Turhajulkkis Sahra Ali itkee facbookissa joutuneensa poliisien törkeän käytöksen kohteeksi.
"Kävin vain minuuutin verran apteekissa ja pysäköin kyllä väärin". Loppustoori on sitten varmaankin niin puhdasta palturia poliisien käytöksestä kuin olla ja voi. Vain rasisti-sana unohtui kertomuksesta, vaikka sekin siellä rivien välissä on luettavissa.
Kommentit (37)
Eniten naurattaa nuo jotka kirjoittavat tuohon että voimia.
Jopas oli taas "rasismia". Eikö nämä uunot tajua mitä hallaa he oikeille rasismin uhreille tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kävin vain minuuutin verran apteekissa ja pysäköin kyllä väärin". Loppustoori on sitten varmaankin niin puhdasta palturia poliisien käytöksestä kuin olla ja voi. Vain rasisti-sana unohtui kertomuksesta, vaikka sekin siellä rivien välissä on luettavissa.
Lukeehan siellä "Sen takia kyse oli mielestäni rasismista. "
My bad, sorry : )
Ap
Tämä vie mielestäni voiton jopa Sara Chafakin suomenkielen unohtumiselta. Onkohan Sahra jo ehtinyt järkytykseltään seiskaan soitella? Shokki voisi laantua kääk-juorusta?
Ja heti on rasismia... Voi vittu se on ihan sama mitä tumnaihoiselle sanotaan kun heti on rasismia
Mä en jaksa
Vierailija kirjoitti:
"Olen ihan shokissa vieläkin. Espoon poliisi päätti antaa minulle parkkisakon tänään. Olin kyllä pysäköinyt väärin..."
Mikä tauno x)
Ei tuu kotoutumaan...
Vierailija kirjoitti:
Otti nokkiinsa kun luuli olevansa virkavallan ja sääntöjen yläpuolella koska hänhän on julkkis!!
Ja mies poliisi. Ei mee korruptio täällä ihan niin kuin Afrikassa vissiin?
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu miten ruma akka.
Kumitissit.
On se niin helppo suoltaa paskaa kun toista osapuolta sitoo vaitiolo.
Ja vielä enemmän ihmetyttää idiootit jotka uskoo tollasen tarinan
Melkoisia kommentteja tossa fb keskustelussa O_O tosiaankin vaikeuttaa oikean rasismin kitkemistä tommonen idiotismi ja turha draamailu
Aika seksikäs mut tyhmä kuin mikä!
Voi että päivän naurut! Siellä on varmasti nyt luuri kuumana poliisipoikaystävällä näille "parkkipirkoille" Hyihyi! Mitä olette menneet tekemään! Luulisi sen poliisipoikaystävän opettavan suomen liikennelakia ja parkkikäyttäytymistä tälle neitokaiselle.. Kyllä hävettäisi olla tuon poikaystävä. Toki Seiska saa tästä etusivun lööpin ja rahat tilille neidon tilille vilahtaa...
Vierailija kirjoitti:
"Olen ihan shokissa vieläkin". Kunnon draamakuningatar
Shokissa joutuu sairaalaan ja mahdollisesti tehostettuun hoitoon. Shokki on vakava tila, mutta valittaja kykenee kuitenkin postailemaan. Mielenkiintoinen ilmiö tuo shokittelu.
Mikä teillä kaikilla on Sahraa vastaan?
Sahra ei ole yhtään sellainen mitä luulette hänen olevan. Hän on paras mahdollinen äiti lapsilleen. Hän on paljon parempi kuin kukaan teistä yhteensä.
Hyvä että ottivat kortin pois, tuo ei sitä tarvitse.
Otti nokkiinsa kun luuli olevansa virkavallan ja sääntöjen yläpuolella koska hänhän on julkkis!!