Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaisi että laihduttaisin, koska..t.ammattivalittaja

Vierailija
07.03.2016 |

haluaa että elän kuulemma pitempään kuin 50v ja näen lapsemme kasvamisen aikuiseksi. Ihan hyvä perusteluhan tuo on. Kerroin kyllä hänelle että syöminen on ainoa lohtuni kun ei ole työtä eikä mitään. Ei tuntunut sitä oikein ymmärtävän. Mulle vaan ei riitä se että mulla on perhe. Rahattomana kotirouvana ei vaan jaksaisi elää. Onko mieheni vai minä oikeassa?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi

Vierailija
2/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES ON OIKEASSA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tiedän sen. Tuntuu vaan tosiaan tyhmältä kitua kotona rahattomana kotirouvana.ap

Vierailija
4/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tietysti olet oikeassa kulta pieni.

Vierailija
5/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tästä nuoremmasta pojastasikaan kovin paljon välittää, kun itsesäälissä kieriskeleminen on sinulle tärkeämpää kuin lapsesi.

Vierailija
6/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla sä syöt, jos kerran rahaton olet? Miten sulla on varaa herkutella, jos olette köyhiä, kuten olet väittänyt teidän olevan?

Vierailija
7/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on niin ankeaa ja puisevaa, että suotakoon siihen edes syöminen lohdutukseksi. Mitä ihanaa meinasitctänään syödä?

Vierailija
8/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida tästä nuoremmasta pojastasikaan kovin paljon välittää, kun itsesäälissä kieriskeleminen on sinulle tärkeämpää kuin lapsesi.

Välitän, rakastan häntä yli kaiken siksihän kun hän oli pieni opiskelin että saisin töitä eikä tarvitsisi näin tiukilla elää.ap

Vierailija
9/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla sä syöt, jos kerran rahaton olet? Miten sulla on varaa herkutella, jos olette köyhiä, kuten olet väittänyt teidän olevan?

Ei mulla enää olekkaan ennen oli.ap

Vierailija
10/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla enää olekkaan ennen oli.ap

No nythän sä laihdut ihan itsekseen. Helppo homma.

Vierailija
11/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille yrityksellesi kävi? Et sitä ikinä aloittanutkaan vai?

Vierailija
12/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään kurja fiilis. Synkistelläänkö yhdessä?

Vierailija
13/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsiköhän sun käydä taas matkalla, jotta saisit tarun alkua. Oliskohan Wikipediassa jotain Aruban kaltaista mestaa?

Vierailija
14/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä synkistele. Kunhan mietin rahattomana kotirouvana elämistä.ap

Vierailija
15/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välitän, rakastan häntä yli kaiken siksihän kun hän oli pieni opiskelin että saisin töitä eikä tarvitsisi näin tiukilla elää.ap

No sitten ryhdistäydyt, huolehdit yleiskunnostasi ja valmistaudut tukemaan ja kannustamaan poikaasi läpi koulun, jatko-opintojen, intin ja lopulta sinusta tulee ihana mummo, joka rakastaa lapsenlapsiaan ja viettää paljon aikaansa heidän kanssaan etkä ole kiireinen uramummi, jolla ei ole juurikaan aikaa lapsenlapsille. 

Vierailija
16/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtusöitkö sen sulla olevan syövän aikanakin? Vai aloitko syömään sen jälkeen, kun huomio hiipui?

Vierailija
17/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisi nyt vaan mun kaveriksi. Mietitään yhdessä miksi on niin ankeaa. Ei mullakaan rahaa liikaa ole mutta se on surusta ni pienin.

Vierailija
18/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten ryhdistäydyt, huolehdit yleiskunnostasi ja valmistaudut tukemaan ja kannustamaan poikaasi läpi koulun, jatko-opintojen, intin ja lopulta sinusta tulee ihana mummo, joka rakastaa lapsenlapsiaan ja viettää paljon aikaansa heidän kanssaan etkä ole kiireinen uramummi, jolla ei ole juurikaan aikaa lapsenlapsille. 

Noinhan sen pitäisi mennä mutta tässä on paljon muutakin kuin tämä mun syömisjuttu esim talousasiat, niistäkin pitäisi puhua ja ne saada joskus kuntoon.ap

Vierailija
19/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisi nyt vaan mun kaveriksi. Mietitään yhdessä miksi on niin ankeaa. Ei mullakaan rahaa liikaa ole mutta se on surusta ni pienin.

Mulla se on tämä kotirouvuus se synkkyyden aihe, se kun ei ole mun itseni valitsema tila.ap

Vierailija
20/114 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on tämä kotirouvuus se synkkyyden aihe, se kun ei ole mun itseni valitsema tila.ap

Voi ei. Justhan kävit matkallakin, muistot terästävät arkea:  http://www.vauva.fi/keskustelu/2485726/jos_viela_joskus_saisi_oikein_sa…