-
Kommentit (6)
Moikka Luuserimies,
En oo kuule haukkunut ketään. Miks hyökkäät mun kimppuun, mistä tuo kaikki viha tulee? Kerro sun tarinas, niin ehkä me voitais auttaa sua.
Ite oon nuori (15v) mut oon kumminkin synnyttänyt jo ja tällee, elikkäs raskaus arpia löytyy vähä joka puolelta, mut ne kertoo tarinansa ja osaan niistä huolimatta rakastaa omaa kroppaa vähän pyöreämpänäkin :) totuushan on ettei kukaan oo täydellinen
nuori mut tarina kerrottavana
Sofia-Maria90 kirjoitti:
Moikka Luuserimies,
En oo kuule haukkunut ketään. Miks hyökkäät mun kimppuun, mistä tuo kaikki viha tulee? Kerro sun tarinas, niin ehkä me voitais auttaa sua.
En ole lainkaan vihainen :D
Arvelen vain, ettei täällä ole kauheasti kohderymää epätäydellisyyksille palstan naiset tuntien...
Aamen! Jonnegirl100 oon täysin samaa mieltä sun kanssa! Kukaan ei oo täydellinen ja kaikki on omalla tavalla kauniita. Ihanaa kuulla, et säki nuorena tyttönä näät asiat noin positiivisesti :) Jatkaa samaan malliin tolla positiivisella asenteella.
Luuserimies kirjoitti:
Sofia-Maria90 kirjoitti:
Moikka Luuserimies,
En ole lainkaan vihainen :D
Arvelen vain, ettei täällä ole kauheasti kohderymää epätäydellisyyksille palstan naiset tuntien...
Ai sulla on huonoja kokemuksia, voi harmi. Oot varmasti ollut täällä väärään aikaan :D
Eipä uskoisi, että teillä semmosia on, kun on varaa haukkua kaikenmaailman bachelorit sun muut.