Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20v mies vetää sidukkaa, kysykää!

Vierailija
03.03.2016 |

Vastailen kysymyksiin ;)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi itse opetella keittämään pontikkaa ja hankkia ne laitteet .

Vierailija
22/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi itse opetella keittämään pontikkaa ja hankkia ne laitteet .

Tuutko opettamaan? :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esanssista hinttivissyä :D tuo kuvaus sopii täydellisesti Lidlin karlens litkuihin. En edes muista yrittääkö ne olla siideriä vai lonkeroa, aivan sama mut enää en niihin erehdy.

Vierailija
24/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako siideria olet juonut ja montako aiot juoda?

Tää lepakko vois seurata keskustelua kaljan voimin, mutta sitä pitäis käydä eka hakemassa....

Vierailija
25/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointsit ap:lle huumorintajusta ja sanavalmiudesta :)

Mihin maahan lähtisit ryyppyreissulle, jos saisit valita? Miksi juuri sinne? Viroa aka käytännössä Tallinnaa ei saa valita ;)

Vierailija
26/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako siideria olet juonut ja montako aiot juoda?

Tää lepakko vois seurata keskustelua kaljan voimin, mutta sitä pitäis käydä eka hakemassa....

Neljäs on menossa nyt, jos mun laskupää ei ihan petä. Tervetuloa! Ap

Vierailija
27/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin maahan lähtisit ryyppyreissulle, jos saisit valita? Miksi juuri sinne? Viroa aka käytännössä Tallinnaa ei saa valita ;)

Tack! :D .. Ei kyl kauheesti kiinnostais ulkomaille lähtee ryyppäämään, ku se Suomessaki onnistuu, mut jos ois nimenomaan pakko ryypätä, niin ehkä sit näin äkkiseltään Venäjä. Eiks se ois aika kova? Ap

Vierailija
28/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tack! :D .. Ei kyl kauheesti kiinnostais ulkomaille lähtee ryyppäämään, ku se Suomessaki onnistuu, mut jos ois nimenomaan pakko ryypätä, niin ehkä sit näin äkkiseltään Venäjä. Eiks se ois aika kova? Ap

Aivan varmasti olisi. Entinen työkaveri kertoi, että oli Pietarin-reissullaan tutustunut venäläisseurueeseen, joka oli kolmatta päivää vetänyt raakaa vodkaa haudan äärellä. Kyseessä oli siis ikään kuin hautajaisten jatkojen jatkot :D

t. 25

Vierailija
29/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti olisi. Entinen työkaveri kertoi, että oli Pietarin-reissullaan tutustunut venäläisseurueeseen, joka oli kolmatta päivää vetänyt raakaa vodkaa haudan äärellä. Kyseessä oli siis ikään kuin hautajaisten jatkojen jatkot :D

t. 25

No tää kliseinen venäläinen vodka väikkyi mullakin mielessä. Pitäishän tollanen kokee kerran elämässään ainakin :D Ap

Vierailija
30/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 25

No tää kliseinen venäläinen vodka väikkyi mullakin mielessä. Pitäishän tollanen kokee kerran elämässään ainakin :D Ap

Pakko nostaa näin :D Näyttää menevän moderointiin, jos en vastaa jonkun viestiin. Uudet säännöt? =D .. Miten on jengillä ilta mennyt? Ap

Vierailija
31/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yksin juot? Meinasitko lähteä baarikierrokselle? Maistuuko se siideri hiivaiselta? Usein ne maistuu. Bulkkiolut voittaa bulkkisidukan.

Mun tekisi mieli vetäistä rehelliset perskännit, mutta en tohdi.

Vierailija
32/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai yksin juot? Meinasitko lähteä baarikierrokselle? Maistuuko se siideri hiivaiselta? Usein ne maistuu. Bulkkiolut voittaa bulkkisidukan.

Tänään ei kyllä millään jaksa baariin, että ihan yksikseen kotosalla. Kalsarikännit siis, perssellasia en uskalla vielä luvata :D Ja oluet ei mee alas, et siidereillä ja lonkeroilla mennään :) Ap

Vierailija
33/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ei kyllä millään jaksa baariin, että ihan yksikseen kotosalla. Kalsarikännit siis, perssellasia en uskalla vielä luvata :D Ja oluet ei mee alas, et siidereillä ja lonkeroilla mennään :) Ap

Nosto.

Vierailija
34/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap, tai muutkin, yleensä kalsaroidessa duunailette? Mulla lähtee just tämmöiselle AV-linjalle, ja youtube on kovassa käytössä. Laulaa hoilottelen. Provoilen, jos olen semmoisella tuulella, mutta yleensä kirjoitan äärirehellisesti ja olen oikein mukavana kaikille. Jostain syystä olen ääripäitä humalassa, joko ihan hirveen empaattinen ja lähimmäisenrakastava, tai sitten inhottava ja kauhea. Nämä virtuaalisesti, oikeassa elämässä tasaisempaa, käytös ainakin vaikka pään sisällä olisi tunnelatauksia :)

Vierailija
35/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan haaveillu et lihaksikas hetero rikosrekisterillä hakkaa sut ja sit vetää sua perseeseen todella rajusti ja kivuliaasti vähän niinkuin vankilassa.  

Vierailija
36/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap, tai muutkin, yleensä kalsaroidessa duunailette? Mulla lähtee just tämmöiselle AV-linjalle, ja youtube on kovassa käytössä. Laulaa hoilottelen. Provoilen, jos olen semmoisella tuulella, mutta yleensä kirjoitan äärirehellisesti ja olen oikein mukavana kaikille. Jostain syystä olen ääripäitä humalassa, joko ihan hirveen empaattinen ja lähimmäisenrakastava, tai sitten inhottava ja kauhea. Nämä virtuaalisesti, oikeassa elämässä tasaisempaa, käytös ainakin vaikka pään sisällä olisi tunnelatauksia :)

Joo tää AV on aika jännä. En mitenkään kauheen vakituisesti palstaile :D Ehkä sit tulee laitettua helpommin ihmislle viestii ja sit ehkä lähdettyy niiden toimesta johonkin mukaan. Mut jos kotona ollaan niin sitä musaa, vaik tuleehan sitä muutenkin kuunneltua aika paljon =D Ap

Vierailija
37/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan haaveillu et lihaksikas hetero rikosrekisterillä hakkaa sut ja sit vetää sua perseeseen todella rajusti ja kivuliaasti vähän niinkuin vankilassa.  

Jätän tosta skenaariosta noi sanat hetero, hakkaa ja kivuliaasti, eli siis oon ehkä joskus haaveillu, et joku lihaksikas mies vetää mua perseeseen todella rajusti. No olipa aika laimeaa, anteeksi :D Ap

Vierailija
38/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tää AV on aika jännä. En mitenkään kauheen vakituisesti palstaile :D Ehkä sit tulee laitettua helpommin ihmislle viestii ja sit ehkä lähdettyy niiden toimesta johonkin mukaan. Mut jos kotona ollaan niin sitä musaa, vaik tuleehan sitä muutenkin kuunneltua aika paljon =D Ap

Joo, semmoinen sosiaalisuuden suuri piikki tuikkaa suoraan pakaraan kun vähän alkaa promillet nousta :) Musiikkia kuuntelen hiprakoissa ihan hirveästi, ja löydän uusia mielenkiintoisia kuunneltavia. Jotenkin musiikki on jäänyt hirveenä vähemmälle viime vuosina, ehkä pari vuotta sitten alkoi laskusuhdanne sen kanssa. Oon siis sua, ap, 10v vanhempi kääkkä. Varo vaan, tämmöinen kohtalo voi odottaa, että musiikkikin on jotain spesiaalia.

Ja voit tulla näin itsekeskeiseksi, että mietit omia juttujasi toisten kysymysketjussa :D Toivokaamme että ei!

Vierailija
39/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän tosta skenaariosta noi sanat hetero, hakkaa ja kivuliaasti, eli siis oon ehkä joskus haaveillu, et joku lihaksikas mies vetää mua perseeseen todella rajusti. No olipa aika laimeaa, anteeksi :D Ap

Moni mies ei laske itseään homoksi jos hän on penetroinut jonkun persettä, kunhan hän ei ole itse alistunut ottamaan parrua perseeseen kuin nainen, koska tällöin hän ei ole enää domivoiva osapuoli. Tällaista politiikkaa harrastettiin antiikin Roomassa

Vierailija
40/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, semmoinen sosiaalisuuden suuri piikki tuikkaa suoraan pakaraan kun vähän alkaa promillet nousta :) Musiikkia kuuntelen hiprakoissa ihan hirveästi, ja löydän uusia mielenkiintoisia kuunneltavia. Jotenkin musiikki on jäänyt hirveenä vähemmälle viime vuosina, ehkä pari vuotta sitten alkoi laskusuhdanne sen kanssa. Oon siis sua, ap, 10v vanhempi kääkkä. Varo vaan, tämmöinen kohtalo voi odottaa, että musiikkikin on jotain spesiaalia.

Ja voit tulla näin itsekeskeiseksi, että mietit omia juttujasi toisten kysymysketjussa :D Toivokaamme että ei!

Ei kuulosta kauheen pahalta tulevaisuudelta :D I'll take that ;) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi