-
Kommentit (13)
Sofia-Maria kiltti,
viestisi ovat ihan hyviä ja kiinnostavia, mutta voisitko olla huutamatta otsikkorivillä? Huutaminen on erittäin huono tapa ja joku voi jättää viestisi avaamatta sen takia. Lyhyt ja ytimekäs otsikko olisi kiva ylläri!
Luulin, että oli IISAKSONNIN tekemä aloitus :)
Ne isot kirjaimet...
Taistelulajit ovat mukavaa ja tehokasta liikuntaa, minulla on niistä pitkä kokemus. Itseäni hieman häiritsee se, että ovathan ne melkoista aikuisten leikkiä. Täysin utopistisia ja toimimattomia tekniikoita kuorrutettuna muka-filosofisella hölynpölyllä. 90% eri budo-lajien mustista vöistä ei pärjäisi itsepuolustustilanteessa kuin korkeintaan jotain umpikännistä deekua vastaan, ja 99% "perinteisten" lajien "taitajista" ei pärjäisi MMA-ottelussa muutaman ottelun ottelukokemusta omaavaa MMA-amatööriottelijaa vastaan. Hyvänä esimerkkinä juuri tuollaiset ap:n mainitsemat kungfu-"mestarit".
Mutta kaiken kaikkiaan, oikein hyviä harrastuksia ovat, kunhan muistaa olla ottamatta lajien "lupauksia" ja ohjaajia kovin vakavasti, ja suhtautuu touhuun kunnon kohottamisena ja ylläpitona.
Miksi nykyään yhä useammin harrastus mielletään vain urheiluksi? Milloin on muotia spinning, milloin maraton tai kahvakuula. Sama sekä aikuisten että lasten kohdalla.
En harrasta mitään urheilulajia enkä varsinkaan mitään ohjattua, mutta kirjallisuudesta, elokuvista, ruuanlaitosta ja niiden harrastamisesta voin jakaa kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään yhä useammin harrastus mielletään vain urheiluksi? Milloin on muotia spinning, milloin maraton tai kahvakuula. Sama sekä aikuisten että lasten kohdalla.
En harrasta mitään urheilulajia enkä varsinkaan mitään ohjattua, mutta kirjallisuudesta, elokuvista, ruuanlaitosta ja niiden harrastamisesta voin jakaa kokemuksia.
Ajattelin ihan samaa. Minun harrastuksiini kuuluvat lukeminen, kirjoittaminen ja monenlaiset kädentaidot (mm. kirjansidonta ja huovutus). Liikuntaakin harrastan, mutta pyöräily ja kävely ovat sen verran tylsiä ja yleisiä harrastuksia ettei niistä viitsi kirjoittaa.
Mutta avauksessa pyydettiin kokemuksia juuri eri urheilulajeista. Mä harrastin aiemmin kahvakuulaa, tällä hetkellä en. Se on ehkä vähän liian rankkaa mun nivelille, mutta kiva laji muuten. Harrastan pilatesta ja joogailen yksikseni. Ratsastan myös.
Vierailija kirjoitti:
Mutta avauksessa pyydettiin kokemuksia juuri eri urheilulajeista. Mä harrastin aiemmin kahvakuulaa, tällä hetkellä en. Se on ehkä vähän liian rankkaa mun nivelille, mutta kiva laji muuten. Harrastan pilatesta ja joogailen yksikseni. Ratsastan myös.
Avauksessa kysyttiin MITÄ HARRASTATTE? (sic) ja jatkettiin kysymällä eri urheilulajeista. Herää kysymys, onko aloittajan mielestä harrastus = urheilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avauksessa kysyttiin MITÄ HARRASTATTE? (sic) ja jatkettiin kysymällä eri urheilulajeista. Herää kysymys, onko aloittajan mielestä harrastus = urheilu.
Jälkimmäinen kysymys oli tarkentava. Mulla ei herännyt, vaikka harrastan muutakin kuin urheilua.
Ketjun aloittaja näemmä hoidon tarpeessa?
Näinhän meilke kaikille täällä ennen pitkää käy :)
Voyerismi on mielestäni monipuolinen ja mukavasti kuntoa kohottava laji.