Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakohtainen kokemus huumeidenkäyttäjistä

- Henkka (nimi muutettu)
07.03.2016 |

Mun paras kaveri kokeili kerran "pilvee". Yks tyyppi koulun vieressä olevassa puistossa tuli tarjoon sille ilmasta huumepiikkiä. Kaveri otti ja jäi heti koukkuun. Toinen ja kolmas kerta ei sitten ollutkaan enää ilmasia, vaan "Tume" (nimi muutettu) joutu maksaan joka kerta enemmän ja enemmän sille huumediilerille et se sai uuden piikin.

Ehkä pari viikkoo sen ekan piikin jälkeen "Tumella" sitten jotenkin vinksahti päässä ja se kiipes polkupyörän ja veitsen kanssa kerrostalon katolle. "Tume" sai jonkun psykoosin ja kuvitteli vissiin olevansa appelsiini, koska se alko kuorimaan omaa ihoaan veitsellä. Sit sen psykoosi vielä paheni ja se luuli osaavansa lentää. Sen takii se ajo polkupyörällä alas sieltä katolta ja osu pää edellä asfalttiin.

"Tume" kiidätettiin kriittisessä tilassa sairaalaan. Heti kun mä kuulin mitä "Latelle" oli tapahtunu, niin menin tietty tosi nopeesti sairaalaan kattoon sitä. "Tume" oli kuitenkin jo kuollu siinä vaiheessa, kun mä pääsin paikalle. "Tumen" itkunen äiti ja 5-vuotias sisko kerto mulle myöhemmin, et poliisin mukaan "Tume" olis selvinny siitä pudotuksesta, jos se olis vaan pitänyt pyöräilykypärää päässä niinkun koulussa on opetettu.

Ton kokemuksen jälkeen ei oo tullut mieleenkään kokeilla huumeita tai ajaa polkupyörällä ilman pyöräilykypärää ja asianmukaisia heijastimia. Ethän sä haluu kokee "Laten" kohtaloo, ethän? Sano huumeille ei!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ihon kuoriminen appelsiinina ole jokin kaupunkilegenda? Vähän niin kuin mummovainaja varastetun auton suksiboxissa.Muutenkin aika väsynyt aloitus,odotin otsikon perusteella enemmän.

Muistelisin, että 90-luvulla koulussa puhunut varoittava esimerkki sen kertoi tapahtuneen kaverilleen. Olisiko siitä voinut muodostua legendaksi?

Mä taas olen kuullut,että joku olisi ihan tosielämässä luullut huumehörhöilyissään osaavaansa lentää ja hypännyt jostain korkealta.Voihan tuollaista oikeastikin tapahtua,ap:n jutussa vain ei ollut päätä eikä häntää :D

Kumma miten huumeiden käyttäjät ei noista huumeista tiedä mitään, mutta he ketkä eivät käytä huumeita varoittelevat niistä. Jos olisi sellaista huumetta missä kuvittelisi että voi lentää, ostaisin sitä heti. LSD ja sienet ovat kyllä tuttuja, mutta lentohaluja niistä ei irtoa sitten millään.

Kai sunkin nyt sitten täytyy ruveta tykittämään. Ei siinä muu auta :/

mutta mitä? Siinäpä pulma.

Vierailija
22/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi kaveri, joka poltti pilveä ja luuli sen jälkeen olevansa lintu ja hyppäsi katolta :/

Minne lensi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ihon kuoriminen appelsiinina ole jokin kaupunkilegenda? Vähän niin kuin mummovainaja varastetun auton suksiboxissa.Muutenkin aika väsynyt aloitus,odotin otsikon perusteella enemmän.

Muistelisin, että 90-luvulla koulussa puhunut varoittava esimerkki sen kertoi tapahtuneen kaverilleen. Olisiko siitä voinut muodostua legendaksi?

Mä taas olen kuullut,että joku olisi ihan tosielämässä luullut huumehörhöilyissään osaavaansa lentää ja hypännyt jostain korkealta.Voihan tuollaista oikeastikin tapahtua,ap:n jutussa vain ei ollut päätä eikä häntää :D

Suomen jokaisessa peruskoulussa työskentelee ainakin yksi opettaja, jonka huumehörhö kaveri luuli olevansa lintu ja hyppäsi katolta ja/tai luuli olevansa appelsiini ja kuori itsensä. Jostain kumman syystä tämä opettaja on yleensä vielä juuri se, joka vetää koulun huumevalistustunteja. 

Ja aina se kaveri hyppää katolta tai parvekkeelta tmv., ei koskaan yritä lähteä lentoon maasta kuten linnut.

Vierailija
24/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma miten huumeiden käyttäjät ei noista huumeista tiedä mitään, mutta he ketkä eivät käytä huumeita varoittelevat niistä. Jos olisi sellaista huumetta missä kuvittelisi että voi lentää, ostaisin sitä heti. LSD ja sienet ovat kyllä tuttuja, mutta lentohaluja niistä ei irtoa sitten millään.

Kai sunkin nyt sitten täytyy ruveta tykittämään. Ei siinä muu auta :/

mutta mitä? Siinäpä pulma.

Pitää kokeilla eri huumeita kunnes löytyy se lentohuume.Kannattaa aloittaa kannabiksen piikittämisellä ja siitä sitten siirryt kovempiin aineisiin.Kyllä joku niistä muuttaa käyttäjänsä linnuksi ja/tai appelsiiniksi.

Vierailija
25/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taa oli hyva! Kiitos ap! :D

Ap on yhdistanyt kaikki tarut, mita meille tosiaan kerrottiin erinaisten huumevalistajien johdosta kultaisella 90-luvulla. Siella me istuttiin koulun jumppasalissa ja kuunneltiin naita totuudentorvia. Epailen, etta nuo ap:n juttuja ihmettelevat eivat kokeneet naita samoja valaistumisen hetkia silloin... olisiko nuorempaa polvea.

Vierailija
26/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taa oli hyva! Kiitos ap! :D

Ap on yhdistanyt kaikki tarut, mita meille tosiaan kerrottiin erinaisten huumevalistajien johdosta kultaisella 90-luvulla. Siella me istuttiin koulun jumppasalissa ja kuunneltiin naita totuudentorvia. Epailen, etta nuo ap:n juttuja ihmettelevat eivat kokeneet naita samoja valaistumisen hetkia silloin... olisiko nuorempaa polvea.

Joo,ikä voi vaikuttaa asiaan.Itse olen siis -87 syntynyt ja meille ei ihan tuollaisia juttuja kerrottu koulussa,vain tylsiä faktoja tai sitten "kauhutarinoita" pilvenpolttelun tylsistyttämistä mielistä.

Siksi minulle nuo appelsiini ja lintu-jutut ovat "kaupunkilegendoja",en ole koskaan kuullut niitä vakavasti otettavana "huumevalistuksena" :D

Vierailija
27/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nämä varoittajat voi koskaan kertoa lentohuumeen nimeä?

Koska lentointoiset nuoret kiiruhtaisivat joukolla kokeilemaan sitä.Lentohuumeen nimi taitaa olla huumevalistajien keskeinen salaisuus.

Vierailija
28/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n avaus vaikuttaa vähemmän järjettömältä,kun valotettiin tätä "koulun huumevalistus"-taustaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän