Olen parturi-kampaaja ja silloin tällöin leikkaan asiakkaille tahallani kauheat hiukset
Noin kerran viikossa, joskus useamminkin, teen leikkauksista kauheita ja sellaisia joista asiakas ei tykkäisi. Tiedän että kyllähän se syö asiakaskuntaa, mutta tuo hyvän mielen. Ihanaa kuvitella miten asiakaalle tulee huono mieli ja kotona itkee uusia kauheita hiuksiaan :D
Kommentit (49)
Oikeesti? Ymmärtäisin jos sakset lipsuu kerran kuukaudessa muttei sentään monesti viikossa, sultahan loppuu leipä.
Wt ja paska käryää tässä aloituksessa. Toivottavasti duunaat ihan omaan piikkiisi.
Toivottavasti ne asiakkaat ovat sitten uskaltaneet valittaa työsi jäljistä.
Tuskin ap olet omistaja, sillä tuolla tyylillä ei tehdä tulosta. Viidakkorumpu on tehokas. Ehei, sinusta ei ole yksityisyrittäjäksi.
joo ja mä itketän sun lasta tahallaa hoidossa
Kun katselee naisten hiusten malleja ja leikkauksia Suomessa, voisi luulla että teille kampaajille opetetaan tuo menetelmä koulussa.
Minä olen ruokapuolella ja teen ruoka-annoksia ihmisille. Suurin osa asiakkaista on ihan kivoja ja kaikki olisi jos tietäisivät että kun kannan annosta pöytään niin missä se sormi on käynyt joka matkalla ui veemäisen asikkaan keitossa :)
Vierailija kirjoitti:
joo ja mä itketän sun lasta tahallaa hoidossa
Ja mä laitan saippuaa sen ruokaan ravintolassa.
Haahaa.. Sinä tulet kärsimään siitä. :D
Aloitin työssäni vastikään, pitäisi varmaan sitten vähentää tätä tapaani jos kerran luulette että pian loppuu leipä? Toisaalta tämä tuntuu tärkeämmältä kuin rikastuminen, ainakin siinä hetken huumassa kun niitä leikkelee miten sattuu :D
Ap
HJa minä tulen käymään sun luona vasaran kanssa kun tiedän että tahallas leikkaat.
Tiedän, mitä tarkoitat. Työskentelen ripsiteknikkona ja teen samaa välillä asiakkailleni sen mukaan, mitä mieltä olen kyseisestä asiakkaasta :D.
Vierailija kirjoitti:
No et pääse ainakaan rikastumaan, kun maine kiirii.
Tuskin, sitten kun maine on mennyt, sulkee liikkeen ja avaa uuuden jossain muualla. Ja taas on vapaa jatkamaan.
Oletko suositellut monelle kananpersekampausta?
Se oli oma hupini muutama vuosi sitten :D
Oletpa epävarma ap, ja jotain muutakin, valitettavasti en diagnosoi palstalla.
No et pääse ainakaan rikastumaan, kun maine kiirii.