Tein tyttöystävälle "elmukelmutempun" wc-pönttöön, suuttui hirveästi
Ajattelin että se olisi hänestä hauska, nyt kun ei ole työpäivä niin ei haittaa vaikka joutuu pesulla käymään. Hän alkoi kuitenkin raivota ja huutaa että olen kusipäinen idiootti, pissaa oli roiskunut hänen housuilleen. Paiskasi ne housut päin naamaani, vaihtoi toiset ja lähti ovet paukkuen kotiinsa.
En itsekään suuttunut kun hän teki minulle jokin aikaa sitten pilan.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
On tärkeätä testata kumppanin huumorintajua ajoissa. Ei sitten mene 30 vuotta hukkaan, niinkuin av mammoilla.
On olemassa hyvää huumoria ja sitten huonoa. Ja tämä oli tuota jälkimmäistä. Oikeasti ihmetyttää, että normaali aikuinen ihminen tekee tälläistä? Vaikka luulen kyllä,että tämä on provo. En oikein jaksa uksoa,että joku oikeasti tekisi tuollaista. Tai sitten on kyllä todella lapsellinen. Muistan kun lapsuuden naapurissa asui perheenisä joka olisi voinut tuonkin "pilan" tehdä. Hänen huumorinsa oli sitä, että yritti ajaa autolla, meidän tienreunaa kävelevien lasten päälle. Jos ei hypännyt ajoissa ojaan , olisi ajanut päälle. Tai sitten otti auton kyytiin ja ei hiljentänyt vauhtia, kun meidän piti jäädä kyydistä pois. Eli jouduttiin hyppäämään vauhdissa pois. Tai löi muovipussin jonkun lapsen päähän jne.Tämä oli sen miehen huumoria ja tämä AP huumori on samaa luokkaa. Eli jos testaa kumppanin huumoria, ei sen kumppanin ihan kaikkea kannata sietää. Voi saada hullun puolison. (kuten naapurin vaimo sai, kun oli varmaan sitten niin huumorintajuinen,että hyväksyi sairaankin huumorin) On huono merkki jos ihminen tekee huonoa pilaa huumorin nimissä ja sitten väittää, että toinen on niuho kun ei sitä ymmärrä. Joku raja huumorillakin.
Reino kirjoitti:
Miepä tein kakkakepposen tyttöystävälleni. Olin paskonut vessapaperin päälle ja laitoin sen piiloon roskiksen taakse niin ettei se näy. Kyllä mie jouvuin pureskelemaan poskiani etten räjähtäny nauramaan kun yritin pittää pokerinaamaa tyttöystävän ihimetellessä että onko viemäri tukossa tai jottain.
Voi Reino, miten luova temppu! Miten keksitkin? Ja voin kuvitella, että nyt on posket pureskeltu, kun tyttöystävä niiin joutui ihmettelemään paskan hajua. Mistä teitä noin hyvää huumoria viljeleviä "miehiä" sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se kelmutemppu muuten käytännössä onnistuu naiselle? Kun eikö sitä pepullaan tunne sitä kalvoa kun istuu? En oikein ymmärrä.
Samaa mietin. Mä kyllä huomasin sen heti. En mä ala pissata nanosekunnissa istuuduttuani, joten kerkeisin kyllä muovin tuntemaan. Jos muovi olisi löysällä, niin sitten näkisin sen. Ja näkisin sen kyllä joka tapauksessa, vaikka olisi kuinka tiukasti viritetty.
Minäkin huomaisin kyllä kelmun. Viimeistään siinä vaiheessa, kun tapanani on pyyhkiä aina pöntönreuna paperilla, ennen istumista ja viskaan paperin sen jälkeen pönttöön. Sehän jäisi siihen kelmun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kelmutemppu muuten käytännössä onnistuu naiselle? Kun eikö sitä pepullaan tunne sitä kalvoa kun istuu? En oikein ymmärrä.
Ap:n pöntönrengas on niin paskainen että pitää leijua siinä yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Ps. Tämä kommentti on esimerkki hyvästä huumorista, AP:n temppu todella huonoa huumoria, jos huumoria ollenkaan. Ennenminkin huonoa pilaa.
Kyllä mä aamusin olen niin unenpöpperössä että jäis kelmut huomaamatta. Monesti olen istunut suoraan posliinille ja vasta pyyhkiessä tajunnut että ompa kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Ps. Tämä kommentti on esimerkki hyvästä huumorista, AP:n temppu todella huonoa huumoria, jos huumoria ollenkaan. Ennenminkin huonoa pilaa.
Nimenomaan! Mä nauran vieläkin kippurassa tolle leijumiselle! :D
Kyllä mä ainakin menen varsinkin aamuisin vessaan ilman valoja. Ja heti istuttuani pissa vaan tulee (toki sen voi katkaista kesken, mutta osa on jo tullut). Ei sitä tutussa vessassa tutki sitä pönttöä sen tarkemmin ja miksi ihmeessä joku pyyhkii paperilla renkaan "kotioloissa"? Mä vaan katon äkkiä et istuinrengas on alhaalla.
Typerä pila. Ja varsinkin jos mainitsit, että se oli kosto siitä lahjasta johon petyit.
Miksi kukaan ei kiinnitä huomiota siihen että aloittaja odottaa saavansa tietokoneen lahjaksi tyttöystävältään? Täällä on joku kirkumassa lompakkoloisesta, jos nainen toivoo edes ruusuja tai kaulakorua mieheltään 20 vuoden avioliiton jälkeen.
Ikävä temppu tyttöystävältä huijata tyhjällä laatikolla, mutta ei ole fiksua sekään että toivoo noin kallista lahjaa. Ja tuo kosto luultavasti on vain aloittajan fantasiaa, tuskin sitä oikeasti toteutti. Kunhan haaveilee että uskaltaisi.
Kerrotko vielä mitä hauskaa tuossa pitäis olla? Ei oikein avaudu...
ole ap onnellinen, ettei ollut vesiripulissa ne housut sun naamalla.
Kuulostaa yhtä fiksulta läpältä kuin eksäni teki. Oltiin kävelemässä todella liukkaalla tiellä kun hyppäsi yhtäkkiä päälleni niin että kaaduin maahan ja löin pääni. Jää oli niin röpelöistä että iho meni rikki kyynärpäästä ja polvesta.
Eksä ei koskaan saanut selitettyä että mitä päässä liikkui, eikä pyydettyä anteeksi. Toisteli vain, että ei olisi hyökännyt niin kovaa että minuun olisi "oikeasti" sattunut. Aijaa, kyllä minuun ihan oikeasti sattui vaikka ei luita katkennutkaan.
Voi vittu että palstan mammat on pahalla päällä :D No olipa muka kauhea pila :D Vittu te ootte niin prinsessoja, että ette kestä yhtään pilailuja.
Mua tää vaan nauratti :D Vaikka nainen olen peräti.
En oo koskaan tälläsestä elmukelmu pilasta kuullukaan. Tein tämän just äsken miehelle, kun se makaa krapulassa niin ei varmana hoksaa sitä kelmua. Eikä hoksannukaa kun kävi just paskalla. Vittu mikä huuto kuulu vessasta.
on piloja ja sitten on "piloja". kaveri veti aikoinaan tuolin alta, kun olin istumassa. emmekä olleet enää edes teinejä, vaan parikymppisiä! iskin pään & käsivarren kipeästi pakastimeen, eipä tehnyt sen jälkeen enää mieli olla kyseisen ihmisen kanssa tekemisessä.. :(
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu että palstan mammat on pahalla päällä :D No olipa muka kauhea pila :D Vittu te ootte niin prinsessoja, että ette kestä yhtään pilailuja.
Mua tää vaan nauratti :D Vaikka nainen olenkin.
Täytyykö olla peräti prinsessa jos ei halua kusta päälleen?
Vierailija kirjoitti:
Mua tää vaan nauratti :D Vaikka nainen olen peräti.
No olisko se sitten yhtä hauskaa jos AP:n tyttöystävä ois kussut suoraan housujen läpi olkkarin lattialle. Sama tulos. Ja ois ollu niiiiiin hauskaa? Prinssessahan se ei vaan ois tykänny jos kuset olis päällä, housuissa ja lattialla. Saahan ne pestyä pois. Mitä tuosta nyt suuttumaan. Täytyy olla oikea prinsessa jos ei kusen kanssa leikkimisestä tykkää, vai?
Mikä siinä kusessa niin ällöttää? Vaihtelettehan te vauvojenne kusisia ja paskasia vaippojakin. Kusi on vettä ja suoloja, ei sitä tartte pelätä. Sitä voi jopa juodakin.
Mistäs tollasen tosikkobimbon olit löytänyt?
Miepä tein kakkakepposen tyttöystävälleni. Olin paskonut vessapaperin päälle ja laitoin sen piiloon roskiksen taakse niin ettei se näy. Kyllä mie jouvuin pureskelemaan poskiani etten räjähtäny nauramaan kun yritin pittää pokerinaamaa tyttöystävän ihimetellessä että onko viemäri tukossa tai jottain.