Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hieman hämmentynyt

Vierailija
05.03.2016 |

Olen ihastunut täysin terveeseen mieheen työpaikallani itse olen lievästi cp vammainen nainen.
Nyt olen vähän ihmeisssäni olen kertonut tunteistani avoimesti tälle miehelle no tämä mies juoksi heti kertomaan asiasta vaimolleen joka sattuu olemaan samassa työpaikassaa kun mekin.'Onko tämä mies kaikesta huolimatta ihastunut minuun vaikka on perheellinen vai mitä tämä nyt on?
Onko mies hämmentynyt omista tunteistaan eikä uskalla tehdä aloitetta koska olen lievästi cp vammainen.
Miksi mies kertoi vaimolleen asiasta ja nyt nainen kertoilee asiasta koko työpaikan akoille ja kyllähän siitä tietää mitä siitä seuraa ja on seurannu jo supinoita ja panettelua.
Mitä mies haluaa viestittää minulle vai haluaako mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odottele tuosta vuosisadan rakkaustarinaa.

Vierailija
2/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä minua ihmetyttää, että olet mennyt kertomaan ihastumisestasi varatulle miehelle. Eritoten, kun vaimo vielä on samassa työpaikassa. 

Eli minusta äärettömän tyhmää ja harkitsematonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä provo 0/5

Vierailija
4/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mikään viittaa siihen, että olisi sinuun ihastunut. Tietynlainen hätäreaktio kertoa heti eteenpäin, jos vaikka äidyt käyttäytymään sopimattomasti, niin miehellä on selusta turvattuna. 

Sinänsä minusta epämiehekästä ja epäkorrektia kertoa toisen avautumisesta tässä tuollaisessa asiassa. 

Vierailija
5/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näkyvä cp-vammasi on? 

En suinkaan halua loukata ja pahoittaa mieltäsi, mutta lievätkin vammat valitettavasti toimivat ihastumiskarkoittimena. Etkä sielullisessakaan mielessä aloituksen perusteella vaikuta kovin tavoiteltavalta ihmiseltä. 

Kuten jo on sanottu on törppöä mennä kertomaan suoraan tuollaista asiaa työtoverilleen. Lisäksi toiveen elättely vastavuoroisuudesta miehen käytöksen perusteella on paranoidia.