Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ulkonäköpiirre miehessä on turn off?

Vierailija
05.03.2016 |

Mun mielestä iso perse, sellainen leveähkö vaikka olisikin kiinteä. On jotenkin naismaista.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyenä ja leveäperseisenä transmiehenä tätä on kiva lukea.

Vierailija
22/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei tykkää oikeesti kaljupäistä, hyvät hiukset on miehen kruunu niinkuin naisenkin. Ne naiset joiden on ollut pakko tyytyä kaljuun äijään väittävät kaljuja seksikkäiksi vaikka eivät usko siihen itsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tiedoista naiset. Minulla on useampi noista ominaisuuksista joihin ei voi itse mitenkään vaikuttaa. Tosin noista joihin itse voi vaikuttaa, ei ole ainuttakaan mutta se ei taida auttaa. Onneksi olen ymmärtänyt olla tekemättä aloitteita viimeiset 10 vuotta. Niin että kiitti vaan geenit. Miksi olinkin niin tyhmä että valitsin lyvyet jalat muiden muassa.

Moi! Rohkeutta ja toivoa sinulle :) Olet tärkeä, ainutlaatuinen ja rakas ihminen, kuten tässä lyhyessä mutta koskettavassa videonpätkässä vakuutetaan ja kuvaillaan: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
24/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirteetön pullamössönaama ja huonot hampaat/suuhygienia tulevat ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
25/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia ja lihavuus. En tarkoita lievää ylipainoa.

Vierailija
26/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono hygienia ja lihavuus. En tarkoita lievää ylipainoa.

Ja liian lihaksikas.

Vierailija
27/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kalju

-siilitukka tai muu tosi lyhyt malli

-parta/viikset

-rumat ja lököttävät vaatteet

-epäsiisti ulkonäkö noin yleisesti

Vierailija
28/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet, hyi! Vaikka olis muuten ok näköinen ja kroppakin niin jotenkin lyhyet miehet vaan näyttää noh... Pojilta joiden pitäisi vielä kasvaa miehiksi. Itse olen 172 ja mieheni on 183. Jos olis 175 niin en pystyis olee hänen kanssaan. Että näin;) tämä on asia jota en voisi koskaan ohittaa kenenkään miehen kohdalla. Pituus se pituus;)

Vierailija
29/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kalju

-siilitukka tai muu tosi lyhyt malli

-parta/viikset

-rumat ja lököttävät vaatteet

-epäsiisti ulkonäkö noin yleisesti

Ja no lisätään vielä ylipaino. Myös todella pitkä mies (190->) ei oikein nappaa

Vierailija
30/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöpubin kuninkaat; iso maha, löysyys, kaljuus, turpea naama, huono iho, vaaleat ripset ja kulmat, pienet tihrusilmät, juntit vaatteet, tatuoinnit, huonot hampaat, rehvakas euroopan omistajan käytös. Sossun asiakkaat, vuokralähiössä asuminen, 20v. vanhalla autonromulla ajaminen. Tyttöystävä samaa sarjaa, monta lasta monelle naiselle. Kuitenkin rehvakas, kovaäänisesti paremmin pärjääviä syyttelevä luuseri.

Vierailija
31/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia rumia piirteitä, joille ei oikein voi mitään ilman kirurgiaa, on mun mielestä:

-liian pieni nenä (lyhyt nykerömallinen pystynenä. Myös perunanenä ja liian leveä ja lättänä nenä ovat rumia)

-oikein paksut (ja tosi punaiset tai tummat) huulet

-pienet, vähän vinot silmät (valkoihoisella), varsinkin jos ne ovat todella lähellä toisiaan

Näille asioille voi sitten tehdäkin jotain:

-läski

-ruma, sotkuinen ja liiallinen karvoitus (esim. karvainen selkä tai pakarat, nenästä tursuavat karvat)

-huono iho (finnejä ja mustapäitä, oikein isot huokoset)

-paljon isoja luomia etenkin kasvoissa

-huonosti hoidetut, keltaiset hampaat tai hampaat, joissa paljon hammaskiveä tai värjäymiä

Pukeutuminen, hiukset ja tyyli ylipäätään ovat myös tärkeitä juttuja mulle.

Vierailija
32/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti, iso maha ja pahimpana yleinen lössönlaiska olemus.

Vierailija
33/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei tykkää oikeesti kaljupäistä, hyvät hiukset on miehen kruunu niinkuin naisenkin. Ne naiset joiden on ollut pakko tyytyä kaljuun äijään väittävät kaljuja seksikkäiksi vaikka eivät usko siihen itsekään.

Hienoa, että pystyt puhumaan muutaman miljardin ihmisen puolesta :D

Kaljut miehet ON seksikkäitä, huom! Mun mielestä. Ukko ajo just tukan kokonaan pois ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen, ja meikä käy kuumana. Uh ja nam

Vierailija
34/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiotismi. Tyhmyys. Todellinen sellainen.

Vierailija
35/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja läskit

pieni elegantti harmaus ohimoilla ja parrassa on ihanaa.

Peesaan niin tätä. Joillain (mutta HUOM! vain joillain) vanhemmilla miehillä on niin jumalaton karisma että housut kostuu välittömästi. Tähän ei nuoret kollit kykene kokemattomuudellaan ikinä.

Vierailija
36/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet ja nikotiinin värjäämät sormet. Laihuus ja ohuet, pitkät hiukset.

Vierailija
37/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunanenä, pitkä tukka, kuoppa leuassa, liika pituus (yli 190m), liikalihavuus, siis tyyliin kolme leukaa ja miestissit. Ei vaan pysty.

Vierailija
38/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis cm, ei yli 190-metrinen, niitä harvemmin näkyy :D

Vierailija
39/49 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on älykäs ja yli 180-senttinen, muuten on melko samantekevää miltä se näyttää. Viimeksi ihastuin hintelään, ienhymyiseen ja luomien peittämään köyhäilijään vain koska hän oli älykäs ja herkkä. Että siinä teille faktaa, kyynikot. En tosin taida olla enää itsekään mikään valionainen, mutta perusasiat on kunnossa ja pienellä vaivalla musta sais loistavan. :)

Vierailija
40/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up