Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: lyhyt vai pitkä nainen mieluumin ja miksi?

Vierailija
05.03.2016 |

Eli kumpi on parempi: lyhyt vai pitkä nainen. Voit laittaa myös oman pituutesi

Kommentit (255)

Vierailija
1/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä, persoonallisuus ratkaisee.

Vierailija
2/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on hevosenpuolikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin typeriä kysymyksiä...

ja aloittajalla on ikää...?

Vierailija
4/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 165cm ja haluaisin 185cm bodarinaisen, joka istuisi naamani päälle

Vierailija
5/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)

M31

Vierailija
6/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 170cm mies ja sanotaanko että yli 160 senttiset naiset eivät kiinnosta. Lähinnä siksi, koska tiedän kuinka epävarmoja he ovat pituudestaan ja siitä, että ovat lyhyen miehen kanssa. Pieni ja siro on sitä paitsi paljon naisellisempi! ;)

M31

Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D

Yli 170cm nainen ei ole vielä edes mikään pitkä...

Ps. Olen itse alle 170 cm

Vierailija
7/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 185 ja jotenkin vaan reilusti lyhyemmät naiset miellyttää. Varmaan jokin suojeluvaisto herää.

Vierailija
8/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä pitkän naisen määritelmä alkaa mitasta 178. Alle sen, niin ovat kyllä ihan normaalipituisia.

Vierailija
9/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei tietenkään sua kiinnosta, koska yli 170cm naiset ei halua pätkää miestä :D :D

Osui ja upposi.. Kyllä kuule yli 165 senttinen nainen alkaa olla jo pitkä.. Sellainen miehekäs ulkomuoto, leveät hartiat, isot kädet ja jalat jne.

Vierailija
10/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun eniten lyhyistä ja vähän tanakoista. Persjalkainen on naisihanteeni. 

Mutta "haaveilen" että saisin isona vaimoksi hiukan pidemmän, erittäin hoikan +170 cm naisen, jolla on siro kaula, ohuet ranteet ja nilkat, koska ne näyttävät arvokkailta ja eleganteilta. 

Olen itse 188 cm pitkä. 

Vierailija
11/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiinnostunut miehestä joka on minua lyhyempi. Kipinöitä tuntuu sinkoilevat ja seksi on mahtavaa...

Mutta mies ei uskalla sitoutua. Kännissä tunnusti pelkäävänsä kavereiden kommentteja.

Vierailija
12/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, luonne ja ulkonäkö tärkeempiä.

Vierailija
13/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, koska niitä on helpompi hallita. Lyhyen voi laittaa omaan kainaloon.

Vierailija
14/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei kuulemma ole väliä, kunhan on sopusuhtainen kroppa (ei mitään jättipeppua ym)

Vierailija
15/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, mutta naiset ei ota itseään lyhyempää, useat vaativat vähintään +10cm miehen.

Nainen haluaa hallitsijan itselleen? Pituudella on psykologinen vaikutus?

Vierailija
16/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Osui ja upposi.. Kyllä kuule yli 165 senttinen nainen alkaa olla jo pitkä.. Sellainen miehekäs ulkomuoto, leveät hartiat, isot kädet ja jalat jne.

Vai miehekäs? Salli mun nauraa...;D Riippuu varmaan kokonaisuudesta, en kyllä sanoisi 37 kokoista jalkaa isoksi ja jos käyttää kokoa xs..

Vierailija
17/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä, mutta naiset ei ota itseään lyhyempää, useat vaativat vähintään +10cm miehen.

Nainen haluaa hallitsijan itselleen? Pituudella on psykologinen vaikutus?

Pituudella on psykologinen vaikutus ainakin miehiin. 

Mutta mahtaako päteä naisiin, koska naisilla odotuksiin ei kuulu se, että pitäisi olla pitkä. Naisten enemmistö on myös tottunut siihen, että melkein kaikki miehet ovat heitä pidempiä. Joten en usko lyhyen naisen olevan sen helpommin hallittavissa kuin pitkänkään. 

Vierailija
18/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisella kaverillani oli aikanaan vain kaksi kriteeriä naiselle. Nainen ei saa olla häntä pidempi eikä painavampi.

Tämä noin 192 cm ja 90 kg mies löysi jo vuosikymmeniä sitten rinnalleen 180 cm ja 55 kg naisen.

Vierailija
19/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Mikähän sekasikiö mä oon, kun oon 180cm pitkä, jalat ja kädet on pienet, vyötärö kapea ja lantio leveä ja tissit on isot. :D ei musta saa miehekästä kuinkaan päin.

Vierailija
20/255 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pituus 179+ en tiedä millilleen.

Jos itseä pitempi nainen tekisi aloitteen, voisi kiinnostaa mutta yleisesti ottaen lyhyempi nainen olisi kätevämpi; painaa vähemmän eli mukavampi pitää sylissä, kantaa reppuselässä yms. ja mahtuu paremmin kainaloon.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä