Tein tyttöystävälle "elmukelmutempun" wc-pönttöön, suuttui hirveästi
Ajattelin että se olisi hänestä hauska, nyt kun ei ole työpäivä niin ei haittaa vaikka joutuu pesulla käymään. Hän alkoi kuitenkin raivota ja huutaa että olen kusipäinen idiootti, pissaa oli roiskunut hänen housuilleen. Paiskasi ne housut päin naamaani, vaihtoi toiset ja lähti ovet paukkuen kotiinsa.
En itsekään suuttunut kun hän teki minulle jokin aikaa sitten pilan.
Kommentit (51)
Oi toi aika paha jäynä.
Selvisi sitten tyttökaverisi huumorintajuttomuus.
Jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kelmutemppu muuten käytännössä onnistuu naiselle? Kun eikö sitä pepullaan tunne sitä kalvoa kun istuu? En oikein ymmärrä.
Jos on kova hätä, niin kuin kotiin tullessa tai aamulla herätessä voi olla, niin pissa tulee suunnilleen samalla sekunnilla kun takamus koskettaa rengasta. Ja siinä vaiheessa on jo myöhäistä...
Meen kokeilemaan temppua itselleni. Siis sitä osiota, että näkyykö kelmu ja puhkooko persaukseni sen. Pissaa yritän pidättää kun on just siivottu.
Vierailija kirjoitti:
Hänen tekemä pila oli siis sellainen että syntymäpäivänäni kun toivoin läppäriä, niin sain läppärin laatikossa olevan suklaalevyn ja kellon. Hänellä oli silloin huono rahatilanne mutta ehdin hetken jo innostua että siellä laatikossa olisi läppäri.
Ap
Niin kellä olikaan huono huumorintaju...?? Aika vaatimaton lahjatoive läppäri, jos tietää toisen olevan aika p.a. Säälin sun tyttöystävää noin idootista poikaystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kelmutemppu muuten käytännössä onnistuu naiselle? Kun eikö sitä pepullaan tunne sitä kalvoa kun istuu? En oikein ymmärrä.
Sitä minäkin ihmettelin :D Seisaallaanko se tyttis kusee?
Joko se joku kokeili koskettaako peppu sitä kalvoa? En oikein jaksa uskoa että kukaan nainen menisi tähän. Jos siis ei pissaa "leijumalla".
Vierailija kirjoitti:
5, semmoinen että vedetään se kelmu siihen posliiniosaan niin tiukaksi kalvoksi ettei sitä huomaa ja lasketaan rengas päälle. Tulos = kuset roiskuu pitkin persettä ja housuja + mahdollisesti lattiaa.
Typerä temppu eikä ollenkaan hauska!
No kyllähän tuon nyt huomaa. Ei onnistuisi ainakaan mulle tehtynä tuo temppu.
Ei tuo temppu toimi kuin miehille.
Jos olis tyttöystävä tehnyt saman, täälä ois varmasti ihan eri kommentteja.. Hahhaaaaa ihan oikein "u go girl" paskaa.....
Ääh kylläpä on huumorintajuttomia ihmisiä liikenteessä! Ootte varmaan niitä mun duunikavereita!!! Tähän oli ihan sika hauskaa....
Ei välttis ois ollu jos itelle ois käyny mut kun toiselle ni vedet tirskuu silmistä!!! Kiitti ap nauruista