Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tuota lapsen ainaista aamuvalitusta.

Vierailija
07.03.2016 |

Koulu on paska kun pitää herätä niin aikaisin.
Sää on paska kun aurinko paistaa/sataa/tuulee jne
Takki on paska
Kaikki on paskaa
Vali, vali, uli uli

Aamujen jälkeen kaikkien muiden päivät on paskaa kun aamulla joutuu kuuntelemaan tuota vinkumista.
Tiedän että itsekin valitan nyt, mutta en vaan jaksa joka jeesuksen arkiaamu kuunnella tuota ulisemista asioista joille ei voi mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Otan osaa. Mikään ei ole surkeampaa kuin negatiivinen ajattelu etenkin aamulla.

Meillä tyttö on tullut onneksi äitiinsä ja on aamuvirkku. On toki aamuja etenkin syksyllä kun yläsnousu ja lähtö ei houkuttaisi. Tänään hänellä 10 aamu ja 7:ta heräsi. Kaverin kanssa jo tuolla juttelivat ja sopivat menevänsä kävellen kouluun. matkakin yli 3 km. 8:n aamuina on kävelemän lähdetävä jo 7 jälkeen ja välilllä laittaa 6 kellonsa soimaan.

Vierailija
2/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin nukkumaan ja aamulla kunnon proteiinipitoinen aamiainen (kananmunia, jne, niin nostaa verensokeria ja vireystasoa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 11v tyttö? :)

Vierailija
4/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä kuulosta hyvältä lapsen tulevaisuus, jos jo nut valitus päällä. Lapsi tarvitsee 10 t unta. Ja turvalliset rutiinit.

Vierailija
5/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaihmisenä voin samaistua. Toki yritän olla valittamatta, mutta aamuisin en ole parhaimmillani ja that's it. Ja juu ei, ei ole nukkumisen määrän kanssa mitään tekemistä asialla, jos minun on herättävä 6.30 ilman että odotan jotain erityisen kivaa asiaa (esim. lentokentälle lähtöä) niin ei ole tipan tippaa väliä sillä, olenko nukkunut neljä vai kymmenen tuntia. 

Vierailija
6/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita positiivisuusaamut itse esimerkillä. Naama yli-iloiseksi, niin tarttuu ilo aamuvalittajaankin, ainakin kun pokka pettää.

Vierailija
7/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:ta

Seitsemänta?

Vierailija
8/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:( Otan osaa. Mikään ei ole surkeampaa kuin negatiivinen ajattelu etenkin aamulla.

Meillä tyttö on tullut onneksi äitiinsä ja on aamuvirkku. On toki aamuja etenkin syksyllä kun ylösnousu ja lähtö ei houkuttaisi. Tänään hänellä 10 aamu ja 7:ta heräsi. Kaverin kanssa jo tuolla juttelivat ja sopivat menevänsä kävellen kouluun. matkakin yli 3 km. 8:n aamuina on kävelemän lähdetävä jo 7 jälkeen ja välilllä laittaa 6 kellonsa soimaan.

Meillä siis 10 v tyttö. Illalla osaa itse pääperiaatteessa mennä nukkumaan ajoissa, kun alkaa väsyttää. Toki tästäkin on poikkeuksia. Harvemmin siis tarvitsee tapella illalla tai aamulla, mutta muulloin kylläkin. :)

Vierailija
9/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen heräsin paskaan maailmaan, kunnes tapasin mieheni. Hän oli pudonnut pienenä positiivisuuspataan.

Vierailija
10/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemänta?

Ei vaan seiskalta. :D Sulla on ilmeisimmin paska aamu. Otan osaa. :)

Itse olen onneksi niin taitava lukija että osaan lukea ja ymmärtää tekstiä vaikka esim. kirjain tai pilkku puutuisi tai kirJain olisi väärä tai sana olisi kirjoittu Vääränkokoisella kirjaimella.

PS. Siellä oli ainakin yksi muukin kirjoitusvirhe, jos ei enemmänkin. 

Vierailija
11/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tiedän tyttösi tunteen. Olen itse iltaihminen, esikoinen alkaa oppia jo että ennen ku äiti on juonu ekan kupin kahvia, ei saa ruikuttaa mitään.

Aamut on vaan paskoja, piste. Mää olen oppinu että pistän ekana sen kahvin tippuun, sen ajatuksen voimalla jaksaa sitten hampaanpesut jne. Kannattaa kokeilla, olisko tyttö kahvin/teen perään piristäiskö kupponen aamusta. Ilmeisesti on vähän isompi jo?

Yritä ymmärtää. Sama asia, kun aamuihminen pakotettaisiin joka ilta valvomaan myöhään vaikka väsyttäis kuinka. Kyllähän sitä kiukkuinen on kun väsyttää ja tympäsee.

Vierailija
12/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemänta?

Seitsemäs tantta olet, juu😊

Katsot sen numberon kommentissa oikealla ylhäällä.

Siinä lukee esim että 7/14😁

Vierailija
13/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita positiivisuusaamut itse esimerkillä. Naama yli-iloiseksi, niin tarttuu ilo aamuvalittajaankin, ainakin kun pokka pettää.

En ole aamuihminen ja tuo tekopirteys vasta ärsyttäisikin. Haluan murahdella rauhassa, en kaipaa siihen kenenkään virnuilua. Kahvimukin jälkeen muutun jälleen ihmiseksi, en kuitenkaan ole valittajatyyppiä.

Vierailija
14/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vähän sama juttu, mutta onneksi ollaan koko porukka aamuvihaajia iltavirkkuja :D

Vierailija
15/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jonku aamuvirnuilu sais vaan aikaan pahoinpitelyn tai murhia.. Noin kuvainnollisesti. Mieskin (vaikka aamuvirkku) on oppinu että mulle ei kannata ees puhua ennen sitä kahvia. Jos joudun kovin sosialisoitumaan ennen ku oon ihminen, on loppupäivä pilalla.

Kaikki ei vaan edes tykkää aamuista. Vaikka kuka lässyttäisi mitä omasta valinnasta.. Vaikka menis 9 nukkumaan, on seuraava aamu yhtä perseestä :D (viides kuppi menossa, jaksaa jo hymiöitä! :D)

Terkuin 11.

Vierailija
16/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe iltavirkkujen kokoontumisajot :)

Allekirjoitan minäkin kaikki kommentit kahvikupeista 1 - 5.

Vierailija
17/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jonku aamuvirnuilu sais vaan aikaan pahoinpitelyn tai murhia.. Noin kuvainnollisesti. Mieskin (vaikka aamuvirkku) on oppinu että mulle ei kannata ees puhua ennen sitä kahvia. Jos joudun kovin sosialisoitumaan ennen ku oon ihminen, on loppupäivä pilalla.

Kaikki ei vaan edes tykkää aamuista. Vaikka kuka lässyttäisi mitä omasta valinnasta.. Vaikka menis 9 nukkumaan, on seuraava aamu yhtä perseestä :D (viides kuppi menossa, jaksaa jo hymiöitä! :D)

Terkuin 11.

Ennen aamukahvia ei tarvi puhua täälläkään. Huomenta riittää kunnes saan kahviamotillisen juotua (3 dl kuppi). En ole koskaan ollut aamu ihminen eikä minusta sellaista tule. 

Vierailija
18/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei vain ole aamuihmisiä. Yritä ymmärtää. Äläkä aloita nalkutusta heti aamusta. Minä olin lapsena samanlainen ja äiti aloitti nalkutuksen sillä sekunnilla kun heräsin, että miksi mun pitää aina olla pahalla tuulella vaikka pitäisi olla iloinen ja reipas. 

Vierailija
19/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aamuvirkkuna juo kahvia enkä mitään piristävää aamulla. En kyllä juo kahvia muutenkaan.

Juokohan iltavirkut enemmän kahvia aamuisin?

Vierailija
20/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aamuvirkku ja juon kahvia aamuisin ja iltaisin ja yöllä silloin harvoin kun herään ja en saa unta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän