Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tähänkö on tultu. Uimahallit joutuvat erikseen ohjeistamaan säännöissään että "älä ajele karvojasi täällä"

Vierailija
05.03.2016 |

Joskus 90-luvulla ei kellään olisi tullut mieleenkään että joku sheivaisi uimahallissa.
Keitä nää karvojen ajelijat on? Parikymppisiä naisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpa nähnyt uimahallin oman työntekijän sheivailemassa värkkiänsä.

Vierailija
2/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenpa nähnyt uimahallin oman työntekijän sheivailemassa värkkiänsä.

no yök. Teitkö ilmoituksen? Voi kohta olla ex-työntekijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pientähän tuo on, kun muualla Euroopassa kyltein kielletään hukuttamasta kanssauimareita tai paskomasta altaaseen.

Vierailija
4/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vastaavan lapun Lontossa olevalla hyvällä kuntosalilla 2000-luvun alkupuolella. Ehkä tyylikkäät ja fiksut (?) suomalaisnaiset käyvät sheivaamassa myös siellä? :D

Kaverini kävi Itäkeskuksessa kuntosalilla vuosia sitten. Osa naisista vaihtoi tamponinsa muiden vieressä pukuhuoneessa. Mitään niin kaameaa en ole koskaan nähnyt - enkä toivottavasti näekään.

Vierailija
5/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamean näköistä kun yli 40v 6 lapsen lestamamma alkaa riipimään partahöylällä tussukarvoja saunanlauteilla  OKSENNUS oli lentää.

Vierailija
6/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pientähän tuo on, kun muualla Euroopassa kyltein kielletään hukuttamasta kanssauimareita tai paskomasta altaaseen.

Kiellon pitäisi olla myös suomalaisilla rannoilla, niin lukemattomat ihmiset eivät sairastuisi kesällä uituaan järvivedessä, johon on sekoitettu p-aa.

Vierailija
7/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viime kesänä Samppalinnan maauimalassa joku 20 v suihkurusketusblondi veteli broilerinsa paljaaksi. Minä olin viereisessä suihkussa ja huomasin kauhukseni että se tussukarvainen vesi virtasi suoraan mun ja 3-vuotiaan lapseni varpaisiin. YÖK YÖK YÖK.

Vierailija
8/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, viime kesänä Samppalinnan maauimalassa joku 20 v suihkurusketusblondi veteli broilerinsa paljaaksi. Minä olin viereisessä suihkussa ja huomasin kauhukseni että se tussukarvainen vesi virtasi suoraan mun ja 3-vuotiaan lapseni varpaisiin. YÖK YÖK YÖK.

Melkein yökkäsin näppäimistölle.

Vierailija
9/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisivat myös kuntosaleille ohjeen.

Vierailija
10/10 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Tampereella ohjeistettu noin yli 15 vuotta