Millaisia uskomattomia rakkaustarinoita tiedätte? Muuta kuin leffoista siis :)
Itse en tiedä kuin näitä tällaisia että Facebookista löydetty nuoruudenrakastettu uudestaan yms.
Kommentit (38)
Tosielämästä liikuvattavia löytyy kuninkaallisista kuten tämä:
- Prinssi Bertil ja prinsessa Lilian. Tapasivat 1943 sota-aikana Lontoossa ja Lilian oli eronnut näyttelijä. Ei kelvannut prinssille puolisoksi. Elivät susiparina aina vuoteen 1976. Lilian oli olemassa, mutta ei julkisesti. Sanoi, että katsoi aina televisiosta, kun Bertil edusti, koska hän oli "julkinen salaisuus". Bertil oli kruuninperillinen Kaarle Kustaan setänä, kunnes Silvia alkoi odottamaan lasta. Aika oli muuttunut ja oli tulossa uusi kruununperillinen, joten vihdoin sai mennä naimisiin Lilianin kanssa. Lilianin mukaan heidän suurin surunsa oli kuitenkin se, ettei voinut ajatella lasta sen skandaalin keskelle ja avioituessa olivat jo kuusikymppisiä.
Saksalainen kaveri oli Lontoossa lomalla ja oli tavannut lentokentällä mukavan miehen, jossa oli "sitä jotakin" Olivat jutelleet pitkään, mutta yhteystietoja ei oltu vaihdettu. Kaveri palasi kotimaahansa, harmitteli ettei millään voi tätä tyyppiä löytää ja antoi asian olla. Puolisen vuotta myöhemmin hän tuli luokseni Suomeen ja mentiin pohjoiseen laskettelemaan. Siellä hissijonossa kun oltiin niin tämä brittimies käveli vastaan :D Seurustelivat monta vuotta, nykyäänkin ovat hyviä ystäviä.
Edvard VIII luopui kruunusta naidakseen yhdysvaltalaisen Wallis Simpsonin, joka oli eronnut kahdesti.
Elettiin 30-lukua joten tuo oli todella poikkeuksellinen ratkaisu ajatellen että Wallis olisi voitu pitää "julkisena salaisuutena" kuten edellä mainittu Lilian. Mielestäni Edvard oli kovempi jätkä kun Bertil kun ei suostunut piilottelemaan rakastaan vaikka kuninkaan kruunu menisi niin sou what.
Eräs nuori mies rakastui tyttöön yhteisen harrastuksen parissa, mutta hänen perheensä kielsi häntä ehdottomasti olemasta tekemisissä mokoman kanssa. Tyttö meni tahollaan naimisiin kakkosvaihtoehtonsa kanssa. Nuorukaiselle perhe valitsi sopivan tytön, ja häitä tanssittiin perinteisessä järjestyksessä. Nuori vaimo tiesi alun alkaenkin olevansa pelkkä muodollisuus, mutta sai sopimuksesta kaikenlaista sellaista, että kannatti mennä naimisiin ja tehdä pari perijää. Liitto rakoili, mies puuhaili omiaan itsekseen ja vaimo rillutteli epämääräisissä piireissä, kunnes joutui onnettomuuteen ja kuoli. Mies löysi jälleen sinkkuna elelevän nuoruudenrakastettunsa, ja pienet ja kauniit häät pidettiin, kun pariskunta oli kuusissakymmenissä.
Olen lukenut tämän tarinan jostain, en nyt muista, mistä. :)
Tämä on tapahtunut vuosia sitten eräälle ulkomaalaiselle ystävälle. Tuli raskaaksi yhden yön jutusta, ei hajuakaan isästä, ei puhelinnumeroa ja tiedossa ainoastaan hyvin yleinen etunimi. Asuinpaikkakuntaakaan ei tiennyt. Siihen aikaan ei Facebookkeja ollut, joten etsinnät oli aika vaikeita. Ystävä luovutti etsinnän ja synnytti lapsen. Lapsi taisi olla alle vuoden kun törmäsi yllättäen tähän yhden yön juttuun/lapsen isään kadulla. Alkujärkytyksen jälkeen rakastuivat, menivät naimisiin, saivat kolme lasta lisää ja vastikään tulivat isovanhemmiksi.
Entinen opiskelukaverini tapasi tulevan miehensä lentokoneessa, olivatkohan jossain Pariisin-koneessa tms istuivat vierekkäin koneessa ja siitä alkoi. Nyt naimisissa ja asuvat ulkomailla puolison kotimaassa.
Kaverini näki kauniin naisen kuvan erään lehtijutun yhteydessä. Haikaili pitkään että kukahan se on ja voisiko tuollaisen naisen joskus tavata.
Muutama vuosi myöhemmin tapasivat sattumalta - ja siitä reilun vuoden päästä menivät naimisiin. Nyt on pieni lapsikin :).
Isovanhempani♡
Olivat lapsina naapureita ja parhaita ystäviä, alle kouluikäisinä tiesivät jo menevänsä naimisiin sitten aikuisina. Sota repi erilleen ja vasta kolmikymppisinä löysivät toisensa uudestaan. Menivät naimisiin muutaman viikon päästä siitä ja äitini syntyi alle vuoden päästä. 5 lasta ja 15 lastenlasta ja 2 lastenlastenlasta myöhemmin yhä yhdessä♡
Yhdelle ex-poikaystävälle kävi niin, että kuntosalilla tuli joku tyttö sanomaan, että niiden on tarkoitus mennä naimisiin. Ei siitä kauan mennyt kun olivat kihloissa ja ovat olleet naimisissa jo varmaan 15 vuotta. Uskiksia olivat siis molemmat, Herra johdatti yhteen.
sabahh kirjoitti:
Entinen opiskelukaverini tapasi tulevan miehensä lentokoneessa, olivatkohan jossain Pariisin-koneessa tms istuivat vierekkäin koneessa ja siitä alkoi. Nyt naimisissa ja asuvat ulkomailla puolison kotimaassa.
Millä tavalla tämä tarina on uskomaton?
Minä ihastuin aikanaan videovuokraamossa työskennelleeseen poikaan. Kävin tosi usein sitten vuokraamassa leffoja, mutta koskaan en uskoltanut sanoa mitään.. Kerran kun palautin DVD:n jätin kotelon sisään puhelinnumeroni.. Poika laittoi viestiä ja ollaan oltu yhdessä 7v. :-)
Yhdeksäntoista vuotta sitten hän tarjosi minulle drinkin, kahden kuukauden päästä muutimme yhteen.
Viimeksi näin hänet kuusi vuotta sitten oikeudessa. Viime viikolla hänen tyttönsä kuoli.
Tapasivat syöpähoidoissa, kumpikin meinasi vuorollaan menehtyä, mutta nyt ovat olleet jo 5 vuotta yhdessä ja kumpikin on tällä hetkellä terve.
Äitini. Seurusteli nuorena 5 vuotta nuorukaisen kanssa, jonka kanssa tiet johti yhteen 40 vuotta myöhemmin, ja nyt pitäneet yhtä jo useamman vuoden :)
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle ex-poikaystävälle kävi niin, että kuntosalilla tuli joku tyttö sanomaan, että niiden on tarkoitus mennä naimisiin. Ei siitä kauan mennyt kun olivat kihloissa ja ovat olleet naimisissa jo varmaan 15 vuotta. Uskiksia olivat siis molemmat, Herra johdatti yhteen.
huh, aika creepy tapa lähestyä toista...
Mieheni on kotoisin Etelä-Suomesta ja minä olen kotoisin aivan pohjoisesta, kohtalo tai mikälie on yrittänyt meitä vuosien varrella johdattaa yhteen, vasta 2 vuotta sitten tärppäsi.
Myöhemmin selvisi että meidän isovanhemmat asuivat ennen samalla paikkakunnalla, ollaan siis vietetty 5 kesää samalla uimamontulla ja jätskikioskilla. Ollaan oltu Tukholmassa samaan aikaan 10 vuotta sitten luokkaretkellä, ollaan oltu samalla lennolla Lontooseen 6 vuotta sitten ja ollaan oltu samoilla messuilla 5 vuotta sitten. Lopulta tavattiin risteilyllä.
Itse kävelin nuorena tyttönä ulkomailla kadulla ja eräs ohikulkeva mies kiinnitti huomiota korvakoruihini (ne olivat äidiltä perityt itämaiset korut ja aika erikoiset). Vaikka mies ei kovasti minua kiinnostanut, ajattelin, että iskuyrityksessä oli sentään sen verran yritystä, että pienen juttelun jälkeen suostuin lähtemään kahvilaan miehen kanssa.
Kahvilaan tuli sitten sattumalta miehen ystävä, johon ihastuin tulisesti sillä silmäämällä. Asuimme yhdessä seuraavat 6-7 vuotta useassa maassa, mutta rakkaus loppui yhtä tuliseen eroon.
Äitini alkoi yllättäen seurustelemaan ala-asteaikaisen bestikseni isän kanssa. Ei nyt mitään ihmeellistä tuossa kuin että pieni on maailma. Ystävääni en ole ollut yhteyksissä vuosikausiin joten mielenkiinnolla odotan vieläkö tapaamme vanhempiemme kautta :D
Omani on kyllä aika kiva. Mies ja minä ihastuimme kuolettavasti toisiimme, kun olimme 13 ja 14. Kumpikaan vain ei uskaltanut puhua tunteistaan, joten emme tienneet toistemme ajatuksista mitään koskaan.
Tapasimme sattumalta uudelleen vasta 20 vuoden päästä. Minä olin eronnut ja mies eroamaisillaan. Vasta tuolloin, yli kolmekymppisenä istuimme alas ja puheeksi tuli teini-ihastus. Kummallekin iski samalla hetkellä tajuntaan, että suorastaan "kuulumme yhteen". Aloitimme seurustelun, kun mies muutti omaan asuntoonsa.
Tuosta 4 kuukauden päästä muutimme yhteen ja rupesin odottamaan ensimmäistä yhteistä lasta. Ostimme talon. Saimme toisen lapsen myös. Olemme naimisissa ja olleet yhdessä nyt 12 vuotta :)