Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20v mies vetää sidukkaa, kysykää!

Vierailija
03.03.2016 |

Vastailen kysymyksiin ;)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko koskaan haaveillu et lihaksikas hetero rikosrekisterillä hakkaa sut ja sit vetää sua perseeseen todella rajusti ja kivuliaasti vähän niinkuin vankilassa.  

Jätän tosta skenaariosta noi sanat hetero, hakkaa ja kivuliaasti, eli siis oon ehkä joskus haaveillu, et joku lihaksikas mies vetää mua perseeseen todella rajusti. No olipa aika laimeaa, anteeksi :D Ap

Moni mies ei laske itseään homoksi jos hän on penetroinut jonkun persettä, kunhan hän ei ole itse alistunut ottamaan parrua perseeseen kuin nainen, koska tällöin hän ei ole enää domivoiva osapuoli. Tällaista politiikkaa harrastettiin antiikin Roomassa

Siks toi hetero olikin tossa musta vähän turha. Hehheh :D Ap

Vierailija
42/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö rommikolasta? Itse täällä teen itselleni kyseisiä drinkkejä, koska useita tunteja opiskelua takana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot hauska :D pussaillaanko? m25

Vierailija
44/48 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, saatana. Otat itseäsi niskasta kiinni ja heität tuollaiset hinttarijuomat hiiteen. Kun alat juomaan olutta ja viinaa, niin ehkä naisetkin alkaa kiinnostamaan.

Vierailija
45/48 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
46/48 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä sama vetää keittoa. Niin paljon eniten v kaikki. Voi olla että joudun jossain vaiheessa ryyppäämään. Jotenkin pitäisi saada kuukausi kulumaan ja se tuntuu pirun pitkältä ajalta. 

Vierailija
47/48 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä homo sidukkaa!

Vierailija
48/48 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä homo sidukkaa!

Niin vedän, kohta vedetään fantsuli-pantsulit jalkaan ja lähdetään kaupungille heiluttelemaan peppulia ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän