö se ole ihan selvä, että ei sellaisen jälkeen halua mennä lähellekään?

Vierailija
51/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tajuaisi?

Miehet nyt eivät vain tajua. He ajattelevat, että nainen vain huvikseen oikuttelee, koska naiset joskus tekevät niin. Ei miehet tajua, että se on lähtöisin miehen omasta toiminnasta.

Vierailija
52/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tajuaisi?

Miehet nyt eivät vain tajua. He ajattelevat, että nainen vain huvikseen oikuttelee, koska naiset joskus tekevät niin. Ei miehet tajua, että se on lähtöisin miehen omasta toiminnasta.

Minulla ei ole ihan yhtä alentuvaa asennetta miehiä kohtaan. Minusta miehen aivot pystyvät samaan kuin naisenkin. En ala paapoa aikuista ihmistä, kuin hän olisi jotenkin kyvytön käsittelemään ja ymmärtämään sanatonta viestintää.

Miehetkin oikuttelevat usein ilman syytä, ei se ole naiselle yhtään helpompaa ymmärtää sitä. Tai eihän kukaan ilman syytä oikuttele, aina siellä taustalla on jotakin. Vaikka se että iski aamulla varpaansa sängynjalkaan ja päivä on pilalla.

Jokainen ymmärtää, että tyly puhe loukkaa. Kaikki, jotka ihmettelevät loukkaantumista, teeskentelevät. Tarkoituksena on pakottaa toinen hyväksymään loukatuksi tuleminen.

Vierailija
53/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tajuaisi?

Minulla ei ole ihan yhtä alentuvaa asennetta miehiä kohtaan. Minusta miehen aivot pystyvät samaan kuin naisenkin. En ala paapoa aikuista ihmistä, kuin hän olisi jotenkin kyvytön käsittelemään ja ymmärtämään sanatonta viestintää.

Miehetkin oikuttelevat usein ilman syytä, ei se ole naiselle yhtään helpompaa ymmärtää sitä. Tai eihän kukaan ilman syytä oikuttele, aina siellä taustalla on jotakin. Vaikka se että iski aamulla varpaansa sängynjalkaan ja päivä on pilalla.

Jokainen ymmärtää, että tyly puhe loukkaa. Kaikki, jotka ihmettelevät loukkaantumista, teeskentelevät. Tarkoituksena on pakottaa toinen hyväksymään loukatuksi tuleminen.

Tarkoitukseni ei ollut olla alentuva. Mutta jos ajatellaan niitä stereotyyppisimpiä ongelmia miesten ja naisten välisissä suhteissa, niin noinhan se menee. Juu ei saa yleistää ja blaa blaa, mutta kyllä tuossa on totuuden siemen. Miesten mielestä naiset oikuttelevat joskus turhasta, kun taas naiset kokevat, että miehet eivät ymmärrä heidän tunteitaan. Miten voisivat ymmärtääkään, jos se tunteiden ilmaisu tehdään tällaisten pelien kautta.

Vierailija
54/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä AP ideassa järkeä on. Ehkä mies sitä kautta oppisi muuttamaan käytöstään. Meilläkin mies voi olla päivällä inhottava ja sanoa rumasti, mutta silti illalla pitäisi olla panemassa ja mies yritää sen hetken olla mielinkielin. Ei se pyyhi pois niitä rumia  tekoja/sanoja. Täytyy oppia olemaan kunnolla myös sille puolisolle, eikä loukata huvikseen.  Ja voihan sille miehelle sanoa, kun se yrittää tulla lähelle, sen jälkeen kun on huonosti kohdellut, että "minua ei huvita olla vieressä, koska loukkaa sinun huono käytös/rumat sanat."Ei kenenkään ole pakko kohdella puolisoa huonosti vaan se on monesti opittu tapa, jonka voi muuttaa.

Vierailija
55/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin miehelle viestin töihin miten pahalta minusta tuntuu hänen käytöksensä. Melkein jo siltä, etten halua tulla kotiin. Jos se siihen vastaa tylysti, alan valmistella eroa ihan oikeasti. Ap

Vierailija
56/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tajuaisi?

Tarkoitukseni ei ollut olla alentuva. Mutta jos ajatellaan niitä stereotyyppisimpiä ongelmia miesten ja naisten välisissä suhteissa, niin noinhan se menee. Juu ei saa yleistää ja blaa blaa, mutta kyllä tuossa on totuuden siemen. Miesten mielestä naiset oikuttelevat joskus turhasta, kun taas naiset kokevat, että miehet eivät ymmärrä heidän tunteitaan. Miten voisivat ymmärtääkään, jos se tunteiden ilmaisu tehdään tällaisten pelien kautta.

Miten ihmeessä et ole alentuva, jos uskot pelkästään sukupuolesi perusteella pystyväsi ymmärtämään jotakin, mikä on täysin mahdotonta käsittää jos edustaa vastakkaista sukupuolta? Missä ihmeessä on totuuden siemen, tuossa stereotypiassa? Stereotyyppisesti naiset eivät osaa ajaa autoa. Sinuako ei loukkaa jos sinulle sanotaan ettet osaa? Minua ainakin loukkaisi. Sinun stereotypiasi loukkaa miehiä ihan samalla tavalla.

Naistenko mielestä miehet eivät koskaan oikuttele turhasta ja miehistäkö ei koskaan tunnu että naiset eivät ymmärrä heidän tunteitaan? Ihan varmasti noin ajattelee jokainen silloin tällöin, sukupuolesta riippumatta.

Mikä sinun mielestäsi tässä on peliä? Se, että ei halua läheisyyttä ihmisen kanssa joka loukkaa?

Vierailija
57/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kommentoija,jota lainasit, mutta peliä tässä on se,että alunperin ap:n ongelma oli se ettei mies halua seksiä riittävästi.

Nyt asiaa vatvottuaan asia on kääntynyt siihen, että hän on päättänyt olla haluamatta seksiä itse näpäyttääkseen miestään.

Ehkä miehen piikittelykin on sitä, että yrittää provosoida ap:ta suuttumaan tosissaan ja saamaan kunnon riidan (lue "keskustelun") aikaiseksi. Jos nyt kerta olette tuollainen pelejä pelaava pariskunta.

Puhu,itke,huuda, tee mitä vain että saatte oikeasti kommunikoitua rehellisesti, ei tuosta peleillä mitään tule.

Vierailija
58/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kommentoija,jota lainasit, mutta peliä tässä on se,että alunperin ap:n ongelma oli se ettei mies halua seksiä riittävästi.

Nyt asiaa vatvottuaan asia on kääntynyt siihen, että hän on päättänyt olla haluamatta seksiä itse näpäyttääkseen miestään.

Ehkä miehen piikittelykin on sitä, että yrittää provosoida ap:ta suuttumaan tosissaan ja saamaan kunnon riidan (lue "keskustelun") aikaiseksi. Jos nyt kerta olette tuollainen pelejä pelaava pariskunta.

Puhu,itke,huuda, tee mitä vain että saatte oikeasti kommunikoitua rehellisesti, ei tuosta peleillä mitään tule.

Ei olisi lasten etu, että minäkin alkaisin räyhätä ja jotenkin kilahtaa heidän kuultensa. Joskus mies varmaankin onkin tarkoituksella koittanut provosoida, juuri etenkin silloin kun olen ollut vaisu ja vetäytynyt henkisestikin. Se tilanne oli eilenkin, heti kun mies aloitti valituksen kotiin tultuaan. En siis olisi vetäytynyt, ellei valitus olisi alkanut saman tien ja se äityi sitten oikein kunnon haistapaska -sättimiseksi. ap

Vierailija
59/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi lasten etu, että minäkin alkaisin räyhätä ja jotenkin kilahtaa heidän kuultensa. Joskus mies varmaankin onkin tarkoituksella koittanut provosoida, juuri etenkin silloin kun olen ollut vaisu ja vetäytynyt henkisestikin. Se tilanne oli eilenkin, heti kun mies aloitti valituksen kotiin tultuaan. En siis olisi vetäytynyt, ellei valitus olisi alkanut saman tien ja se äityi sitten oikein kunnon haistapaska -sättimiseksi. ap

Ei ole mikään pakko räyhätä lasten kuullen, mutta lasten etu olisi se,että vanhemmat eivät kyräilisi keskenään.

Se se vasta sairas kasvamisilmapiiri on.

Vierailija
60/62 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tajuaisi?

Miten ihmeessä et ole alentuva, jos uskot pelkästään sukupuolesi perusteella pystyväsi ymmärtämään jotakin, mikä on täysin mahdotonta käsittää jos edustaa vastakkaista sukupuolta? Missä ihmeessä on totuuden siemen, tuossa stereotypiassa? Stereotyyppisesti naiset eivät osaa ajaa autoa. Sinuako ei loukkaa jos sinulle sanotaan ettet osaa? Minua ainakin loukkaisi. Sinun stereotypiasi loukkaa miehiä ihan samalla tavalla.

Naistenko mielestä miehet eivät koskaan oikuttele turhasta ja miehistäkö ei koskaan tunnu että naiset eivät ymmärrä heidän tunteitaan? Ihan varmasti noin ajattelee jokainen silloin tällöin, sukupuolesta riippumatta.

Mikä sinun mielestäsi tässä on peliä? Se, että ei halua läheisyyttä ihmisen kanssa joka loukkaa?

Se on peliä, että tietoisesti tekee päätöksen toimia tietyllä tavalla toivoen, että se johtaa toivottuun lopputulokseen. Ei kukaan ole pakottanut koskemaan mieheen, mutta sen pitäisi olla lähtöisin omista tuntemuksista eikä siitä, että sillä halutaan viestittää jotain. Sama asia, jos väännät tekoitkua vain saadaksesi tahtosi läpi, vaikkei oikeasti itketäkään.