Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen parturi-kampaaja ja silloin tällöin leikkaan asiakkaille tahallani kauheat hiukset

Vierailija
05.03.2016 |

Noin kerran viikossa, joskus useamminkin, teen leikkauksista kauheita ja sellaisia joista asiakas ei tykkäisi. Tiedän että kyllähän se syö asiakaskuntaa, mutta tuo hyvän mielen. Ihanaa kuvitella miten asiakaalle tulee huono mieli ja kotona itkee uusia kauheita hiuksiaan :D

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä muita ketä käy panettamaan ihan hirveästi parturilla käyminen? Kypsän milffin sormet seikkailee pitkin päätä ja niskaa, joka on täynnä g pisteitä, housuissa alkaa kovettumaan ja katselet milffiä peilin kautta fantasioiden miten ottaisit hänet siinä parturin lattialla hiusten seassa. Mmm vois vissiin varata ajan parturiin...  ;)

Ai sulla on niska täynnä g-pisteitä? Ahhahaa!! :D:D:D

On ja niin on myös sullakin. Mun huulet ja kieli sun niskassa ja oot 20sec ihan märkä, temppu mitä sun nössö mies ei osaa.

Vierailija
42/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tää Porvoo tai ei, siltikin, ah mitkä huvit ihmisellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä muita ketä käy panettamaan ihan hirveästi parturilla käyminen? Kypsän milffin sormet seikkailee pitkin päätä ja niskaa, joka on täynnä g pisteitä, housuissa alkaa kovettumaan ja katselet milffiä peilin kautta fantasioiden miten ottaisit hänet siinä parturin lattialla hiusten seassa. Mmm vois vissiin varata ajan parturiin...  ;)

Monet parturit tienaavat ekstraa esimerkiksi ridaamalla asiakkaan kullilla parturituolissa. Varaa myöhäinen aika ja kysy vihjaavasti, haluaako horo tienata vähän enemmän niin todennäköisesti on pian vittu paljaana kullisi päällä. Ei se eräs sanonta ole tyhjästä tullut ;) Itse en koskaan naisi parturi-kampaajaa, muutoin kuin pussin tyhjennys mielessä siis. Sen verran epäluotettavia ovat.

Mikä sanonta? Paljon on extraa? Ajatus pillusta maksamisesta ei houkuta.

Vierailija
44/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehhe kyllä kaikissa ammattiryhmissä osataan. Tietäsittepä vaan ;)

Vierailija
45/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olitko mun kampaaja tänään :( meenki haukkuu sut heti sivustolle

Vierailija
46/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

¨mä räin klimppejä asiakkaiden hamppareihin kun kukaan ei näe

Vierailija
47/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan käyneet vaatimassa rahat takaisin kun olette huomanneet että kanpaaja on ollut ammattitaidoton?

Vierailija
48/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen tainnut käyä luonasi. Olet ihana.

Vierailija
49/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes, on niitä muitakin tapoja joilla riisiannos vähentynyt pöydällä, kakaranainen häiriköimällä miesasiakkaita, epätoivoisena kun on.