Miksi nykyään niin monilla nuorillakin yläluomet roikkuu?
Ymmärrän, että meillä 4-kymppisillä alkaa luomet roikkua, mutta miksi nykyään jo nuorilla? Ei meillä nuorena ollut roikkuluomet.
Kommentit (19)
on niin tylsää eikä mitään kivaa näkemistä, semmosta joka sasi katseen valpastumaan
Se on muotia nykyään, jossain tehdään kuulemma luomenpidennysleikkauksiakin.oho tulipa pitkä sana mutta sopinee aiheeseen.
Roikkuu paljon muutakin kuin luomet. Se on sitä kehopositiivisuutta.
Viiden kilon ripsipidennykset vuositolkulla. Siinä syy.
Pulloharjat ripsinä, luomet venyvät.
Suomalaisilla on raskaat luomet. Ollaan aasialaisempaa kantaa kuin muut eurooppalaiset.
Ylipainoisia nuoria on enemmän kuin ennen
Kyllä mulla roikkui nuorena. Iän myötä on pahentunut. Sama mun äidillä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisia nuoria on enemmän kuin ennen
Mitä se luomiin vaikuttaa? Monella normaalipainoisella on raskaat silmäluomet.
Vierailija kirjoitti:
Viiden kilon ripsipidennykset vuositolkulla. Siinä syy.
Entä ne joilla ei ole koskaan ollut pidennyksiä?
Meillä on niitä Bäddingin ja dj Paten geenejä paljon, ei olla kaikki aapo olervoita
En oo seurannut nuorten naamoja noin läheltä, mutta voiskohan meikkaustyyli vaikuttaa? Näillähän on ollut kaikenlaisia optisesti hämääviä villityksiä ennenkin. Tietty voi vahinkojakin sattua, vrt liian oranssi meikkipohja.
Teiltä vanhemmilta ne ihan kyllä on peritty. Monella on raskaat luomet, itselläkin.
Hooded eyes sanotaan Ameriikassa. Sielläkin niitä on, monella julkimollakin.
Mulla on sukuvika raskaat luomet. Olen alkanut jo huolestua että tällä menolla alkaa kohta olla jo näköhaittoja. Eikä ole varaa mennä yksityiselle kalliiseen leikkaukseen. Kunnallisella puolellahan tällaisia ei leikata kun on kuulemma vain kosmeettinen haitta. Siis vaikka haittaisi näköä.
Lapsena ihailin naapurinmummon silmäluomia, jotka laskeutuivat sivuilta viistosti melkein silmän päälle. Minusta ne oli tosi kauniit, tekivät hänestä viisaan, myötätuntoisen ja kaiken nähneen oloisen. Toivoin itselleni samanlaisia, ja nyt keski-iässä olen jo selvästi matkalla tätä toivetta kohti :)
Ok.