Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ulkonäköpiirre miehessä on turn off?

Vierailija
05.03.2016 |

Mun mielestä iso perse, sellainen leveähkö vaikka olisikin kiinteä. On jotenkin naismaista.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KALJUUNTUMINEN!!! Hyi yök! :X

Vierailija
42/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luetella tähän monenlaisia turn offeja, mutta:

Koska kaikki on loppupeleissä kiinni siitä, mitä aitoa miehen silmistä kuultaa ja mitä miehen hymy sanoo, niin en listaa mitään tämän enempää.

Voin siis ihastua aitoihin & iloisiin silmiin ja hymyyn. Kaiken muu mies saakin sitten anteeksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KALJUUNTUMINEN!!! Hyi yök! :X

Komppaan tätä!

Vierailija
44/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran miehen, joka oli kohtelias, mukava ja komea kuin Ricky Martin. Hän oli kiinnostunut minusta ja minä hänestä, mutta en vain kestänyt miehen ääntä... se oli naisellisen kimeä :( 

Ulkonäöllisiä turn-offeja ovat huonot hampaat, pieni leuka ja iso klyyvari. Pahimmat turn-offit kuitenkin löytyvät yleensä löytyvät miehen käytöksestä ja mielipiteistä, sekä siitä miten hän kohtelee muita ihmisiä. Ulkonäöllisesti saa paljon anteeksi, jos sydän on kultaa. 

Vierailija
45/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys, lihavuus, päälaelta kaljuuntuminen. Nuo kai ovat ne jutut, jotka estävät pieneimmänkin kiinnostuksen. Mikään noista ominaisuuksista ei tee miehestä vastenmielisen näköistä, monille esim. ylipaino "sopii" hyvin ja näyttää miellyttävältäkin. Mutta ei vetoa minuun naisena.

Vierailija
46/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiotismi. Tyhmyys. Todellinen sellainen.

Ja tämä näkyy ulkonäössä miten? Kannattaa varmaan lukea aloituksen kysymys uudelleen.

Vierailija
47/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikinanaama eli sama kuin pallinaama. Yhdistettynä pottatukkaan tämä on upea.

Vierailija
48/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet, hyi! Vaikka olis muuten ok näköinen ja kroppakin niin jotenkin lyhyet miehet vaan näyttää noh... Pojilta joiden pitäisi vielä kasvaa miehiksi. Itse olen 172 ja mieheni on 183. Jos olis 175 niin en pystyis olee hänen kanssaan. Että näin;) tämä on asia jota en voisi koskaan ohittaa kenenkään miehen kohdalla. Pituus se pituus;)

Noin mäkin ajattelin -13 vuotiaana. Kun sinäkin tuosta vähän kasvat tajuat ettei kehon pituus määrittele miestä

Vierailija
49/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet, hyi! Vaikka olis muuten ok näköinen ja kroppakin niin jotenkin lyhyet miehet vaan näyttää noh... Pojilta joiden pitäisi vielä kasvaa miehiksi. Itse olen 172 ja mieheni on 183. Jos olis 175 niin en pystyis olee hänen kanssaan. Että näin;) tämä on asia jota en voisi koskaan ohittaa kenenkään miehen kohdalla. Pituus se pituus;)

Noin mäkin ajattelin -13 vuotiaana. Kun sinäkin tuosta vähän kasvat tajuat ettei kehon pituus määrittele miestä

On sinullakin vielä henkinen kasvu kesken, jos et pysty ymmärtämään että kaikkien mieltymykset eivät kehity samaan suuntaan kuin sinulla. Eikä tarvitse.