Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen tuparilahja pariskunnalle?

Vierailija
04.03.2016 |

Pää lyö tyhjää, auttakaa! Ja en aio ostaa mariskoolia :D

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä pariskunnasta. Itselläni on kaikki ja ottaisin mielelläni överi kukkapuskan. En tarkoita 5 reilunkaupan ruusua Cittarista vaan oikein sidotun ja tilatun omilla väreilläni.

Vierailija
2/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakakakku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla suht kalliskin mutta kuitenkin alle sata euroa. Kyseessä alle kolmekymppinen yhteen muuttanut pariskunta. Ap

Vierailija
4/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos et tiedä mitä heiltä saattaisi puuttua niin hankalampaa.. kysy?

Vierailija
5/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kodin1

Vierailija
6/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kunnon pirskeet tulossa eli voi olla humoristinen tai hyödyllinen lahja ja mieluiten molemmille tarkoitettu. Ap

Vierailija
7/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin täysin turha pieni design keittiöhärpäke, jota kenellekään ei varmasti ole. Me saatiin joskus Sagaformin parmesanraastin. Naureskeltiin aluksi sille, mutta käytössä on ollut.

Vierailija
8/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tyhjiöpusseja eri kokoisia. Menevät varmasti käyttöön.

Vierailija
9/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos et tiedä mitä heiltä saattaisi puuttua niin hankalampaa.. kysy?

Niinpä! Ihan sama tunne itsellä vaikka tuntenut toisen tyypeistä vaahtosammuttimesta asti. Kysyä ajattelin viimeisenä vaihtoehtona, koska pariskunta luulee ettei mitään tulla ostamaan eli täydellinen yllätys olisi mahdollista nyt. Mutta liekköitä mahdollista.. :/ Ap

Vierailija
10/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno seinäkello? Pitöisi tuntea maku hyvin jos tavaraa ostaa. Kirkas iso maljakko? Skumppacooleri ?

Vierailija
11/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain über romanttista koska olen alun alkajaan parittanut heidät ja haluaisin tukea rakkautta. Jos tekisi korin jossa on viinipullon, tummaa suklaata ja hierontaöljy ja jotain muuta mutta mitä? niin olisiko se ihan tyhmä idea? Ap

Vierailija
12/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontaöljy lahjaksi kaverilta olisi tosi vaivaannuttavaa! Meidän hieronnat ja muu intiimielämä on oma asiamme mistä osataan itse huolehtia, ei tarvii kaverin puuttua vaikka kuinka olisi meidät tutustuttanut.

Tietty jonkun mielestä vois olla ok, tunnet varmaan kaverisi paremmin.

Romanttiset lahjat saadaan puolisolta

Vierailija
13/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno seinäkello? Pitöisi tuntea maku hyvin jos tavaraa ostaa. Kirkas iso maljakko? Skumppacooleri ?

Kaveri arvostaa design keittiötuotteita, mutta muuten on vaikea lähtä arvioimaan minkä valita koska meillä aivan erilaiset maut. Eli pelkään että ostaisin jotain tosi rumaa ja turhaa hänen mielestään Ap

Vierailija
14/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierontaöljy lahjaksi kaverilta olisi tosi vaivaannuttavaa! Meidän hieronnat ja muu intiimielämä on oma asiamme mistä osataan itse huolehtia, ei tarvii kaverin puuttua vaikka kuinka olisi meidät tutustuttanut.

Tietty jonkun mielestä vois olla ok, tunnet varmaan kaverisi paremmin.

Romanttiset lahjat saadaan puolisolta

Totta! Itse voisin tuollaisen vastaanottaa mutta tarkemmin ajateltuna ehkä kaverini voisi juuri ajatella noin... Miksi tämä on niin vaikeaa :( Ap

Vierailija
15/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään tavaraa, jos et ole 100% varma että se on toivottu ja haluttu. Harva 3-kymppinen haluaa kotiinsa jonkun muun valitsemaa tavaraa, kun omaakin on yleensä liikaa.

Osta joku herkkukori, esim. viiniä (jos juovat viiniä), suklaata, kuivatuotteita (pähkinöitä yms), erikoissuolaa, mausteita, kukkia, joku hieno käsisaippuapullo jne jne. Jotain, minkä saa helpohkosti käytettyä pois vaikkei olisikaan täysin mieluisin lahja.

Vierailija
16/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana ruokakassi täynnä herkkuja? Hienoja juustoja, tuoreita yrttejä, laadukkaita öljyjä jne. Tai ainekset upeaan kahdenkeskiseen pihvi-illalliseen lisukkeineen?

Vierailija
17/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kavereille suklaapuolukkakakun tuparilahjaksi.

Vierailija
18/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne sellaiset valkosipulipuristimen näköiset sitruspuristimet on supersöpöjä, semmoinen voisi olla kiva. :) tai jos tiedät, että tykkäävät kahvista, joku luomukahvi lähipaahtimosta ja sen lisäksi esim. mutteripannu tms. Siinä tosin pitää tietää, onko induktioliesi. :/

Entäs joku maljakko tai tarjoiluastia siitä uudesta Iittala X Issey Miyake -sarjasta?

Laadukas suola ja ruisleipä siihen lisäksi voisi myös olla hauska, koska nuo ovat ne perinteiset. :)

Vierailija
19/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne sellaiset valkosipulipuristimen näköiset sitruspuristimet on supersöpöjä, semmoinen voisi olla kiva. :) tai jos tiedät, että tykkäävät kahvista, joku luomukahvi lähipaahtimosta ja sen lisäksi esim. mutteripannu tms. Siinä tosin pitää tietää, onko induktioliesi. :/

Entäs joku maljakko tai tarjoiluastia siitä uudesta Iittala X Issey Miyake -sarjasta?

Laadukas suola ja ruisleipä siihen lisäksi voisi myös olla hauska, koska nuo ovat ne perinteiset. :)

Itse en ainakaan haluaisi yhtä ainoaa turhake-tavaraa kotiini. Jos jotain kodinkonetta tai tarjoiluastiaa tarvitsen, olen sen jo itse tähän ikään mennessä hankkinut. Jos en tarvitse, en sitä kaapin täytteeksi halua. Olkoot miten hieno hyvänsä.

Vierailija
20/40 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat ja viinipullo toimivat aina.

Nykyisin kukaan ei tarvitse materiaa. Osta siis jotain sellaista, joka kuluu.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän