Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa: kuinka myöhään kehtaa imuroida?

Vierailija
07.03.2016 |

Siis ennen hiljaisuutta 22.00. Esimerkiksi jos imurointi kestää noin 30 min. kehtaisiko vielä klo 21 aloittaa?
Vai tippuuko postiluukusta heippalappu?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu monesta asiasta kuten siitä että onko imuri kuinka kovaääninen. Itsekin olen imuroinut tosi myöhään illalla sänkyä petivaatteiden vaihdon yhteydessä eikä entisessä osoitteessa kukaan häiriintynyt. Yksi ilta kun imuroin niin se oli liikaa alakerran naapurille kun rupesi väittämään että asunnostani kuuluu räyhäämistä ja siellä kävellään kuin norsu. Ehkä he erehtyivät luulemaan imurointia tömistelyksi, kyllähän siitä tulee väkisin ääntä kun imuria vetää perässä ja kyllä huonekaluja joutuu jonkin verran siirtämään ja mun imurissa äänitaso on yli 70 desibeliä. Jos ei tunne naapureitaan, niin itse suhtautuisin varautuneesti iltamyöhällä imurointiin mutta jos tuntee naapurinsa ja tietää että sielläkin ollaan iltavirkkuja, eikä makuuhuone ole seinän takana niin sitten voi imuroida melko myöhään, kunhan ei koko yötä imuroi.

Vierailija
42/42 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on hiljainen imuri etkä kolistele suulakkaiden kanssa niin mikset voisi imuroida iltayhdeksän jälkeen.

Voithan toki käydä katsomassa nyt näin syksypimeillä miten sun naapureilla on valoja arki-iltoina noihin aikoihin, että ovatko kaikki jo nukkumassa vai ollaanko hereillä. 

Ei iltayhdeksän periaatteessa mikään niin hirmu myöhä vielä ole. 

Meidän talossa ei kyllä kukaan liiemmin toisia ihmisiä ajattele, joten täällä se kyllä sopis. Vaikka sattu kyllä kerran niin, että kun mun kämpästä oli jotain ruuan hajua mennyt just noin iltayhdeksän aikaan yläpuolella sivulla asuvan kämppään (ellei sitten joku toinenkin siinä vaiheessa iltaa kokkaillut) niin se nainen rupes huutaan että KUKA LAITTAA RUOKAA YÖLLÄ!

No, normaalia elämää, ei missään lakipykälässä ole sanottu ettei yöllä saisi syödä ja ruokaa laittaa. Sen sijaan naisen olisi ollut sopiva mennä isännöitsijältä tiedustelemaan onko ilmastointisysteemissä joku vika kun naapurin ruuanhaju tulee hänen huoneistoonsa.

Kuka laittaa ruokaa.

Kuka mölisee rappukäytävässä. Kuka kolistelee rappukäytävässä. Kuka tamppaa lumet kengistään ala-aulassa niin että koko talo kuulee. Kuka tekee sitä ja tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan