Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on hyväkuntoiset, kiiltävät ja pitkät hiukset. Arvatkaapa paljonko niiden hoitoon menee kuukaudesssa rahaa!

Vierailija
04.03.2016 |

Sellaiset 3-4 euroa. Linna-shampoolla pesen kesät talvet. En värjää hiuksia koskaan ja leikkaan noin vuoden välein ennen kesää, kun latvoissa alkaa olla huonokuntoisia yksilöitä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla menee 60e kuussa laadukkaisiin tukkatökötteihin

aika paljon!! Mitä sä ostat ja millaiset hiukset sulla on?

Vierailija
22/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka kiiltää ja on pitkät, niin ovat kai arkisin melkoiset leijuvat lättänät, kun et mitään käytä muotoiluun?

Vierailija
24/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas kuvaa ni arvostellaan:)

Vierailija
25/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette käytä muotoilutuotteita, niin miten saatte tukasta ilmavan jos se on auki? Oma tukka on paksu ja pitkä eli painava. Ihan lättänä tyvestä :( vaikka ois yön nutturalla niin suoristuu tunnissa avattuna. kuivashampoolla saa buustia tyveen mutta miten sitä saisi luonnollisesti. Mun tukka ei ainakaan tupeerauksesta tykkää.

Vierailija
26/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanilta monien teidän hiukset. Olen iloinen teidän puolesta. Tyttärelläni on samanlaiset ihanat luomuhiukset. Jos minullakin olisi ollut nuoresta saakka kivannäköiset hiukset niin olisin tosi onnellinen, mutta ovat aina olleet todella hentoiset ja ohuet. Siksi värjäytän ja väkerrän. Kaikkineen hiuksiini menee arviolta 400 vuodessa.

Vierailija
27/27 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te hankitte itse sen huonon tukkanne, kun ette luota luonnolliseen kauneuteenne. Ootte koko ajan tyytymättömiä hiustenne väriin tai muuhun ominaisuuteen ja kohta hiustenne heikkeenvä kunto vain lisää tyytymättömyyttänne. Tiedättekö enää edes itsekkään minkä väriset hiukset teillä luonnostaan olisi?

Minun käsittelemättömät hiukseni ovat muuttaneet väriään elämänvaiheideni mukaan. Esim lapsena olin pellavapää. Raskaana ollessani hiukseni tummuivat niin että kun aikaismemin tukka oli vaalempi kuin kasvot, niin sitten olikin jo päinvastoin. Pidin muutoksesta.  Yli 40 v hiukseni ovat muuttuneet entistä punaisemmiksi, Eikä näy harmaata. Punastuuko hiukset muillakin iän myötä? Sitten on ollut ihania raitoja, joita tulee luonnostaan, kun hiukset muuttavat jostain syystä väriään tai ovat saaneet aurinkoa epätasaisesti letitystyylini vuoksi. Juuri sellaiset ohuet raidat, joita kampaajatkaan eivät oikein onnistu tekemään. Yksi kehui raitojani ja kysyi, että mistä ne sain, kun ei itse saa tehtyä sellaisia. Pitkä tukka on helppo. Ei tarvitse käydä kampaajallakaan, kun voi saksia helposti itse.

Hanki vähän tietoa asioista. Mun hiukset alkoi näyttää hyvältä tasan sinä päivänä kun aloin laittaa väriä ja käsittelyitä. Sinä ei ole sama asia kuin kaikki muut.