Tein tyttöystävälle "elmukelmutempun" wc-pönttöön, suuttui hirveästi
Ajattelin että se olisi hänestä hauska, nyt kun ei ole työpäivä niin ei haittaa vaikka joutuu pesulla käymään. Hän alkoi kuitenkin raivota ja huutaa että olen kusipäinen idiootti, pissaa oli roiskunut hänen housuilleen. Paiskasi ne housut päin naamaani, vaihtoi toiset ja lähti ovet paukkuen kotiinsa.
En itsekään suuttunut kun hän teki minulle jokin aikaa sitten pilan.
Kommentit (51)
Yök mik mies olet! Annan vinkin: ERITELEIKIT ON OKSETTAVIA! Tai itse ainakin inhoan tuollaisia... ja tuollaisella käytöksellä saat naisen lähtemään, kukaan ei pidä lapsellisista miehistä.
Sorry... mutta kuulostat aika keskenkasvuiselta.
mikä on elmukelmutemppu wc-pöntössä?Onks tää jotain yleissivistystä mikä pitäisi tietää...?
5, semmoinen että vedetään se kelmu siihen posliiniosaan niin tiukaksi kalvoksi ettei sitä huomaa ja lasketaan rengas päälle. Tulos = kuset roiskuu pitkin persettä ja housuja + mahdollisesti lattiaa.
Typerä temppu eikä ollenkaan hauska!
Hyi h----tti. On olemassa piloja ja "piloja". Voi ihan ite päätellä kummissa on enemmän järkeä. Sairas pila aloittajalta.
On tärkeätä testata kumppanin huumorintajua ajoissa. Ei sitten mene 30 vuotta hukkaan, niinkuin av mammoilla.
Hänen tekemä pila oli siis sellainen että syntymäpäivänäni kun toivoin läppäriä, niin sain läppärin laatikossa olevan suklaalevyn ja kellon. Hänellä oli silloin huono rahatilanne mutta ehdin hetken jo innostua että siellä laatikossa olisi läppäri.
Ap
Liittyikö tyttiksen pilaan eritteitä?
Jos ei, pilasi ei ollut pila vaan kosto. Jos joo, niin mitäs läksi :)
No eihän tuo syntymäpäivälahjan paketoiminen "väärään" laatikkoon ole tuollaista kuvottavaa temppua vastaava juttu lainkaan!
Vierailija kirjoitti:
Hänen tekemä pila oli siis sellainen että syntymäpäivänäni kun toivoin läppäriä, niin sain läppärin laatikossa olevan suklaalevyn ja kellon. Hänellä oli silloin huono rahatilanne mutta ehdin hetken jo innostua että siellä laatikossa olisi läppäri.
Ap
Sinulla on varmaan muutenkin vaikeuksia elämässäsi, koska et ymmärrä, millainen pila on hauska.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis ette edes asu yhdessä, mutta luulet saavasi 500-1500 euron lahjan tyttöystävältä?
Miten se kelmutemppu muuten käytännössä onnistuu naiselle? Kun eikö sitä pepullaan tunne sitä kalvoa kun istuu? En oikein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se kelmutemppu muuten käytännössä onnistuu naiselle? Kun eikö sitä pepullaan tunne sitä kalvoa kun istuu? En oikein ymmärrä.
samaa mietin :)
Kyllä mäkin olisin moisesta suuttunut oli kyse mistä viikonpäivästä tahansa.
Ääliö. Tyttis kohteliaasti palautti sinut ahneudestasi maan pinnalle ja sinä kostat sen eritetempulla.
Tee seuraavaksi vanha armeijan tj-temppu: laita mustaan rinkiin tukeva kerros mustaa kenkälankkia. Varmaan uusi tyttis nauraa vedet silmissä katsellessaan peilistä persettään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Mä kyllä huomasin sen heti. En mä ala pissata nanosekunnissa istuuduttuani, joten kerkeisin kyllä muovin tuntemaan. Jos muovi olisi löysällä, niin sitten näkisin sen. Ja näkisin sen kyllä joka tapauksessa, vaikka olisi kuinka tiukasti viritetty.
Olitpa "hauska" mies. Toivottavasti hän löytää itselleen fiksun miehen.
Kannoitko eilisessä vitsissäsi tyttöystävääsi ympäri asuntoa?