En koskaan tule jättämään Suomessa tippiä tarjoilijoille enkä muillekaan
Vain hölmö lähtee mukaan tippauskulttuuriin, jota koitetaan tuoda esiin.
Kommentit (17)
Tuloista pitää maksaa verot. Nostaakoon tuotteen hintaa, jos haluaa enemmän rahaa. Ohi kassan en maksa.
Muissakaan ammateissa ei saa tippiä, miksi ravintolassa pitäisi antaa. Ei tipu! Pelkkää Amerikan hapatusta.
Seuraavaksi meillä on leffateattereissa ym paikannäyttäjät joille pitää tipata. 🧔🏿🧔🏿🧔🏿🧔🏿 tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Muissakaan ammateissa ei saa tippiä, miksi ravintolassa pitäisi antaa. Ei tipu! Pelkkää Amerikan hapatusta.
Kyllä minä stripparina ainakin saan paljon tippiä suoraan pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
Tippaus on Amerikan tapa kiertää veroja. Euroopassa siihen ei pidä mennä. Se olisi kehityksessä askel taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä stripparina ainakin saan paljon tippiä suoraan pöksyihin.
Maksatko verot? Verottaja on jäljilläsi. Voit odottaa kymppitonnien mätkyjä.
Niin yritetään siirtää palkanmaksu työnantajalta asiakkaalle.
Kapitalisti kiittää.
t. Kapitalisti
Vierailija kirjoitti:
Minäpä jätän sinunkin puolestasi. Koska mä voin.
Sinun takiasi tarjoilejoiden palkat laskevat.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä jätän sinunkin puolestasi. Koska mä voin.
Jeesus on jo jättänyt tippiä sinunkin puolestasi.
Olen joskus ostanut jonkin tuotteen käteisellä, maksoi 9,99€, tuumasin myyjälle kympillä maksaessa, että pidä loput.
Kulttuuri? Hyvää palvelua voi muistaakin. Ei ole pakko olla ilkeäkään. Ja pieni palkka. Tietysti jos lähtee säästämään, voi juoda kossua metsässä ja eväitä.
Jotkut haluavat leikkiä amerikkalaista ja sen takia tännekin nyt meinaa puskea tippikulttuuri. Ei. Siihen ei pidä lähteä ollenkaan mukaan. Tässä maassa maksetaan ihmisille tessin mukaista palkkaa, joten loppua ei tarvitse asiakkaiden taskuista paikata.
Äläpä jätä. Ysärillä oli tapana näyttää persettä ravintolan ikkunasta. On tuo jo askel eteenpäin.