Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaupunkilaisnainen ei ole vaimomateriaalia"

Vierailija
04.03.2016 |

Tapailin fiksun oloista (kaupunkilais)miestä, joka sitten eilen päästi suustaan tuon otsikon toteamuksen... Pitääköhän yleisesti paikkaansa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin aina huvittaa Suomessa nämä stadi vs. muu Suomi rinnastukset, joissa helsinkiläiset ovat jotain elämästä vieraantuneita suurkaupunkijuppeja. Mutta kun eihän Helsinki nyt viime kädessä edes ole kovin iso kaupunki. Ajelee puolisen tuntia keskustasta poispäin niin peltoja ja pari lehmääkin alkaa näkyä :D

Vierailija
22/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osa maatiaismiehistä pelkää tasokkaita ja upeita kaupunkilaisnaisia, joilla on sekä ulkonäköä että sivistystä.myös alemmuudentunnetta voi esiintyä :)

Tasokkuus riippuu ihan mittarista. Jos fiini neiti pelkää rakennekynsiensä katkeavan töitä tehdessä, niin mitä hittoa sellaisella lompakkoloisella tekee?

Ahdistaako kun rakennekynsiä käyttävät, isoissa kaupungeissa työskentelevät naiset voivat tienata sinua kaksi tai kolme kertaa enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin aina huvittaa Suomessa nämä stadi vs. muu Suomi rinnastukset, joissa helsinkiläiset ovat jotain elämästä vieraantuneita suurkaupunkijuppeja. Mutta kun eihän Helsinki nyt viime kädessä edes ole kovin iso kaupunki. Ajelee puolisen tuntia keskustasta poispäin niin peltoja ja pari lehmääkin alkaa näkyä :D

Asuessani lähempänä koetilaa parvekkeellani pörräsivät navettakärpäset. Sitä pidin jo liioiteltuna tällaisessa kivitalolähiössä... :D Viikissä on viljelty peltoja ainakin 1500-luvulta. Kaunis ja viihtyisä paikka, jossa on mukava kävellä istutusten keskellä. Näin joskus aamukävelyllä seitsemän rusakkoa.

Vierailija
24/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein koomisinta on, että kaupunkeihin (esimerkiksi Helsinkiin) muuttaa koko ajan ihmisiä joka puolelta Suomea. Kaupungeissa syntyneitä on vain melko pieni osa asukkaista.Halveksimasi (muka) "ylväs ja ynseä" kaupungissa asuva on hyvin todennäköisesti kotoisin kaukhausiltha jääthiköilthä (pahoittelen murteen turmelemista) tai mie & sie-alueelta. 

Vierailija
25/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilainen tietenkin tietää kuinka helposti kaupunkilaisdaamin baarista mukaansa saa.

Vierailija
26/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen asunut koko elämäni ison kaupungin keskustassa. Olen nainen ja osaan vaihtaa autoon renkaat ja korjailla pikkuviat, lypsää lehmän ja vaikka keinosiementääkkin, kalastaa, keritä lampaan, ajaa traktoria, leipoa, kokata, siivota, ommella, suunnistaa metsässä ilman karttaa ja kompassia ja niin. Sukulaisilla on maalla tiloja, mutta sielläkin olen käynyt elämäni aikana tasan kolme kertaa. Muuten olen ollut kaupungissa.

Ja olen vielä naisellinen nainen. Käytän korkkareita, hameita ja mekkoja sään salliessa.

Olenko minä sitten vaimomateriaalia? ... Vai pitääkö haista lehmän paskalta, että kelpaa?

N20

Se on keriä lampaan.

Vierailija
27/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupunkilainen tietenkin tietää kuinka helposti kaupunkilaisdaamin baarista mukaansa saa.

Isoissa kaupungeissa naisilla on (luojan kiitos) jo vapaampi ilmapiiri toteuttaa rauhassa seksuaalisuuttaan.

Vierailija
28/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaiset suppeat ja yksinkertaistavat yleistykset, joita ap:n kuvaama tyyppi tekee, kertovat huomattavasti paljon enemmän heidän omista valmiuksistaan kuin muiden. En jatkaisi tapailua moisen pölvästin kanssa. 

Vierailija
29/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut ihan saman, en lähtökohtaisesti kelpaa vakavaan suhteeseen kellekään. Kaipa se lukee otsassakin. Vaikka olen yli puolet elämästäni lappanut paskaa ja työnnellyt 600 kg säilöpaaleja omin voimin, tapellut tai muuten hikoillut vikuroivien eläinten kanssa. Lypsääkin osaan, vallan hyvin. Mutta eipä se tosiaan ulospäin näy ja kun murretta ei ole, sitä ei voi kukaan ymmärtää.

N28

Stadissa syntynyt, nykyinen espoolainen.

Vierailija
30/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen maatilalta kotoisin enkä osaa tehdä mitään. Jännä oletus että kaikilla maalaisnaisilla olis hirveä himo tehdä miesten hommia, ajaa traktorilla tms.. Mä en osaa ajaa edes autoa. Oon sittemmin muuttanut kaupunkiin ja tykkään tosi paljon asua sivistyksen parissa, sopii laiskalle ihmiselle tosi hyvin kun ei tarvi laittaa ruokaa itse eikä aurata pihaa! Mua sit niin ärsyttää kun miehet joiden mielestä oon vaimomatskua vaan siksi et olen kotoisin jostain susirajan takaa, ihan kuin se tarkoittaisi että olen kiltti kotiorja joka tekee kotitöiden lisäksi myös miesten työt.

Vierailija
31/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen maatilalta kotoisin enkä osaa tehdä mitään. Jännä oletus että kaikilla maalaisnaisilla olis hirveä himo tehdä miesten hommia, ajaa traktorilla tms.. Mä en osaa ajaa edes autoa. Oon sittemmin muuttanut kaupunkiin ja tykkään tosi paljon asua sivistyksen parissa, sopii laiskalle ihmiselle tosi hyvin kun ei tarvi laittaa ruokaa itse eikä aurata pihaa! Mua sit niin ärsyttää kun miehet joiden mielestä oon vaimomatskua vaan siksi et olen kotoisin jostain susirajan takaa, ihan kuin se tarkoittaisi että olen kiltti kotiorja joka tekee kotitöiden lisäksi myös miesten työt.

Ja ennenku kukaan ehtii huomauttaa niin meilläpäin maalla kotityöt oli naisten hommia, valitettavasti.

Vierailija
32/32 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuli mieleen eräs mies, jota tapailin aikoinaan. Olen itse kaupungista, mies oli maalta... Meillä synkkasi muuten hyvin, mutta mies epäili jopa kykyjäni käyttää uunia yms, "enhän minä voinut millään osata, kun olin kaupungista". Vähättely vain kasvoi, en jaksanut kuunnella ja todistella jatkuvasti osaamisiani, joten mies sai jäädä etsimään omaa maalaismuikkelia.

Samanlainen kokemus täällä, mies selitti innoissaan miten mikäkin peli ja vehje toimii ja työpäivän jälkeen piti olla yöhön asti auttamassa hommissa, jos en mennyt, niin olin laiska pumpulissa kasvanut kaupunkilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan