Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveri on laittanut tänä aamuna jo viisi kuvaa lapsestaan facebookiin !

Vierailija
07.03.2016 |

ja ei, lapsi ei ole vauva. eikä myöskään erityislapsi, jonka uuden oppimista pitäisi noin hehkuttaa!

vaan aivan tavallinen 8v, josta äitinsä ottaa päivittäin kuvia " Minja pesee hampaat, Minja piirtää, Minja halusi kokeilla luomiväriä, Minja syö nakkeja, Minja ratsastaa keppihevosella"..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa että ihmiset pistää lapsistaan kuvia facebookkiin. Ties mikä pedofiili ne sieltä löytää ja ties mille sivuille ne päätyvät. Itselläni ei ole lapsia, mutta kun tulevaisuudessa toivottavasti on en todellakaan postaile kuvia lapsistani nettiin

Vierailija
22/26 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa että ihmiset pistää lapsistaan kuvia facebookkiin. Ties mikä pedofiili ne sieltä löytää ja ties mille sivuille ne päätyvät. Itselläni ei ole lapsia, mutta kun tulevaisuudessa toivottavasti on en todellakaan postaile kuvia lapsistani nettiin

Saisinko kysyä miksi alapeukku? Minäkin tiedän tapauksen jossa lapsen (kylpykuvia!!!) Kuvia on varastettu facebookista ja lisätty arveluttaville sivuille. Poliisijuttuhan siitä tuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lapsikuvat ei siis kiinnosta, mutta sen mahdollinen vakava sairaus olis kyllä kiinnostanut??? Kuullostat mukavalta ihmiseltä ja tosi hyvältä kaverilta...

Mun puolesta kaikki saa julkaista facessa mitä haluaa. Oli ne sitten kissan/koiran/lapsen kuvia tai omia selfieitä joka päivä. Anti mennä. Jos ei kiinnosta, voi miettiä onko oikeasti tarpeellista pitää satoja "kavereita" facessa? Ja aina ne voi tosiaan piilotta, ettei rasitu toisten kuvia/päivityksiä katelessa.

Itse päivitän tai laitan kuvia muutaman kerran vuodessa. Varmasti monia ärsyttää se, että niin harvoin tai kuvat ovat vääränlaisia tai ties mitä. Koittakaa kestää.

Vierailija
24/26 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin lapsikuvat ei siis kiinnosta, mutta sen mahdollinen vakava sairaus olis kyllä kiinnostanut??? Kuullostat mukavalta ihmiseltä ja tosi hyvältä kaverilta...

Mun puolesta kaikki saa julkaista facessa mitä haluaa. Oli ne sitten kissan/koiran/lapsen kuvia tai omia selfieitä joka päivä. Anti mennä. Jos ei kiinnosta, voi miettiä onko oikeasti tarpeellista pitää satoja "kavereita" facessa? Ja aina ne voi tosiaan piilotta, ettei rasitu toisten kuvia/päivityksiä katelessa.

En ole ap, mutta mun mielestä isompi ongelma on nimenomaan ne lapsen oikeudet tässä. Mun mielestä pitäisi olla jokaisen itse päätettävissä, millaista materiaalia itsestä levittää julkisesti. Kaikki, mitä lataat faceen saattaa löytyä myöhemmin muualta. Näillä lapsilla ei ole minkäänlaista yksityisyydensuojaa, koska vanhemmat eivät tajua olevansa itsekkäitä kusipäitä jakaessaan näitä lasten kuvia. "Meidän Erkki-Petteri kävi NIIN HIENOSTI kakalla

Eli käy sääliksi lapsia.

Vierailija
25/26 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oikeudet on fesbuukilla kylläkin.

Kuviin siis

Hauska stoori tämä, osittain kuitenkin :D

Vierailija
26/26 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tällaista kaveria ja se on oikeasti ihan todella rasittavaa. Etenkin, kun ne kuvat on useimmiten niin huonolaatuisiakin, ettei niistä saa edes mitään selvää. Mitä järkeä sellaisia on julkaista?

Toinen näistä on mulle sen verran läheinen, etten voi piilottaa sen päivityksiä, koska mun "kuuluu" tykätä niistä kaikista.

Mä olen tosi paljon vähentänyt fb:ssä käymistä mm. näiden lapsikuvien takia.

Ja sanotaan nyt vielä, että itsekin olen äiti, mutta herranjumala, en mä jaksa 24/7 puhua vain niistä lapsista ja katsella toisten lapsia suttuisissa kuvissa ja lukea päivityksiä kuinka herra on pelikiellossa ja kuinka prinsessa lähti kaverinsa kanssa juuri pihalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän