Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen parturi-kampaaja ja silloin tällöin leikkaan asiakkaille tahallani kauheat hiukset

Vierailija
05.03.2016 |

Noin kerran viikossa, joskus useamminkin, teen leikkauksista kauheita ja sellaisia joista asiakas ei tykkäisi. Tiedän että kyllähän se syö asiakaskuntaa, mutta tuo hyvän mielen. Ihanaa kuvitella miten asiakaalle tulee huono mieli ja kotona itkee uusia kauheita hiuksiaan :D

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina epäillyt kampaajien moraalia.

Vierailija
22/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ruokapuolella ja teen ruoka-annoksia ihmisille. Suurin osa asiakkaista on ihan kivoja ja kaikki olisi jos tietäisivät että kun kannan annosta pöytään niin missä se sormi on käynyt joka matkalla ui veemäisen asikkaan keitossa :)

Jos oot nainen ni ei mua haittaa. Voin vaikka ite tunkea kieleni sun pilluun ja persereikään, njams :)

Ps. Oon se ystävällinen ja mukava asiakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla aloittaja kenties todettu joku henkisen kehityksen häiriö? Selittäisi hyvin tätä toimintatapaasi ja moraaliasi. 

"Hihih, aiheutin toiselle pahan mielen, vitsi miten hauskaa!"

Vierailija
24/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas jätän ALV-vähennykset kirjaamatta joka toisesta kulutapahtumastasi etkä ole huomannut mitään.

- Terveisiä tilitoimistosta

Vierailija
25/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin tuhma, tuhma parturi!

Vierailija
26/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et pääse ainakaan rikastumaan, kun maine kiirii.

Tuskin, sitten kun maine on mennyt, sulkee liikkeen ja avaa uuuden jossain muualla. Ja taas on vapaa jatkamaan. 

Uuden asiakaskunnan hankkiminen ei käy ihan kädenkäänteessä, koska ala on tosi kilpailtu ja kampaamoja joka kulmalla. Oman maineensa pilannut jää ilman asiakkaita, koska jokainen osaa googlata ja mokat tulevat julki netissä.

Vierailija
27/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuuluu samaan sarjaan kuin "Olen siivooja ja pyyhin pöydät samalla rätillä kuin vessanpöntöt" tai "Olen tarjoilija ja syljen ja aivastelen aina asiakkaiden ruokiin". Unohtamatta "olen kaupan kassa ja rahastan aina asiakkaalta liikaa jos voin".

Vierailija
28/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on yläkouluikäinen untuvapillu, jolla on tylsää. Eikö isukka ja äiskä päästänyt kavereiden luo kun jäit tupakoinnista kiinni, rankkaa ;D

Vierailija
29/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Mutta tuntuu olevan joku geenivirhe joka saa jotku ihmiset tekemään kiusaa ja ilkivaltaa.

Vierailija
30/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on yläkouluikäinen untuvapillu, jolla on tylsää. Eikö isukka ja äiskä päästänyt kavereiden luo kun jäit tupakoinnista kiinni, rankkaa ;D

isukki piti sanomani

Vierailija
31/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten m*lkkujen takia en käy koskaan kampaajalla! :D

Vierailija
32/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parturisi sijaitsee porvoossa? Veikkaan nimeksi "0/5"

Vierailija
33/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirako tää ap on?

Vierailija
34/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kerran viikossa, joskus useamminkin, teen leikkauksista kauheita ja sellaisia joista asiakas ei tykkäisi. Tiedän että kyllähän se syö asiakaskuntaa, mutta tuo hyvän mielen. Ihanaa kuvitella miten asiakaalle tulee huono mieli ja kotona itkee uusia kauheita hiuksiaan :D

Leikkaat lapsen hiukset ja siinä kaikki, mihin bimbo pystyy ennen kuin rojahtaa pieruverkkareissa soffalle sipsipusin ja puolentoistalitran limun kanssa Sinkkuelämää katsomaan. Ääntä kovemmalle ettei kuulu, kun lapsi kiljuu pettymystään.

Vierailija
35/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Luulisin, että melko suuri osa nykyään googlettaa kampaamoja ja jollet ole vielä huomannut, niin some on aika tehokasta näissä asioissa. Ei tarvitse kauaa perseillä, kun asiakkaat kaikkoaa. Onnea ja menestystä valitsemallanne uralla.

Vierailija
36/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että teitä on muitakin. Eräs iäkkäämpi kampaaja teki mulle samat. Erehdyin kertomaan tulevasta ulkomaanmatkasta ja ilmeisesti rouva tuli kateelliseksi. Leikkasi tahallaan huonosti sellaisesta paikasta, jonka pystyin näkemään vasta kotona. En todellakaan astunut kyseiseen kampaamoon enää ikinä. Ehdin onneksi korjauttaa vahingon toisaalla ennen reissua. Mieheni ei uskonut millään, että kampaaja teki sen tahallaan. Minä tiedän, että teki, koska aikoinaan aloin käydä hänellä siksi, että hän leikkasi erityisen hyvin piikkisuoran tukkani (ei helpoimmasta päästä).

Vierailija
37/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täällä muita ketä käy panettamaan ihan hirveästi parturilla käyminen? Kypsän milffin sormet seikkailee pitkin päätä ja niskaa, joka on täynnä g pisteitä, housuissa alkaa kovettumaan ja katselet milffiä peilin kautta fantasioiden miten ottaisit hänet siinä parturin lattialla hiusten seassa. Mmm vois vissiin varata ajan parturiin...  ;)

Vierailija
38/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä muita ketä käy panettamaan ihan hirveästi parturilla käyminen? Kypsän milffin sormet seikkailee pitkin päätä ja niskaa, joka on täynnä g pisteitä, housuissa alkaa kovettumaan ja katselet milffiä peilin kautta fantasioiden miten ottaisit hänet siinä parturin lattialla hiusten seassa. Mmm vois vissiin varata ajan parturiin...  ;)

Ai sulla on niska täynnä g-pisteitä? Ahhahaa!! :D:D:D

Vierailija
39/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet parturit tienaavat ekstraa esimerkiksi ridaamalla asiakkaan kullilla parturituolissa. Varaa myöhäinen aika ja kysy vihjaavasti, haluaako horo tienata vähän enemmän niin todennäköisesti on pian vittu paljaana kullisi päällä. Ei se eräs sanonta ole tyhjästä tullut ;) Itse en koskaan naisi parturi-kampaajaa, muutoin kuin pussin tyhjennys mielessä siis. Sen verran epäluotettavia ovat.

Vierailija
40/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en käy kampaajalla. Sori, mutta syöt kaikkien kampaamoyrittäjien leipää tolla kommentillas. Toivottavasti joku asiakkaistaan tykkäävä kollegasi lukee tämän ja tulee haukkumaan sinut alimpaan helvettiin