Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen facebook + epäluottamus

Vierailija
06.03.2016 |

Mieheni on suhteemme aikana kirjoitellut muiden naisten kanssa facebookista mm. Kuinka kauniita he ovat, mies voisi kustantaa heille ravintola illallisen, elelee sinkkuna..

Pääsimme tuon kriisin yli, mutta nyt mustasukkaisuuden tunteet vaivaavat minua, mies sanoi, että ei ikinä tee toisten. Mustasukkaisuuteni takia silti riidellään. Tiedän miehen facebook salasanan ja pakonomaisesti käyn tarkastamassa josko siellä olisi mitään.

Kysymys teille; kävisittekö miehen facebookissa ja kuvittelisitte, että siellä on vielä jotain vai lopettaisitte käymisen ja unohdat kirjoittelut sekä luotat mieheen + olet tyhmä jos kirjoitteluita on, etkä tiedä niistä, mutta muut nauravat selän takana

Mutta miksi silti minum tarvitsee tarkastaa. Auttakaa siskoset

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä ihmetyttää naiset miten helposti ne uskoo kaikki miesten jutut sinkkuudesta ym. eivätkä epäile yhtään että mies voisi valehdella ja todellisuudessa on parisuhteessa ja jopa lapsia. Tätä tapahtuu niin paljon että eikö olis aika sen sinisilmäisyyden ja lähtökohtaisen luottamuksen sijaan alkaa epäilemään jo valmiiks niin ei tulis yllätyksenä sitten.

Ei kai naisia ole kovin fiksuksi väitettykään?

Vierailija
22/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä ihmetyttää naiset miten helposti ne uskoo kaikki miesten jutut sinkkuudesta ym. eivätkä epäile yhtään että mies voisi valehdella ja todellisuudessa on parisuhteessa ja jopa lapsia. Tätä tapahtuu niin paljon että eikö olis aika sen sinisilmäisyyden ja lähtökohtaisen luottamuksen sijaan alkaa epäilemään jo valmiiks niin ei tulis yllätyksenä sitten.

Jaa sanot kokemuksen rintaäänellä?

Jos olisit parisuhdetta etsivä sinkkunainen, niin lähtökohtaisestiko sinusta pitäisi epäillä kaikkia toisen sanoja? Yleensä nämä "sinkku"miehet myös viimeiseen asti esittävät sinkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eronnut ap:n miehen kaltaisesta miehestä. Erosta on aikaa 5 kk ja olen aivan rikki. Kaipaan ja rakastan miestä edelleen. Mies oli tosi rauhallinen ja fiksu, en voi millään uskoa, että  hänessä oli tämmöinen puoli. No, jossain vaiheessa kai helpottaa? Nyt muistan vain miehen hyvät puolet, niitä oli valtavasti. Tämän fb-sekoilun olen ns. unohtanut. Hyvä, että tuli täällä puheeksi, ehkä ymmärrän taas paremmin, miksi lähdin pois.

Vierailija
24/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tälläisiä epäkunnioittavia sikoja löytyy.

Vierailija
25/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teidän suhde on ohi. Ei ole luottamusta joten mitään ei enää ole jäljellä. Sad but true 😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän