Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uskoisi, että teillä semmosia on, kun on varaa haukkua kaikenmaailman bachelorit sun muut.

Vierailija
2/6 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Luuserimies,

En oo kuule haukkunut ketään. Miks hyökkäät mun kimppuun, mistä tuo kaikki viha tulee? Kerro sun tarinas, niin ehkä me voitais auttaa sua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon nuori (15v) mut oon kumminkin synnyttänyt jo ja tällee, elikkäs raskaus arpia löytyy vähä joka puolelta, mut ne kertoo tarinansa ja osaan niistä huolimatta rakastaa omaa kroppaa vähän pyöreämpänäkin :) totuushan on ettei kukaan oo täydellinen

nuori mut tarina kerrottavana

Vierailija
4/6 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia-Maria90 kirjoitti:

Moikka Luuserimies,

En oo kuule haukkunut ketään. Miks hyökkäät mun kimppuun, mistä tuo kaikki viha tulee? Kerro sun tarinas, niin ehkä me voitais auttaa sua. 

En ole lainkaan vihainen :D

Arvelen vain, ettei täällä ole kauheasti kohderymää epätäydellisyyksille palstan naiset tuntien...

Vierailija
5/6 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! Jonnegirl100 oon täysin samaa mieltä sun kanssa! Kukaan ei oo täydellinen ja kaikki on omalla tavalla kauniita. Ihanaa kuulla, et säki nuorena tyttönä näät asiat noin positiivisesti :) Jatkaa samaan malliin tolla positiivisella asenteella.

Vierailija
6/6 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserimies kirjoitti:

Sofia-Maria90 kirjoitti:

Moikka Luuserimies,

En ole lainkaan vihainen :D

Arvelen vain, ettei täällä ole kauheasti kohderymää epätäydellisyyksille palstan naiset tuntien...

Ai sulla on huonoja kokemuksia, voi harmi. Oot varmasti ollut täällä väärään aikaan :D