Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSIOPERHEET! Mikä teillä on suurin ongelma?

Vierailija
18.02.2006 |

Meillä isäpuolen suhtautuminen pojan hulttioisään. Muuta ongelmaa ei sitten olekaan.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme lasta tahtovat istua äidin vieressä, nuorin meidän välissämme jne. Mun pitäis istua pöydän keskustassa ollakseni oikeassa paikassa.

Toinen ongelma on se, että kun olen kahden vanhimman ainut huoltaja, mies ei voi hoitaa toisen astmalääkäreitä yms. Vaikka samalla käynnillä hoituisi nuorimman (yhteisen) astmaseurannat.

Pikkujuttuja, mutta meillä on toimiva uusperhe (ei suinkaan uusio, emme ole mitään kierrätysmateriaalia).

Isäpuolen suhtautuminen biologiseen isään ei teillä ole kovin tervettä. Ei sitä ainakaan lapsen aikana saa näyttää.

Vierailija
22/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman arvoisina kyllä, mikä yleensä näkyy vain siinä, että omaa ei suosita toisten kustannuksella. Oma on joka tapauksessa oma...

nim. en ikinä ottaisi miestä, jolla jo on lapsia, koska en voisi rakastaa heitä. Mieheni ei rakasta lapsiani, mutta huolehtii heistä silti ja ei suosi omaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki kolme lasta tahtovat istua äidin vieressä, nuorin meidän välissämme jne. Mun pitäis istua pöydän keskustassa ollakseni oikeassa paikassa.

Toinen ongelma on se, että kun olen kahden vanhimman ainut huoltaja, mies ei voi hoitaa toisen astmalääkäreitä yms. Vaikka samalla käynnillä hoituisi nuorimman (yhteisen) astmaseurannat.

Pikkujuttuja, mutta meillä on toimiva uusperhe (ei suinkaan uusio, emme ole mitään kierrätysmateriaalia).

Isäpuolen suhtautuminen biologiseen isään ei teillä ole kovin tervettä. Ei sitä ainakaan lapsen aikana saa näyttää.

Vierailija
24/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-akka. Kolmet elatusmaksut ja sekään ei riitä akalle vaan lisää kärkkyy et saa makseltua uutta autoaan. Miettikää hyvät naiset ennenkuin otatte miestä kellä alaikäiset lapset, asukaa vaikka erillään siihen asti kunnes elatusmaksut on kuitattu.

Vierailija
25/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltääkseen tai antaakseen luvan antamaan tiedot lapsen sairaudesta ja hoidosta neuvolaan, kouluterveydenhuoltoon, terveyskeskukseen yms. tahoille. Ei myöskään voinut anoa b-lausuntoa erityiskorvausta lääkkeitä ja sairaanlapsen hoitotukea varten.

Tavalliset terveyskeskuskäynnit voi hoitaa ja hoitaakin, jos on tarvis.

Vierailija
26/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ex-akka. Kolmet elatusmaksut ja sekään ei riitä akalle vaan lisää kärkkyy et saa makseltua uutta autoaan. Miettikää hyvät naiset ennenkuin otatte miestä kellä alaikäiset lapset, asukaa vaikka erillään siihen asti kunnes elatusmaksut on kuitattu.

Meitä on nyt 2 akkaa yhteensä 4:n lapsen elatusmaksuja ronkumassa. Niillä sitten maksetaan miehen tekemät velat pois...

Vierailija
27/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häpeää eksäänsä ja mua hävettää, että kuulumme samaan " sukukuntaan" . Nainen on yksinkertainen, juntti, itsekäs, työnvieroksuja, mukasairas aina, kouluttamaton (pelkkä peruskoulu) huono äiti ja miehet menevät aina lapsen edelle. Aivan täysinolla. Mies on sanonut vain, ettei teininä oikein harkintakyky pelannut ja ei nähnyt ihmisen todellisuutta läpi ulkokuoren.

Lapsi asuu meillä ja parempi niin. Ei tuo nainen huolehdi lapsen hygieniasta, käyttää verkkatakkia keskitalvella, ei huolehdi aamulla kouluun ajoissa, antaa kissan " pissailla" koulukirjoille ja vaatteille, eikä edes yritä putsata vaan lapsi haisee kamalalle ollessaan äidillä jne. Antaa miesystävien tehdä lasten elämästä helvettiä.

Vierailija
28/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kieltääkseen tai antaakseen luvan antamaan tiedot lapsen sairaudesta ja hoidosta neuvolaan, kouluterveydenhuoltoon, terveyskeskukseen yms. tahoille. Ei myöskään voinut anoa b-lausuntoa erityiskorvausta lääkkeitä ja sairaanlapsen hoitotukea varten.

Tavalliset terveyskeskuskäynnit voi hoitaa ja hoitaakin, jos on tarvis.

Vierailija
29/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vaan yrittää jotenkin kestää vielä muutama vuosi. Tälle tytölle ei voi sanoa mitään, kun heti vetää herneet nenäänsä. Ja minä kun vaadin häneltä vaan ihan samoja asioita kuin omiltakin lapsiltani. Esim. huoneen siistinä pitäminen, musiikin kuuntelu sopivalla äänellä... kun huomautan jostakin, heti lähtee tekstari kaverille: TAAS se määräilee, varmaan haluaa musta eroon... jne. Ja tämän tiedän, koska kerran lähetti vahingossa viestin minulle.

Vierailija
30/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sietää miehen lasta... käy säännöllisesti meillä.

Vierailija
31/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olis kannattanu miettiä ennen ku otti lapsellisen miehen...tiedän

Vierailija
32/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin, jos tulevat kuvioihin vasta, murrosiän kynnyksellä. Miehen tytär on ihana 19-vuotias nykyään ja juttelee mulle sellaisia asioita, joita ei vanhemmilleen kertoisi. Mutta: vihasin sitä tyttöä murrosiässä. Meinasin erota miehestäkin sen takia. Toivoin, että muuttaisi äitinsä kanssa toisella puolella Suomea. Ainaista mielenosotusta, paskaa niskaa jne. Mies puolusti mua kyllä ja mun auktoriteettiä, mutta silti tyttö oli mahdoton. Mä olin kaiken pahan alku ja juuri. Vanhemmilleen oli kiltti. Myöhemmin olen kuullut, että isäpuolella oli ihan samaa... Eli me uudet kumppanit oltiin oikein " piruja" tytölle. Isäpuolensa kanssa vieläkin huonot välit, mutta muuten ok.

Ajattele niin, että kun lapsi on iso, niin pian muuttaa omilleen ja saatte elää enemmän omaa elämäänne pikkuperheellä. Ja sitten aikuistuvat/aikuiset lapset voivat olla todella ihana lisä elämään, ja niistä on hyötyäkin. Meillä auttelee ja kuskailee. Hoitaa pienempiä sisaruksiaan ja on ehdottoman luotettava siinä puuhassa. Maksamme aina palveluksista ja hyvä niin. Mielummin oma perheenjäsen lapsenvahtina kuin vieras!

Vierailija:

Pakko vaan yrittää jotenkin kestää vielä muutama vuosi. Tälle tytölle ei voi sanoa mitään, kun heti vetää herneet nenäänsä. Ja minä kun vaadin häneltä vaan ihan samoja asioita kuin omiltakin lapsiltani. Esim. huoneen siistinä pitäminen, musiikin kuuntelu sopivalla äänellä... kun huomautan jostakin, heti lähtee tekstari kaverille: TAAS se määräilee, varmaan haluaa musta eroon... jne. Ja tämän tiedän, koska kerran lähetti vahingossa viestin minulle.

Vierailija
33/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on tosi vaikea ja raskas, mutta mies ei silti koskaan ole sitä sorsinut. Onko miehet kuitenkin fiksumpua kuin naiset?

Vierailija
34/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lapset reagoivat tuollaisiin tilanteisiin.

Ei murrosikäiseltä voi " edellyttää" samaa kuin pikkulapsilta ja siihen ikään kuuluu kapinointi..varsinkin ymmärtämätöntä äitipuolta kohtaan.

En ymmärrä miten voi olla pitämättä puolison lapsista..kuin ei hyväksyisi omaa kumppaniaan.

tai nurista miehen elatusmaksuista.

Olettepa lyhytnäköisiä ja itsekkäitä.

miksi vaivauduin edes kommentoimaan näin alkeelliseen keskusteluun:(

Vierailija
35/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkäpä lähetti tarkoituksella sulle. Haluaa sun noteeraavan että sillä on paha olo, eikä tunne sun hyväksyvän sitä. Ole aikuinen, ja ymmärrä että teinit on vaikeita, äläkä ole typerä paha äitipuoli!!!

Vierailija
36/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies kävi molempien kanssa. Toinen on siis oma, toinen ei. Ajat olivat peräkkäin. Isomman tutkimukset yms. meni ihan ok, samoin nuoremman. Nuoremman lausunto luvattiin laittaa postissa tulemaan, mutta isomman lausuntoa mun piti henk. koht. pyytää... ja tietoja ei voitu luovuttaa tästä käynnistä neuvolaan. Allekirjoitin edellisen käynnin luvat seuraavalla kerralla.

Eihän tuo meidän maailmaa kaada, eikä edes kohtuuttomasti hankaloita, mutta miehellä on auto ja kortti, minulla ei, emme asu tampereella jne. miehen vain olisi helpompi hoitaa tuo yksinään, mutta kun ei niin ei...

Vierailija
37/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran mies kävi molempien kanssa. Toinen on siis oma, toinen ei. Ajat olivat peräkkäin. Isomman tutkimukset yms. meni ihan ok, samoin nuoremman. Nuoremman lausunto luvattiin laittaa postissa tulemaan, mutta isomman lausuntoa mun piti henk. koht. pyytää... ja tietoja ei voitu luovuttaa tästä käynnistä neuvolaan. Allekirjoitin edellisen käynnin luvat seuraavalla kerralla.

Eihän tuo meidän maailmaa kaada, eikä edes kohtuuttomasti hankaloita, mutta miehellä on auto ja kortti, minulla ei, emme asu tampereella jne. miehen vain olisi helpompi hoitaa tuo yksinään, mutta kun ei niin ei...

Vierailija
38/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun on tullut yhteinen lapsi? Jos niin miten? Joku kertoi että mies alkoi vihaamaan lapsipuolta, haluaisin kuulla tarkemmin miksi ja miten se tapahtui? Ja lapsen ikä? Itse pelkään että mies muuttuisi lastani kohtaan ikäväksi kun yhteinen syntyy, on kyllä sanonut että aikoo olla tasapuolinen..

Vierailija
39/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla näyttää olevan tunnepitoisempia juttuja.

Vierailija
40/51 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko muuten yhteinen lapsi tyttö? Tuli vaan mieleen, että olisiko mies halunnut oman pojan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän