En ole syönyt yhtään jäätelöä koko kesänä. Pitäisikö?
Pitäisikö syödä yksi niin kauan kun on vielä kesä? Ja mikä se voisi olla?
Olen maistanut Crunchy-patukoita ja huomasin, että on olemassa Crunchy-jäätelöitä. Ovatko ne hyviä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Crunchyistä en tiedä mitään, mutta syö vaikka pehmis. Kyllähän se nyt yksi pitää!
Totta muuten. Pehmis on hyvää. Saatan ostaakin! Ap
Lidlistä saa pienehkön mansikka tai suklaatuutin alle 60c. Ihan hyviä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta en minä siis rahan takia ole ollut syömättä jäätelöä. Voin kyllä ostaa kioskiltakin, etenkin kun ostan vain kerran. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti, mutta en minä siis rahan takia ole ollut syömättä jäätelöä. Voin kyllä ostaa kioskiltakin, etenkin kun ostan vain kerran. Ap
Ei haittaa vaikka olisit syömättä rahankin takia. Turhaan selittelet.
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat!
Yhä ilman kesän ensimmäistä jäätelöä. Ei vain ole kiinnostanut tarpeeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat!
Tämä sivusta, mutta mitään "kruunuja odota", tai edes oleta olevan olemassa. Ihmisten motiivit voi olla erilaisia. Minun on tehnyt melkein joka päivä jäätelöä mieli. Ja varsinkin maistaa jotain uutuusmakuja. Mutta meneillään hiilihydraatti-minimoitu ajanjakso ja 101. päivä. Painonhallintaa normaalipainorajoissa. Ei pakkoa, ei velvoitetta, ei muuta kuin minä vs. mielihaluni (itsekuri ja -hillintä). Pettymyksensietokyvyn sparraamista jokaisella kauppakäynnillä kun tunne huutaa ota ota ota kaikkien herkkujen keskellä, joita tekee mieli. Ja usko pois, minä todella olen "herkkuperse" kulinaristi, jolla ei ulkoinen paine, ambitioiden pakote, sen enempää kuin terveydelliset pakottavat syyt sitä aiheuta, eikä edellytä.
Ap tässä. En ole edelleenkään syönyt yhtään omaa jäätelöä tänä kesänä, mutta tänään lapsi ei jaksanut syödä omaansa ja söin loput. Salmiakkijäätelöä, ihan hyvää.
En minä viime kesänäkään tainnut syödä yhtään jäätelöä. Ja talvella en tietenkään. Ap
Et tarvitse, keskiarvo säilyy. S mobiilista katsoin hiljattain niin jäätelöihin oli mennyt 194€ tänä vuonna. Olen myös K kaupasta ostanut jonkun verran.
Tänä kesänä on kyllä tullut syötyä jäätelöä, suosikkini kaupan jäätelöistä on Magnumin utopia ja 3 kaverin jäätelökahvi. Kioskilla oli korvapuusti jäätelö annos kahvilla. Mutta, ota sellainen maku minkä tahdot, valinnanvaraa riittää, jos vain yhden syöt. Lempparini on pienen italialaisen kojun vaniljajäätelö.
Crunchyistä en tiedä mitään, mutta syö vaikka pehmis. Kyllähän se nyt yksi pitää!