Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaupunkilaisnainen ei ole vaimomateriaalia"

Vierailija
04.03.2016 |

Tapailin fiksun oloista (kaupunkilais)miestä, joka sitten eilen päästi suustaan tuon otsikon toteamuksen... Pitääköhän yleisesti paikkaansa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaisille, jotka ovat itse kotoisin Perä-Hikiältä tai Töpselinnokkavaarasta.

Vierailija
2/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kaupunkilaiset useimmiten ovat uusavuttomia, jotka täyttävät tyhjää elämää istumalla kahviloissa ja shoppailemalla. Maalla naiset tehneet talon hommia jo pienestä pitäen, eivätkä valita pienestä. Ovat myös luonnollisempia ja luonnonläheisiä=> järkeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kaupunkilaiset useimmiten ovat uusavuttomia, jotka täyttävät tyhjää elämää istumalla kahviloissa ja shoppailemalla. Maalla naiset tehneet talon hommia jo pienestä pitäen, eivätkä valita pienestä. Ovat myös luonnollisempia ja luonnonläheisiä=> järkeviä.

Maalaisnaiset myös tuoksuvat raikkaasti sikalalta tai LEHMÄLÄLTÄ. Kyllä. Sana on lehmälä.

Vierailija
4/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuli mieleen eräs mies, jota tapailin aikoinaan. Olen itse kaupungista, mies oli maalta... Meillä synkkasi muuten hyvin, mutta mies epäili jopa kykyjäni käyttää uunia yms, "enhän minä voinut millään osata, kun olin kaupungista". Vähättely vain kasvoi, en jaksanut kuunnella ja todistella jatkuvasti osaamisiani, joten mies sai jäädä etsimään omaa maalaismuikkelia.

Vierailija
5/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomateriaalia... kuka noin puhuu?

Vierailija
6/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a itse olen paljasjalkainen stadilainen neljännessä sukupolvessa kantakaupunkilainen ja omaan maatalousalan perustutkinnon eläintenhoitoalalta ja lomitan appiukkoa liha- ja maitokarjan kanssa.

Nauratti aikoinaan, kun anoppi ihastuneena huudahti, että ihanaa! Mistä tämmösiä naisia löytää! Ja jouduin toteemaan " Helsingin keskustasta näköjään" :D

Apeelle semmoinen huomio, että ihmiset ovat yksilöitä. Vaimomatskuja on yhtä monta kun on miestäkin. Toinen haluaa hillityn timanttikorvanapit omaavan perijättären, toinen kaipaa rempseetä emäntää lypsäjäksi.

Tuskin Nico Ceellä 30.v salilla instagramissa 2009999009000 kuvaa pitää rempseetä lypsäjää vaimomatskuna. Ihan, kuten martti naatilallinen ei halua puolisoa, joka viettää salilla 20\7

Vierailija
7/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaisnaiset myös tuoksuvat raikkaasti sikalalta tai LEHMÄLÄLTÄ. Kyllä. Sana on lehmälä.

Noniin siellä joku kaupunkilainen, jonka mielestä kaikki jotka asuvat yli 100km päässä Stockmannista, ovat sikatilallisia.

Vierailija
8/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:'D

Vierailija
9/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisnaiset on navetalle haisevia läskejä joilla ei paljoa päässä liiku.

Vierailija
10/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin siellä joku kaupunkilainen, jonka mielestä kaikki jotka asuvat yli 100km päässä Stockmannista, ovat sikatilallisia.

Ei tietenkään. Osalla maaseudulla asuvista on lammasrääntsi tai kurkitokka. Tätä ei moni tiedä.

Vierailija
11/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaisnaiset on navetalle haisevia läskejä joilla ei paljoa päässä liiku.

Kaupungissa vasta niitä läskejä onkin hesessä jonottomassa, joiden puheenaiheet löytyvät seiskan sivuilta 😃

Vierailija
12/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin fiksun oloista (kaupunkilais)miestä, joka sitten eilen päästi suustaan tuon otsikon toteamuksen... Pitääköhän yleisesti paikkaansa?

meinaatko tosissasi, että pitääkö yksittäisen ihmisen mielipide paikkaansa kaikkien kohdalla??!! 😂

Voihan airhead!

Jokaisella miehellä on oma naisihanne ja vaimoihanne ja kuten järki sanoo, niitä vaimomatskuja on yhtä monta kun miehiäkin.

Muutenhan jokainen naimisissa oleva mies olisi samanlaisen naisen kanssa. No onko ne?.

Niin.

Vierailija
13/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a itse olen paljasjalkainen stadilainen neljännessä sukupolvessa kantakaupunkilainen ja omaan maatalousalan perustutkinnon eläintenhoitoalalta ja lomitan appiukkoa liha- ja maitokarjan kanssa.

Nauratti aikoinaan, kun anoppi ihastuneena huudahti, että ihanaa! Mistä tämmösiä naisia löytää! Ja jouduin toteemaan " Helsingin keskustasta näköjään" :D

Apeelle semmoinen huomio, että ihmiset ovat yksilöitä. Vaimomatskuja on yhtä monta kun on miestäkin. Toinen haluaa hillityn timanttikorvanapit omaavan perijättären, toinen kaipaa rempseetä emäntää lypsäjäksi.

Tuskin Nico Ceellä 30.v salilla instagramissa 2009999009000 kuvaa pitää rempseetä lypsäjää vaimomatskuna. Ihan, kuten martti naatilallinen ei halua puolisoa, joka viettää salilla 20\7

Nää on aina hauskoja. Itse oon kansa paljasjalkainen stadilainen ja biologi. Oon asunut kuukausikaupalla kenttäoloissa (=ei juoksevaa vettä, sähköt vaihtelevasti, välillä teltassa useita viikkoja putkeen) sekä sademetsässä että tunturissa että siltä väliltä. Tunnen melko varmasti suomalaisia eläimiä ja kasveja moninkertaisesti keskivertomaalaiseen verrattuna, en hätkähdä tropiisia verijuotikkaita, osaan kokkailla alkeellisissa oloissa enkä kauhistu jos ulkohuussissa on toista metriä pitkä käärme tai kämmenen kokoinen hämähäkki - tai jos se huussi puuttuu kokonaan. Pari kertaa on joku yrittänyt dissata just jollain "avuten helsinkiläinen hienohelma" jutulla, mutta kyllä ne yleensä on aika nopeasti hiljentyneet kun kertoo vähänyksityiskohtia trooppisista loistartunnoista tai miten jääkarhu tuli kenttäaseman seinästä läpi.

Vierailija
14/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa maatiaismiehistä pelkää tasokkaita ja upeita kaupunkilaisnaisia, joilla on sekä ulkonäköä että sivistystä.myös alemmuudentunnetta voi esiintyä :)

Vierailija
15/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan millaista vaimoa etsii.

Vierailija
16/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on aina hauskoja. Itse oon kansa paljasjalkainen stadilainen ja biologi. Oon asunut kuukausikaupalla kenttäoloissa (=ei juoksevaa vettä, sähköt vaihtelevasti, välillä teltassa useita viikkoja putkeen) sekä sademetsässä että tunturissa että siltä väliltä. Tunnen melko varmasti suomalaisia eläimiä ja kasveja moninkertaisesti keskivertomaalaiseen verrattuna, en hätkähdä tropiisia verijuotikkaita, osaan kokkailla alkeellisissa oloissa enkä kauhistu jos ulkohuussissa on toista metriä pitkä käärme tai kämmenen kokoinen hämähäkki - tai jos se huussi puuttuu kokonaan. Pari kertaa on joku yrittänyt dissata just jollain "avuten helsinkiläinen hienohelma" jutulla, mutta kyllä ne yleensä on aika nopeasti hiljentyneet kun kertoo vähänyksityiskohtia trooppisista loistartunnoista tai miten jääkarhu tuli kenttäaseman seinästä läpi.

Rispektiä. Ehdottomasti. :)

t. Untuvatäkki-stadilainen

Vierailija
17/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun nyt erota?

t: rouva Töölöstä

Vierailija
18/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen asunut koko elämäni ison kaupungin keskustassa. Olen nainen ja osaan vaihtaa autoon renkaat ja korjailla pikkuviat, lypsää lehmän ja vaikka keinosiementääkkin, kalastaa, keritä lampaan, ajaa traktoria, leipoa, kokata, siivota, ommella, suunnistaa metsässä ilman karttaa ja kompassia ja niin. Sukulaisilla on maalla tiloja, mutta sielläkin olen käynyt elämäni aikana tasan kolme kertaa. Muuten olen ollut kaupungissa.

Ja olen vielä naisellinen nainen. Käytän korkkareita, hameita ja mekkoja sään salliessa.

Olenko minä sitten vaimomateriaalia? ... Vai pitääkö haista lehmän paskalta, että kelpaa?

N20

Vierailija
19/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osa maatiaismiehistä pelkää tasokkaita ja upeita kaupunkilaisnaisia, joilla on sekä ulkonäköä että sivistystä.myös alemmuudentunnetta voi esiintyä :)

Tasokkuus riippuu ihan mittarista. Jos fiini neiti pelkää rakennekynsiensä katkeavan töitä tehdessä, niin mitä hittoa sellaisella lompakkoloisella tekee?

Vierailija
20/32 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasokkuus riippuu ihan mittarista. Jos fiini neiti pelkää rakennekynsiensä katkeavan töitä tehdessä, niin mitä hittoa sellaisella lompakkoloisella tekee?

Kirjoittajana älymies Pötikkömäjeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän