Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kolmekymppinen ja haluan elää teinin/parikymppisen elämää

Vierailija
06.03.2016 |

Haluan kaveriporukan ja bilettää. Ei niinkään ryypätä tai harrastaa seksiä, mutta haluan yhdessäoloa ja hengailua, juhlia... Ja kyllä, nämä jäivät pitkälti väliin kun olin sopivan ikäinen. Kuolen arjen tylsyyteen. En tajua, miksi kukaan haluaisi sellaista elämää, missä tehdään vaan samat asiat päivästä toiseen ja tavataan pelkkiä samoja ihmisiä, kun "ei jaksa".

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan kykene ottamaan vastuuta itsestäsi ja elämästäsi, niin yksinkertaista se on!

Mitä tarkoitat tällä vastuulla?

Että olet hyvin, hyvin säälittävä, elämäsi on hurahtanut ohi ennen kuin huomatkaan, ja viimeistään silloin tajuat kaiken paskan ja pinnallisuuden - ja kaiken mistä jäit paitsi!

Vierailija
22/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jonkun nelikymppisenkin, joka käy lähes joka viikonloppu keikoilla ja klubeilla ja ryyppää huolella. Sinkku on. Itse en jaksanut tuota kaksikymppisenäkään, mutta ilmeisesti se ei ole iästä kiinni, vaan siitä, mitä haluaa vapaa-ajallaan tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan! Yliopistolla on paljon kolmenkympin hujakoilla olevia tyyppejä ja viettävät ihan nuorten elämää. Ei mitenkään kummallista.