Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fanfictions - luetko niitä?

Vierailija
03.03.2016 |

Mitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen. Olen Drarry-spesialisti. 

Vierailija
2/22 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja kirjoitan. Lähinnä Pottereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen ja betaluen, en kirjoita itse. Parituksina erityisesti Snarry ja Kirk/Spock, satunnaisesti muitakin, esim. Sheldon/Amy.

Vierailija
4/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietämättäni kyllä! Pikkusiskoni antoi mulle sellaisen kirjan kuin After luettavaksi. Oli ihan järkyttävää kuraa koko kirja ja sit paljastuikin et se oli one direction fan fic. Jotenkin outoa? tehdä fan ficciä oikeista ihmisistä!

Vierailija
5/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen, Walking Dead (Bethyl) ja Last of the Mohicans (Uncas ja Alice). Joskus X-Filesin Mulder+Scully fluffia.

Vierailija
6/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen lukenut ja kirjoittanut jo vuosia. Tällä hetkellä suosikit Kylux ja m!Hawke/Anders.

Vierailija
7/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus Larrya. 

Vierailija
8/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen pääsettekö nyt fanfiction.net -sivustolle?

Vierailija
9/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään pääse

Vierailija
10/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 10 vuotta sitten slashia aika paljon. Esim Mulder/Krychek. Joukossa oli taitavia kirjoittajia paljon. Sitten kirjoittajat rupesivat jostain syystä siirtymään mun makuun liian nuoriin hahmoihin, esim Harry Potter oli aluksi niin kakara mun makuun. Sama jotain poikabändien jäseniä, ehkä sit one direction tms., olen pudonnut kärryiltä.

Vierailija
11/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan luin paljon Lost-fanfictionia. Vain hyvät kirjoittajat kelpasivat.

Nyt luen X-Files fanfictionia lähinnä.

Vierailija
12/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas toimii fanfiction.net

Vierailija
13/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Hulk Hogan X Shrek on erityisesti mieleen

Vierailija
14/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen GoT ja Hobitti -fixittejä, myös smut uppoaa tietyssä melentilassa

Vierailija
15/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs parituksia? Olisi kiva puhua suomalaisten kanssa ficcailusta, "oikeassa" elämässä ei kehtaa...

Vierailija
16/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs parituksia? Olisi kiva puhua suomalaisten kanssa ficcailusta, "oikeassa" elämässä ei kehtaa...

Niinpä, etenkin kun kello käy neljättäkymppiä...Tyrion/Sansa ja Jaqen/Arya lähinnä, Hobitissa kaksi kuningasta eli Thorin/Thranduil. En ole koskaan kertonut tästä kenellekään, tulipa perverssi olo :D

Vierailija
17/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, etenkin kun kello käy neljättäkymppiä...Tyrion/Sansa ja Jaqen/Arya lähinnä, Hobitissa kaksi kuningasta eli Thorin/Thranduil. En ole koskaan kertonut tästä kenellekään, tulipa perverssi olo :D

Heh, meitä "iäkkäämpiä" fanficcailijoita on näköjään enemmänkin, itse olen 37-vuotias :)

T.5

Vierailija
18/22 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen satunnaisesti ja kirjoitan yhtä tällä hetkellä. Potteria. Aloitin aikanaan Sormusten herra -ficeillä joskus... 12-vuotiaana.

Avengers-ficcejä myös lukaisin muutamia viime leffan jälkeen. Natasha/Bruce jäi niin päälle että oli pakko :3 olen 25-vuotias. Innostus aina tulee ja menee. Oma fikki oli melkein 2v tauolla mutta taas jatkuu.

Vierailija
19/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ficcailija! Olen keskittynyt lähinnä Pottereihin, niin lukijana kuin kirjoittajana. Tosin tuossa kirjoittamisessa on nyt ollut jokusen vuoden tauko koska olen keskittynyt muuhun kirjoittamiseen (tavoitteenani on kirjoittaa kirja tai ainakin yrittää sitä. Tuskin julkaistaan mutta ainakin olen yrittänyt). Tuolla tietokoneen uumenissa olisi useampikin keskeneräinen ficci, mutta mutta...ehkä pitäisi jossakin vaiheessa kirjoittaa ne loppuun.

Vierailija
20/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muitakin aikuisia ff:ien lukijoita on. Näistä ei todellakaan kehtaa livenä kertoa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä