Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä instagramissa on?

Vierailija
05.03.2016 |

Onko siinä muuta ideaa kun että itserakkaat voivat jakaa siellä selfietä? Tuli mieleen kun katsoin linkin joka vei Sannin instagramiin. Väkisin tulee ajatus että MIKSI kukaan haluaa nähdä näitä kuvia(ja että onko Sanni aivan tyhjäpää).

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän järkeä kuin jossain Facebookissa.

Vierailija
2/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä vaikka mitä muutakin. Itse seuraan etupäässä luontovalokuvaajia ja lisäksi muutamaa kaveriani, jotka tekevät päivityksiä perusarjestaan. Omassa syötteessäni ei juuri selfieitä näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siellä ei oo pakko seurata ketään joka pommittaa pelkkiä naama- tai kroppakuvia. Eikä siellä ole pakko olla ollenkaan!

Vierailija
4/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluavat nähdä kauniita kuvia Instagramissa, toiset lukea lauseita Twitterissä.

Vierailija
5/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse tykkään seurata sieltä läheisteni lasten kasvamista. Myöskin inspiroivia instagramtilejä on mukava seurata, esim. hienoja käsitöitä.

Sanni taas on monen idoli, joten hänen kuviaan tietysti ihailijansa katselevat mielellään.

Vierailija
6/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä se tässä vasta idiootti olet jos joku on......

Vierailija
7/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli sataa kuvaa, mutta vai yhdessä esiinnyn itse. Sekään ei ole selfie. Olen ihan nätti 27 vuotias nainen ja pidän kauniiden asioiden kuvaamisesta. Meitä on instassa paljon, miehiä ja naisia.

Vierailija
8/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt maailmassa olevan niin kauniita paikkoja ja asioita ennen Instagramia. Olen myös oppinut muiden maiden kulttuureista ja nähtävyyksistä paljon. Päätän itse mitä sieltä etsin ja katselen.

Vierailija
9/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pääsee esittelemään omia tai puolison sponsoroimia ostoksia ja logotuotteita, ja kerjäämään kehuja ja hyväksyntää tuntemattomilta ihmisiltä. Toisaalta en ymmärrä mikä idea tuossa on sillä luulisi aikuisilla ihmisillä olevan tarpeeksi itsetuntoa ja omaa makua ja ettei tarvitse kilpailla muiden naisten kanssa ja ostella kaikkea muiden perässä jotta pääsisi pätemään ja samalla yrittävät niin läpinäkyvästi esitellä jotain feikki-jetset elämää kuvaamalla perus-sampanjaa, Dubain rantoja tai Pariisin Eiffeltornia, logokosmetiikkaa, Stokkan pakastemacaronseja ym.ym.ym :D

Vierailija
10/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta instagramin pitäminen on kivaa. Mulla on siellä selkeä teema ja tykkään kuvien jakamisesta. Tykkään myös muiden samankaltaisten käyttäjien seuraamisesta. Selfieitä mulla ei ole kuin kaksi tällä hetkellä. Niitä ihmisiä en ymmärrä joilla on instagram täynnä samanlaisia naamakuvia itsestään.

Vierailija
11/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramista löytyy paljon alastonkuvia ja fetissiaiheisia kuvia.

Vierailija
12/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hauskinta Instagramissa on se, että sen avulla voi hakea kuvia erilaisista aiheista, ja sitä varten on oltava tili. On kuvien julkaiseminenkin ihan kivaa, mutta ei mulla kyllä selfieitä ole, oma naama näkyy vain profiilikuvassa.

Vierailija
13/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on se, että voi itse valita mitä seuraa. Jos tykkää muiden selifieistä, niin siitä vaan. Itse seuraan tuttujeni lisäksi luonto-, eläin- ja käsityökuvia.

Vierailija
14/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saan rauhassa jakaa ja seurata muiden kissakuvia :) Siellä saa ihan vapaasti valita, ketä seuraa, omassa kuvavirrassa harvemmin selfieitä näkyy. Tosin seuraan lähinnä vaan muita kissaihmisiä ja luontokuvaajia :)